Nainen, taidan inhota minua todella

Anonyymi-ap

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuollut, tai siis mies, jonka haluaa olevan pois toisen elämästä, eli siis toive toisen kuolemasta. Raskasta on kokea tätä. Ja mikähän on syynä? Olenko niin kamala? En voi ymmärtää.

92

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat, sen pitää olla, eikä taidan.

• Anonyymi

Mene eteenpäin elämässäsi ja lopeta sen naisen perään haikailu. Viestiesi perusteella vaikuttaa, ettei hän ole kiinnostunut. Onko hän koskaan edes antanut mitään merkkejä kiinnostuksesta tai vastakaikua sinulle? Kuulostaa, että tämä on sinulle enemmän pakkomielle kuin aitoja tunteita.

• Anonyymi

Nyt onkin oikeanlaista spekulointia.

• Anonyymi

Monella tuo sama tunne. Miksi ei voi olla ihan vaan kaveri, vaikka vaan Facebook kaveri.
        Sitten jos näyttää siltä että alkaa olemaan liian tungetteleva niin sitten laittaa kaveruuden poikki.
        Uskon että monelle tuosta olisi apua ja lohdutusta ja monelle tuo olisi ihan riittävä.

• Anonyymi

Sä kiusaat ja haukut. Saat mut ahdistumaan tottakai reagoin negatiivisesti. Mua oikeasti pelottaa välillä sun ilkeys.

• Anonyymi

Tuollaista ei ole tapahtunut, en kiusaa enkä varsinkaan hauku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista ei ole tapahtunut, en kiusaa enkä varsinkaan hauku.

En tiedä kelle mutta kuulostaa hurjalta joku haluisi olevan kuollut. Minä en ainakaan kaikkea muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kelle mutta kuulostaa hurjalta joku haluisi olevan kuollut. Minä en ainakaan kaikkea muuta.

Mua kehotettu itsemurhaan ja uhkailtu sun muuta. Kyllä siinä pikkuhiljaa alkaa toivomaan ettei sellainen tyyppi olis olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kehotettu itsemurhaan ja uhkailtu sun muuta. Kyllä siinä pikkuhiljaa alkaa toivomaan ettei sellainen tyyppi olis olemassa.

Ootko aloittaja?
        Vai joku sivusta?
        Miten sä voit kuvitella että on just sulle olleita uhkailuja ja kehoituksia kun oot anonyymi eikä kukaan tunnista?
        Toista se on nikillisten kohdalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko aloittaja?
        Vai joku sivusta?
        Miten sä voit kuvitella että on just sulle olleita uhkailuja ja kehoituksia kun oot anonyymi eikä kukaan tunnista?
        Toista se on nikillisten kohdalla.

Jos ne on vastauksia mun viesteihin niin onhan ne silloin minulle periaatteessa osoitettu. En ole aloittaja. Se on laitontakin. Mutta täällä siihen ei puututa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan pidä palstan kekemies minään tätä teatteriasi, tai sois pari patologisen pahaa ja katkeraa hönöä ehkä😉

• Anonyymi

Joku tekee sarjana näitä nainen aloituksia ja aina jotain negaa naisista. Vaikuttaa joltain nuorelta kundilta.

• Anonyymi

Tuo on kaikkein ikävintä täällä. Jos kirjoittelee tänne eikä tiedä toisen ihmisen elämäntilanteesta mitään, tekee silloin omavaltaisia tulkintoja täysin anonyymien ihmisten kirjoituksista. Tässä oletan ettei monikaan tänne kirjoittava tiedä ns."kaivattunsa" reaalitilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kaikkein ikävintä täällä. Jos kirjoittelee tänne eikä tiedä toisen ihmisen elämäntilanteesta mitään, tekee silloin omavaltaisia tulkintoja täysin anonyymien ihmisten kirjoituksista. Tässä oletan ettei monikaan tänne kirjoittava tiedä ns."kaivattunsa" reaalitilanteesta.

Minusta taas nuo "Sä kiusaat ja haukut. Saat mut ahdistumaan tottakai reagoin negatiivisesti. Mua oikeasti pelottaa välillä sun ilkeys." tuon tyyppiset viestit on sieltä pahimmasta päästä. Miettii miten sekaisin joku voi olla, jos on täällä kaipaamassa jotain ihmistä, jonka ilkeys pelottaa. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taas nuo "Sä kiusaat ja haukut. Saat mut ahdistumaan tottakai reagoin negatiivisesti. Mua oikeasti pelottaa välillä sun ilkeys." tuon tyyppiset viestit on sieltä pahimmasta päästä. Miettii miten sekaisin joku voi olla, jos on täällä kaipaamassa jotain ihmistä, jonka ilkeys pelottaa. Sivusta.

