Kun ollut tarve hakea koskikievarista.
Lappajärvi on villi länsi nykyään. 🤗
Keneltä loppui viinat?
21
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Asia on niin, että poliisit paskansivat alleen kun kuulivat että joutuu ryöstäjien perään.
- Anonyymi
Olin kotona, kun varkaita kävi yöllä 9.12 omakotitalon varastossa, huomasin vasta aamulla postilaatikolle mennessä, tavaraa tippunut pitkin pihaa. On näitä nyt.
- Anonyymi
Eikö siellä ole enää yhtään kunnon pontikankeittäjää jäljellä?
- Anonyymi
Katoavaa kansanperinnettä..
- Anonyymi
Kannabiksen kasvatus lopetettiin niin näinhän siinä käy..
- Anonyymi
Mites seppari baari.onko vielä kova meno?
- Anonyymi
Ihan mahdoton, alkaa jo aamusta.
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Js uutinen.
- Anonyymi
ite varasti akka jäi mamun nimisesta kiinni ukola meni hermot ahah heheh.
- Anonyymi
Eipä taida noin olla asia
- Anonyymi
Onko delikat tulilla?
- Anonyymi
Villilänsi se on ollut aina.
- Anonyymi
Uudestisyntynyt nyt.
- Anonyymi
Niin notta ennen kun pääs viinat loppumahan niit haettihin Ollista het monta pulloa.
Ajeltihin ratsunilla 100 a hakemahan pontikkaa het 2litraa mieheen.
Nykyähän ei taira enää onnistua notta superpesis- Anonyymi
Niinpä tietysti. Oli hinnoissaan?
- Anonyymi
jollakin ollut heikko hetki
- Anonyymi
Ilmainen viina koukuttaa ja houkuttaa aina.
- Anonyymi
Jos tekijä jäi kiinni, niin ne oli ihan helevetin kalliit viinat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tekijä jäi kiinni, niin ne oli ihan helevetin kalliit viinat.
jep, uusi kassakone maksaa tuhansia.
- Anonyymi
Kun lukee näitä kommentteja, ei tarvi ihmetellä miksi lappajärvi taantuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247