Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Anonyymi-ap

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.

75

9870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taikkuhieronta ja siksi ovat Suomeen tulleet.

• Anonyymi

Löytyy

• Anonyymi

No ei.

• Anonyymi

Hyvvee huomenta alottajamies. Täällä olis 48 vuotias keskinäinen valmiina sinun leikkeihin.
      Oon 156 pitkä ja painan 98kg.

• Anonyymi

No, ei tällä kertaa! kiitos kuitenkin terv 41m

• Anonyymi
        UUSI

Anna mulle! Kyllä kelpaa. M65v 165/75. Jyväskylän vierestä.

• Anonyymi

No voihan

• Anonyymi

Hanki lobotomia

• Anonyymi

Ei!!!!!!

• Anonyymi

Käykö mies?

• Anonyymi

On se käynyt viikonloppuisin, mutta nyt ei ole näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se käynyt viikonloppuisin, mutta nyt ei ole näkynyt.

???

• Anonyymi

Kyllä käy mieskin. Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käy!!! Naista haetaan!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

21v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

21v

Liian vanha sorry.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian vanha sorry.

Rasisti!

• Anonyymi

Boomer!! XD

• Anonyymi

XL ja XXL mutta XD … sehän on Kim jong un. Pystytukka kommari.

• Anonyymi

Kauppakadun yläpäässä on Kokoomuksen toimisto. Tosin voipi olla että osat vaihtuvat ja aggressiivisella otteella.

• Anonyymi

Petteri voisi tulla nuuhkittavaksi! Kova kiima rankaista varsinkin, jos olet köyhä.

• Anonyymi

Tämä oli niin hyvä, että kissa heräsi kun nauroin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Petteri voisi tulla nuuhkittavaksi! Kova kiima rankaista varsinkin, jos olet köyhä.

Ota alivuokra asuntoa hakeva KONNEVEDEN LÄLLYKKÄ ja Äänekosken naane muka 21v

• Anonyymi

Taikkujen "anis" tuoksuu currylle.

• Anonyymi

Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
      Kansallinen Kokoomus
      Hallituksen saavutukset tähän asti, listaa saa päivittää

- Leipomoiden lakiin säädetty yötyölisä poistetaan.
      - Eläkeikä nousee.
      - Työmatkakulujen omavastuu nousee 750 eurosta 900 euroon ja tilapäiset korotukset jäävät pois.
      - Määräaikainen työsopimus ilman perustetta.
      - Yt- ja lomautustilanteissa palkanmaksu katkaistaan viikossa.
      - Ensimmäinen sairauspäivä ilman palkkaa.
      - Potkut voidaan antaa ilman painavaa syytä.
      - Yt-velvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
      - Takaisinottovelvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
      - Työntekijöitä sitova paikallinen sopimus ohi luottamusmiehen.
      - Työehtosopimusten vähimmäissuoja heikkenee ja yleissitovuus uhkaa poistua.
      - Pakkolait voimaan - estää sopimasta lakia parempia työehtoja.
      - Lakko-oikeuden rajoitukset estävät työntekijöitä puolustamasta etujaan.
      - Lakkosakkoja korotetaan - myös henkilökohtainen sakko.
      - Poliittisten lakkojen kesto enintään 1 päivän.
      - Tukilakkoja rajoitetaan - vahvat alat eivät voi tukea heikompia.
      - Ruuvia kiristetään vain työntekijäpuolelta- työnantajan TES-rikkomuksiin ei
      kiristyksiä.
      - Ansiosidonnaisen työssäoloehto 12 kuukauteen.
      - Työssäoloehdon euroistaminen - heikentää osa-aikaisten ja pätkätyöläisten
      mahdollisuutta päästä ansioturvan piiriin.
      - Ansiosidonnaisen porrastus - 8 viikon jälkeen 20% leikkaus.
      - Omavastuupäivät 5 →7 ja lomakorvaus jaksotetaan.
      - Suojaosat pois - ei lyhyitä keikkatöitä työttömänä.
      - Lapsikorotukset pois
      - Vuorotteluvapaa lakkautetaan.
      - Aikuiskoulutustuki lakkautetaan.
      - Hallitus asettaa lainsäädännöllä palkankorotuksille katon.
      - Valtakunnansovittelijan kädet sidotaan, eikä sovittelusta voi saada viennin
      tason ylittäviä palkankorotuksia.
      - Muista myös kiky-sopimus vuodelta 2015 - maksanut palkansaajille jo yli 14
      miljardia euroa. https://kikykello.fi/
      - Väläytelty jo että tulevaisuudessa edessä sunnuntailisien ym. poistaminen.