Suurin osa taitaa olla täällä jostain muusta syytä kuin kaipaamassa. - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa taitaa olla täällä jostain muusta syytä kuin kaipaamassa. - sivusta

Kiusaamassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat myös ihan oma lukunsa. Jos ottaa anonyymit syytökset itseensä täällä niin elämän täytyy olla aika jumissa. Tosin kyllähän täällä osa kirjoittaa kuin päiväkirjaansa tai facebook -sivuilleen. Jotkut postaa sinne omia ruoka-annoksiaan. Kumma kun ei niiden ruokien lopullisia
        "ulostuloja". 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ovat myös ihan oma lukunsa. Jos ottaa anonyymit syytökset itseensä täällä niin elämän täytyy olla aika jumissa. Tosin kyllähän täällä osa kirjoittaa kuin päiväkirjaansa tai facebook -sivuilleen. Jotkut postaa sinne omia ruoka-annoksiaan. Kumma kun ei niiden ruokien lopullisia
        "ulostuloja". 😅

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaamassa?

Purkamassa mieltään, surujaan, masennustaan, pettymyksiään ja huonoja kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purkamassa mieltään, surujaan, masennustaan, pettymyksiään ja huonoja kokemuksia.

Sekin. Vuodattamassa katkeruuttaan yrittämällä saada muutkin samaan mutapainiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkö ne paranevat ja muuttuvat positiivisiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkö ne paranevat ja muuttuvat positiivisiksi?

Mistä mä tiedän. Tää palsta joka tapauksessa toimii purkupaikkana. Ei täällä kukaan ketään kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin. Vuodattamassa katkeruuttaan yrittämällä saada muutkin samaan mutapainiin.

Siitä syystä tämä ei ole oikea kanava käsitellä omia rankkoja elämänkokemuksiaan. Niin harvoin täällä edes muodostuu oikeaa vuorovaikutusta ja järkevää keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä syystä tämä ei ole oikea kanava käsitellä omia rankkoja elämänkokemuksiaan. Niin harvoin täällä edes muodostuu oikeaa vuorovaikutusta ja järkevää keskustelua.

Tämä ei myöskään ole oikea paikka niille, joilla on tunteita jotakuta kohtaan. Niistä on puhuttava kahdenkesken. Täällä pilkataan ja loataan oikeat tunteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei myöskään ole oikea paikka niille, joilla on tunteita jotakuta kohtaan. Niistä on puhuttava kahdenkesken. Täällä pilkataan ja loataan oikeat tunteet.

No ei todellakaan ole oikea paikka jos on oikeita tunteita toista kohtaan. Juuri tuota tarkoitin että täällä hyvin harvoin löytyy jotain vastavuoroisuutta kauniisiin kirjoituksiin tai tunteiden ilmaisuihin.
        Tämä on ikääkuin laskiämpäri oksentaville.
        Sitä vain aina jään ihmettelemään, että mistä syystä se kahdenkeskinen keskustelu on niin vaikeaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole oikea paikka jos on oikeita tunteita toista kohtaan. Juuri tuota tarkoitin että täällä hyvin harvoin löytyy jotain vastavuoroisuutta kauniisiin kirjoituksiin tai tunteiden ilmaisuihin.
        Sitä vain aina jään ihmettelemään, että mistä syystä se kahdenkeskinen keskustelu on niin vaikeaa?

Ainakin itselleni on se, että toinen kohteli huonosti. Pitkä lista torjuntaa poistaa tehokkaasti halun lähestyä tai tehdä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miksi joillekin on vaikeaa, mulle ei ole vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin itselleni on se, että toinen kohteli huonosti. Pitkä lista torjuntaa poistaa tehokkaasti halun lähestyä tai tehdä yhtään mitään.

Jos sinua on kohdeltu huonosti ja olet tullut torjutuksi niin mistä syystä haluat vielä lähestyä sellaista ihmistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinua on kohdeltu huonosti ja olet tullut torjutuksi niin mistä syystä haluat vielä lähestyä sellaista ihmistä?

