Mikä tekee sateenkaarimessusta erikoisen? Erikoista on se että siinä tuodaan evankeliumi Jumalan rakkaudesta konkreettisesti lähelle ja koskettamaan sitä ihmistä joka sitä kaipaa.
Olisiko mahdollista järjestää ”sateenkaarimessuja” myös epäilijöille ja muille hengessään köyhille (Matt. 5:3)? Hekin saisivat silloin kokea Jumalan rakastavan heitä.
Koska Jeesus ei näyttäydy tänään niinkuin kaksituhatta vuotta sitten Tuomaalle, epäilijöiden syrjiminen tai vaatimus seksuaalisen identiteetin muuttamiseen ovat sitä kirveen hamarapuolella lyömistä.
Minä en sellaiseen kirkkoon tai seurakuntaan mene jossa ihmisiä erotellaan A ja B ihmisiin heidän uskonsa määrän, sukupuolensa tai seksuaalisen suuntautumisensa perusteella. Missä on silloin armollinen Jumala?!
Missä on armollinen Jumala?
9
68
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon aggressiivinen manipulointi on vastenmielistä tyrkyttämistä. Se on luotaantyöntävää.
- Anonyymi
Sitä esiintyy vain näissä ääriuskovaisten piireissä kuten viidesläisyydessä. Minä kartan niitä piirejä. Olen sitä mieltä että epäileminen on sallittua ja varmasti hyvin monet papitkin epäilevät mutta eivät kerro sitä. Edesmennyt Uuden testamentin nyt jo edesmennyt professori Heikki Räisänen sanoi ennen kuolemaansa ettei usko kuolemanjälkeiseen elämään, mutta hän ei tietenkään opettanut niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä esiintyy vain näissä ääriuskovaisten piireissä kuten viidesläisyydessä. Minä kartan niitä piirejä. Olen sitä mieltä että epäileminen on sallittua ja varmasti hyvin monet papitkin epäilevät mutta eivät kerro sitä. Edesmennyt Uuden testamentin nyt jo edesmennyt professori Heikki Räisänen sanoi ennen kuolemaansa ettei usko kuolemanjälkeiseen elämään, mutta hän ei tietenkään opettanut niin.
Minusta uskovaiset eivät itsekään usko. He vain luulottelevat itselleen uskovansa. Se on vain eräänlaista teatteria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta uskovaiset eivät itsekään usko. He vain luulottelevat itselleen uskovansa. Se on vain eräänlaista teatteria
Hiljaiseksi näyttää menneen monen suut.
- Anonyymi
järjestäkää ateisti messu 🤣
- Anonyymi
Jos kukaan ei usko kuolemanjälkeiseen elämään, sellaisiahan on jo nytkin kaikki messut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kukaan ei usko kuolemanjälkeiseen elämään, sellaisiahan on jo nytkin kaikki messut.
Jumalasta luopumus on lopun aikojen merkki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas uhkailua uskova ei muuta osaa tehdä kun uhkailla aina milloin milläkin asialla
Siksi juuri ihimiset jättävät uskon kun siinä on niin paljot asioita joita ei saisi uskon sääntöjen mukaisesti tehdä , joten uhkaile sinä vaan et ilmeisesti ymmärrä että juuri uhkailemalla ette onnistu saamaa porukkaa seuroihinne . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä luopunut Jumalasta vai muilleko vain saarnaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä26410515Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.27510018Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.699512- 1984544
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la3062213- 1072083
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny82058- 1211740
- 1551691
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191547