Naton sääntöpohjaisen doktriinin mukaan

Anonyymi-ap

Naton sääntöpohjaisen doktriinin mukaan Naton on tarkoitus voittaa KAIKKI sotansa, eikä sielä tarvita yhtään Natovastaista hyviä sotia pilamaan.

Joten jos vähänkin tunnet itsesi Natovastaiseksi, etkä halua sotia Naton sotia, niin eroa HETI reservistä!

- Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
- Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
- Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

https://eroa-armeijasta.fi/

17

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei jää enää 5000 eronneet reservistä

• Anonyymi

Luvut valtiosalaisuus, eikö armeija ole avoin

• Anonyymi

Nato puolustaa nk. sääntöpohjaista maailmanjärjestystä.
      Kreeta Karvala sanoi aamu-TV:ssä, että jos se ei toimi niin sitä pitää muuttaa. Niin - siis mitä länsimaat puolustavat? Entuudestaan on selvää, että USA muuttaa sääntöjä kesken juoksun jos ei pärjää. USA on myös nostanut itsensä kaiken maallisen yläpuolelle ja tarjoaa myös rikoskumppaneilleen syytesuojan Haagin kv.sotarikostuomioistuinta vastaan.

Länsi,ei puolusta mitään yhteisiä sovittuja sääntöjä vaan pelkästään korporaatiodiktatuurin kansallista etua.

Länsi löyhkää. Länsi sallii hyökkäyssodat ja kiduttamisen. Mekin jaamme nyt näitä arvoja uudessa arvoyhteisössämme.

• Sehän on Venäjä itse, joka hyökkäyssotii ja kiduttaa. Sinä jaat sen arvot.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Sehän on Venäjä itse, joka hyökkäyssotii ja kiduttaa. Sinä jaat sen arvot.

Ei kduta ainakaan SINUA, kun eroat reservistä, etkä joudu sotimaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kduta ainakaan SINUA, kun eroat reservistä, etkä joudu sotimaan.

Minä olen jo niin vanha ukko, etten ole enää edes reservissä.

• Anonyymi

Minä olen jo niin vanha ukko, etten ole enää edes reservissä.

Vaihdata vaipat molo.

Mielenterveydellisitä syistäkö sait aikoinaan vapautuspaperit?

• Anonyymi kirjoitti:

Vaihdata vaipat molo.

Mielenterveydellisitä syistäkö sait aikoinaan vapautuspaperit?

Tiltun oma mielenterveys on heikoilla, kun siellä pyörii ulosteet päivästä toiseen, tunnista toiseen.

• Anonyymi

Tiltun oma mielenterveys on heikoilla, kun siellä pyörii ulosteet päivästä toiseen, tunnista toiseen.

No tosta sun mt- sairaudestahan oli juuri puhe molo. Kakka- ja kalsari fetissi mausteena.

• Anonyymi kirjoitti:

No tosta sun mt- sairaudestahan oli juuri puhe molo. Kakka- ja kalsari fetissi mausteena.

Tiltu itse ei pysty juurikaan olemaan mainitsematta eritteitä ja miesten sukuelimiä kirjoituksissaan.

• Anonyymi

venäjä pistetään ruutuihin uusilla teknikoilla

• Anonyymi

Jos et tiedä, niin Nato on puolustusjärjestö. Naton perustamisasiakijoissa määritetään, että yhteen jäsenvaltioon kohdistunut hyökkäys katsotaan kaikkiin kohdistuneeksi ja jokaisen on puolustettava hyökkäyksen kohteeksi joutunutta.

Jos et halua puolustaa heikompaa veljeäsi, niin olet samanlainen kiusantekijä kuin hyökkääjä.

venäjä on koulukiusaaja ja kiusaamista ei saa hyväksyä.

• Anonyymi

Jos veli on Natomieliinen niin Nato puolustaa sitä. Minun ei tarvitse natovastaisena enää tarvitse.

Siis niinhän sille on ainakin luvattu. Kukaan ei kuulemma edes uskalla hyökätä sen Natokotiiin.

• Anonyymi

Mitä pelkäät russotrolli?

• Anonyymi

Naton sotia hyljeksitään. Siksi erotaan Nato-suolen reservistä. :D Nato-Tiltu saa iteee sotia.

Tuu sää Nato-tiltu hekeeen lusikka-haarukka jotta voit kaivaa iittelles haudan. khi khi khi khi khi khi

• Anonyymi

SO!

jos vain vähänkin tunnet itsesi Natovastaiseksi, etkä halua sotia Naton sotia, niin eroa HETI reservistä!

- Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
      - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
      - Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

https://eroa-armeijasta.fi/

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      265
      10587
    2. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      282
      10296
    3. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      70
      9603
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      202
      4615
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      309
      2231
    6. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      2118
    7. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      107
      2093
    8. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      121
      1750
    9. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      155
      1711
    10. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1557
    Aihe