Siis jos useampi kohtelee huonosti jne. Jos kaikki torjuu yms.

Tokihan sitä miettii onio vika itsessä ja jos voisi muuttua, jos suhtautuminen muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos useampi kohtelee huonosti jne. Jos kaikki torjuu yms.

Tokihan sitä miettii onio vika itsessä ja jos voisi muuttua, jos suhtautuminen muuttuu.

Jokainen meistä vastaa vain omasta osuudestaan ja käyttäytymisestään. Itseään voi muuttaa, toisia ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen meistä vastaa vain omasta osuudestaan ja käyttäytymisestään. Itseään voi muuttaa, toisia ei.

Ihmissuhteet ovat jatkuvassa muutoksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ulostuloja". 😅

Mitä vikaa niissä ruoka-annoksissa nehän on hienoja. Sen sijaan mua hirvittää nykyisin koko some,

• Anonyymi

Käsittääkseni näitä tekee kyllä ainakin 2 tai 3 miestä ja 1 nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas ole miettinyt ulkopuolisena ja aika kauan tätä syvää epätoivossa yrittää rikastaa näistä trollaavan miehen naisena esiintymisistä jotain hönttiä, että aika syvissä vesissä saa olla kun jaksaa huuhtoa näitä kieli poskella vain yrittääkseen luoda jostain luonnollisesta henkilöstä tiettyä kuvaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaamassa?

Eiköhän suurin osa lukijoista ole töhöjä, jotka ei millään ymmärrä, että palstasedän bipolaarinen nettiteatteri naisena esiintyen ja itsensä kanssa kirjoitellen ei vastaa mitään, minkä voisi liittää tosielämään. Yksinkertaisuus raivostuttaa oli se tahatonta tai nk tuottamuksellista. Misogynia tyhmentää monet ihmiset ns pysyvästi. -TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä niitä toksisia jämiä, joilla ei ole kykyä erotella esim sitä, mikä palstan miehen läskiksi vedetty naisena esiintymisteatteri on ehkä tosiaan sellainen provo, vaikka se kuinka täällä netissä lukoo? -TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista nyt pelto elvis yrittää asettua tämän palstalla kekeilevän yleensä naisen esiintyvän miehen yläpuolelle kyselemällä tyhmiä siltä, et voi kuin voittaa. -TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko sinä harkita sitä, että painelisit ihan muualle pätemään filosofisesti kuin palstan miehen hönöt aivoitukset? Itse vaikutat varsin fanaattiselta manipuloijalta kun lässytät turhuuksia tuolle sitä naiseksi kuvitellen

• Anonyymi

Itse välttelet.

• Anonyymi

Mene jo eteenpäin ja unohda. Jos syytä haluat? Huomasin että sulla on liian pieni siksi. En halunnut sinusta muuta. Elä enää lähesty.

• Anonyymi

Tai sitten olet itse liian isokokoinen.

• Anonyymi

Kommentti on herjaa eikä ansaitse edes vastausta.

• Anonyymi

Kiitos että kerroit. Jotenkin arvasinkin kun tuijotit alapäätäni kun olin pöksyt jalassa...😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että kerroit. Jotenkin arvasinkin kun tuijotit alapäätäni kun olin pöksyt jalassa...😪

Sivusta olen, se unohtui

• Anonyymi

Oikeastaan vaan haluan unohtaa. Siksi teen mitä teen. Kun tarpeeksi esittää, niin jossain vaiheessa se muuttuu todeksi.

• Anonyymi

Mitä esittää, ja kumpi?

• Anonyymi

Miksi esität ja teeskentelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä esittää, ja kumpi?

Siis minä esitän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi esität ja teeskentelet?

Sain käsityksen ettei kiinnosta, niin esitän ettei satu yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain käsityksen ettei kiinnosta, niin esitän ettei satu yhtään.

Ei sovi aloittajan avaukseen. Tai siis jälkeenpäin voi kuka vaan epäillä kaikkea, hänkin..

• Anonyymi

Kuka esittää ja mitä??

• Anonyymi

Oletko kysynyt asiaa naiselta itseltään? Oletko oma-aloitteisesti yhteydessä häneen? Onhan nainen tietoinen fiiliksistäsi?