Ja "työväenpuolue" persut innolla muutoksessa mukana.

• Anonyymi

Arvoisa toveri kapinallinen! Ei niitä muutoksia varmasti ole piruuttaan tehty, mietippä miksi?! Toisin kuin sosialismiin pyrkivät isänmaanviholliset!

• Anonyymi

Tule meidän pikkunatsikokoukseen, siellä teemme kaikkea kivaa!

• Anonyymi

Ja politiikan puolelle meni tämäkin..

• Anonyymi

Saako nainen päästellä suolikaasuja ilmoille samalla?

• Anonyymi

Se olis toivottavaa!

• Anonyymi
        UUSI

No sehän olisi ihan suotavaakin.

• Anonyymi

Myyn vanhat valmet traktorin.

• Anonyymi

Se on hyvä myydä pois ennen kesää.

• Anonyymi
        UUSI

Olen kiinnostunut, jos lähtee hyvin käyntiin, on hytillinen, lämmitys pelaa, on lumiketjut ja takalana?

• Anonyymi

Onhan heitäkin varmasti, joillei yhdyssanavirheet merkitse oikeastaan mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Tästähän on vallan tutkimuskin tehty että minkälaiset yksilöt puuttuvat toisten kirjoitusvirheisiin, tulokset ei kovin mairitteleviä...

• Anonyymi

Hyvä mies lopeta suomesta naisen haku.Täällä ei ole kuin noita akkoja valepuvuissa.Ulkomailta se emäntä löytyy.Nämä on muutenkin golddiggereitä eikä mikään kelpaa.

• Anonyymi
        UUSI

Thaimaalaiset naiset sitten eivät ole rahan perässä?

• Anonyymi

Kannattaa hieman varoa, pyllyistä voi tarttua pyllypöpöjä.

• Anonyymi

Jos sen oman löytää ei tartu mitään,satunnaisia ei kyll äkannatapaljon nuoleskella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sen oman löytää ei tartu mitään,satunnaisia ei kyll äkannatapaljon nuoleskella!

Se oikea

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oman pyllyn kyllä luulisi löytävän mutta kieli pitää olla pitkä jos sitä aikoo nuoleskella.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Täällä Tiina mahtava pylly (ja isot tissit). Kyllä pystyvä pyllynuolija aina olisi kiva juttu. Missähän tavattaisiin? Ei kai haittaa vaikka olen vähän pullea 210kg painava mutta kaunis nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Liian nälkäkurki olet.

• Anonyymi
      UUSI

Mee vanhainkotiin töihin, saat pyhkiä hajuja yllinkyllin.

• Anonyymi
      UUSI

suomi ilman NATSOJA on paljon puhtaampi

• Anonyymi
        UUSI

Eikö armeijassa saa enää ylennyksiä ??? Sivaritko hallitsee ??

• Anonyymi
      UUSI

Herra 41 v.Olen ladyboy 23 v
      Olen kiinnostunut.

• Anonyymi
      UUSI

Olette kaikki sekaisin

• Anonyymi
      UUSI

Petäjävedellä asuu papukaijan pitäjä jonka pyllyä saa haistella.

• Anonyymi
        UUSI

Sekä monta juoruavaa taksikuskia!

• Anonyymi
      UUSI

Kyl löytyä, olla 145kg somali yksinhuoltaja.Tila autolla äkkiä hurauta sinu luo..

• Anonyymi
      UUSI

Vimpelin Veto ja tumputus.

• Anonyymi
      UUSI

Haluatko hapansilakalla vai ilman ????

• Anonyymi
      UUSI

Kääretorttu
      10 annosta
      Valmistusohje

4 kananmunaa
      1 1/2 dl sokeria
      1 dl vehnäjauhoja
      1 dl perunajauhoja
      1 tl leivinjauhetta

Täyte:
      2 dl vispikermaa
      1 prk maitorahkaa
      sokeria ja vaniljasokeria
      2 dl marjahilloa tai noin 3 dl pakastemarjoja ja ripaus sokeria

• Anonyymi
      UUSI

Tiedustelisin onko kyse pelkästä haistelusta vai tuleeko mukaan myös maistelut eli kaviaarilla nautiskelu? Kun ei ihan turhan takia viitsisi hametta nostaa.