• Anonyymi

Tässä on hyvät kysymykset aloituksen tekijälle.
        Nämä kun ovat selvillä niin varmasti tilanne selkiintyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä syynä on aloitekyvyttömyys, pelko, häpeä , jotka estää kysymästä. Nämä taas viittaa huonoon itsetuntoon. Sen seurauksena sit tulee näitä sydänsuruja, joihin ratkaisu ja tietoa voi löytyä vain kun uskaltaa itse avata keskustelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä syynä on aloitekyvyttömyys, pelko, häpeä , jotka estää kysymästä. Nämä taas viittaa huonoon itsetuntoon. Sen seurauksena sit tulee näitä sydänsuruja, joihin ratkaisu ja tietoa voi löytyä vain kun uskaltaa itse avata keskustelun.

En tiedä kirjoitatko ap:n roolissa vai yleisesti.
        Jokainen meistä kokee pelkoa ja häpeää eri tilanteissa. Erityisesti ihmissuhteet ovat herkintä aluetta tunteille. Nehän tekevät meistä ihmisinä inhimillisiä ja tuntevia olentoja.
        Aloitekyvyttömyys on kynnys jonka yli pääsee vain menemällä. Eli sinulla ainakin on olemassa jo omassa mielessäsi ne keinot jotka ehkäisevät nuo sydänsurut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen meistä kokee pelkoa ja häpeää eri tilanteissa. Erityisesti ihmissuhteet ovat herkintä aluetta tunteille. Nehän tekevät meistä ihmisinä inhimillisiä ja tuntevia olentoja.
        Aloitekyvyttömyys on kynnys jonka yli pääsee vain menemällä. Eli sinulla ainakin on olemassa jo omassa mielessäsi ne keinot jotka ehkäisevät nuo sydänsurut.

Tarvitaan keinoja, mutta ennen kaikkea rohkeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitaan keinoja, mutta ennen kaikkea rohkeutta.

En minä ole rikki,
        Hän sanoi ja liimaili palasia paikoilleen.
        Olen ehjempi kuin koskaan.
        Ehkä vähän elämää nähnyt,
        mutta kaikesta selvinnyt. (Maria Vakkuri)

Rohkeutta elämään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisellä tasolla kirjoitan.

En sanonut etten niitä koe tai että ne kokonaan voisin ehkäistä. Vaan kuten jo kirjoitin, asiat pitää selvittää.

• Anonyymi
        UUSI

Sun kantsii mennä sinne gay baariin ja Jätä naiset rauhaan! Nää kirjoittajat on naismaisia gay poikia tai pappoja! Eläkää onnellisesti omienne parissa!

• Anonyymi

Ei tule tämäkään case selviämään täällä. Sama koskee kaikkia muitakin

• Anonyymi

Ehkä kuitenkin voi.

• Anonyymi

Jos on useampia keissejä selvitettävänä niin ei varmasti tämä ole oikea paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jeesusta selität, puhun aapeen tapauksesta enkä itsestäni. Sama homma kaikki muut vatuloinnnit palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ajattelet jotain tiettyä, joka en kuitenkaan ole minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi muuten täällä kommentoivat ne, joita aloitus ei koske lainkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ajattelet jotain tiettyä, joka en kuitenkaan ole minä.

En ajatellut ketään tiettyä koska kommentoin yleisellä tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ajatellut ketään tiettyä koska kommentoin yleisellä tasolla.

Ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jeesusta selität, puhun aapeen tapauksesta enkä itsestäni. Sama homma kaikki muut vatuloinnnit palstalla.

Kommenttisi voi ymmärtää ainakin kahdella tavalla.
        Ymmärsin sen toisin kuin olit tarkoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi muuten täällä kommentoivat ne, joita aloitus ei koske lainkaan?

Voisiko johtua siitä, että tämä on keskustelupalsta ja silloin on tarkoitus keskustella.
        Mistä muuten voit tietää ettei ketjussa ole joku jota aloitus koskee? Minä en ainakaan tiedä.

• Anonyymi

En minä ajattele sillä, että joku tietty ihminen olisi kamala.

• Anonyymi

sillä tavalla

• Anonyymi

Voisin omia tämän aloituksen vastaukset hyvinkin kun samaa koin, mutta en usko että ajattelemani nainen ajattelisi minusta kuitenkaan mitään pahaa. Lukekaa ja ihmetelkää mutta älkää omiko näitä vaan luottakaa minkä kuvan ootte oikean elämän puolella saaneet, se merkitsee, ei nämä. -v

• Anonyymi

Minkäs kuvan sait kasaan oikean elämän puolella?
        ;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs kuvan sait kasaan oikean elämän puolella?
        ;

Luulen että kokee riittämättömyyden tunnetta kuten minäkin, mutta lämmin hyvä sydän hänellä..pelkää sitoutumiseen liittyvää, pelko vapautensa menettämisestä..haluaa pitää suhteet kevyinä kaverisuhteina? Tuo viimeinen on arvoitus. Ei meillä oikein ollut vielä mitään syvempää vaikka n. 7kk oltiin tekemisissä. En tutustunut hänen sukulaisiin, kavereihin yms, eikä hän halunnut näyttäytyä jos minun tuttuja sattui samaan paikkaan. Arvoituksellinen mutta viehättävä nainen, tutustuminen vain jäi puolitiehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että kokee riittämättömyyden tunnetta kuten minäkin, mutta lämmin hyvä sydän hänellä..pelkää sitoutumiseen liittyvää, pelko vapautensa menettämisestä..haluaa pitää suhteet kevyinä kaverisuhteina? Tuo viimeinen on arvoitus. Ei meillä oikein ollut vielä mitään syvempää vaikka n. 7kk oltiin tekemisissä. En tutustunut hänen sukulaisiin, kavereihin yms, eikä hän halunnut näyttäytyä jos minun tuttuja sattui samaan paikkaan. Arvoituksellinen mutta viehättävä nainen, tutustuminen vain jäi puolitiehen.

Vai niin.....
        Aika paljon samaa kuin itellä tossa oli jotakin. Mut ei kyllä tollai mennyt oikeesti.
        ;

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tekeytyy naiseksi,ei sekään mitään ihmisten hommoo ole!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies tekeytyy naiseksi,ei sekään mitään ihmisten hommoo ole!

Hyvin tuntuu uppoavan näille mielen köyhille täällä keskustelu_palstalla. - TT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin tuntuu uppoavan näille mielen köyhille täällä keskustelu_palstalla. - TT

Viisas Purontaka sieltä takarivistä...Psykanhoitaja näemmä🤣

• Anonyymi

En inhoa. Silloin vetäydyin kuoreeni, kun hän ei enää välittänyt..

• Anonyymi

Millä perustelet tuon mielipiteesi tai siis hmmm mielikuvasi mitä ajattelen susta?
      Tiedäks et musta tuntuu just tollaselle....
      Mietinkin et pitäskö tääkin ajatella käänteisesti niinku moni muukin täällä ollut jutska....

• Anonyymi

Opi arvostamaan ensin omaa elämääsi.💖

• Anonyymi

Miksi en arvostaisi?

• Anonyymi
      UUSI

Oikein hyvää jatkoa sinulle. En toivo sinulle mitään pahaa mutta paluuta ei samaan ole, luottamus meni.
      En halua olla tekemisissä koska toimit joissain, minulle hyvin tärkeissä asioissa, erittäin itsekkäästi. Toki voit sen yrittää selittää että vain minun parastani ajattelit.. niin ei, itsekäs vaan olit.
      Pettynyt todella paljon koska huomasin muutenkin motiiviesi ystävyyteemme liittyen olleen jotain ihan muuta. Mies ei vaan voi olla puhtaasti ystävä naisen kanssa..

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on hyvä tietää. Sitten ainoa vaihtoehto minulle on olla yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä on 22 paljon mukavampaa tapausta. Unohda hänet.

• Anonyymi
      UUSI

En inhoa, enkä vihaa. Piste.

• Anonyymi
      UUSI

Moni nainen toivoo kuolemaani

• Anonyymi
        UUSI

Klassikko- mitä oot teheny? Öhöhöhöhö tuliko iso jytky?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Klassikko- mitä oot teheny? Öhöhöhöhö tuliko iso jytky?

Pelannu roolipelejä lol

• Anonyymi
      UUSI

Nainen ja juna ovat samanlaisia, aina tule seuraava.

• Anonyymi
        UUSI

Se on muuten seiskan ratikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      282
      10426
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      203
      4644
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      2128
    4. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      121
      1750
    5. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      156
      1720
    6. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1126
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      88
      1122
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      34
      944
    9. Olen humalassa oleva mies

Jos olet nainen, kysy mitä mieleen juolahtaa.
      Ikävä
      139
      855
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      77
      808
    Aihe