• Anonyymi
      UUSI

Myydään sekaklapia 40 euroa heittomotti ja koivuklapia 65 euroa heittomotti. Itse pitää tehdä kuorma ja vain käteismaksu. Ei kuittia.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla olis myytävänä rikkinäiset huopatossut, kantapäät puhki kuluneet mutta voi varpaillaan niillä kävellä.
      Sitten on vasemman käden rukkasia ja käytetty joulukuusi.

• Anonyymi
        UUSI

Paljonko pyydät joulukuusesta ja yhdestä vasurirukkasesta?

• Anonyymi
        UUSI

Huopatossuista saa kyllä uudenveroiset kun liimaat kantapäihin kontaktiliimalla huopalapot. Kontaktiliimaa täytyy levittää kummallekkin liimattavalle pinnalle tasainen kerros ja antaa kummankin puolen kuivua niin ettei siihen enää sormi tartu. Sitten puristetaan lujasti yhteen. Huom kontaktiliimaa ei saa olla liian paksulti. Tämän jälkeen huopapohjaan kannattaa liimata vielä kumipohja, niin jatkossa ei kantapäät mene aivan heti puhki. Suutarikin tämän voi tehdä, ellei itse viitsi vaivoitella, mutta itse tehden pääsee paljon edullisemmin.

Vasemman käden rukkasia kannattaa koittaa laittaa nettiin myyntiin, koska kaikki joilta on mennyt vasemman käden rukkanen hukkaan on potentiaalisia ostajia. Tiedä vaikka joku yksikätinenkin voisi tarvita, jos vain on se vasen käsi tallella.

Onko joulukuusi tekokuusi vai oikea joulukuusi? Oikea kuusi voisi kyllä kiinnostaa, se täytyy vain pakastaa ensijoulua varten ettei neulaset putoa. Sen saa mahtumaan normaaliin arkkupakastimeen, kun katkaisee sen keskeltä. Sen voi sitten joulun alla tappiliitoksella taas liittää yhteen. Harmittaa kun oli mennyt pakastimen sulake, niin oli edellisestä kuusesta vain rontto jäljellä ja neulaset pakastimen pohjalla. Olisi pitänyt olla kuustoistainen sulake, niin olikin vahingossa laitettu kymppiamppeerinen, niin ei se sitä ollut kestänyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko pyydät joulukuusesta ja yhdestä vasurirukkasesta?

7,5e yhteensä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huopatossuista saa kyllä uudenveroiset kun liimaat kantapäihin kontaktiliimalla huopalapot. Kontaktiliimaa täytyy levittää kummallekkin liimattavalle pinnalle tasainen kerros ja antaa kummankin puolen kuivua niin ettei siihen enää sormi tartu. Sitten puristetaan lujasti yhteen. Huom kontaktiliimaa ei saa olla liian paksulti. Tämän jälkeen huopapohjaan kannattaa liimata vielä kumipohja, niin jatkossa ei kantapäät mene aivan heti puhki. Suutarikin tämän voi tehdä, ellei itse viitsi vaivoitella, mutta itse tehden pääsee paljon edullisemmin.

Vasemman käden rukkasia kannattaa koittaa laittaa nettiin myyntiin, koska kaikki joilta on mennyt vasemman käden rukkanen hukkaan on potentiaalisia ostajia. Tiedä vaikka joku yksikätinenkin voisi tarvita, jos vain on se vasen käsi tallella.

Onko joulukuusi tekokuusi vai oikea joulukuusi? Oikea kuusi voisi kyllä kiinnostaa, se täytyy vain pakastaa ensijoulua varten ettei neulaset putoa. Sen saa mahtumaan normaaliin arkkupakastimeen, kun katkaisee sen keskeltä. Sen voi sitten joulun alla tappiliitoksella taas liittää yhteen. Harmittaa kun oli mennyt pakastimen sulake, niin oli edellisestä kuusesta vain rontto jäljellä ja neulaset pakastimen pohjalla. Olisi pitänyt olla kuustoistainen sulake, niin olikin vahingossa laitettu kymppiamppeerinen, niin ei se sitä ollut kestänyt.

Ihanaa kun ihmiset harrastavat kierrättämistä..

• Anonyymi
      UUSI

Mihin sisälämpötilaan paistatte joulukinkun? Itse pidän leikattavasta ja mehevästä kinkusta, jollainen tulee kun sisälämpötila on +67. Uuninluukku on hyvä avata kun sisälämpötila on saavutettu, koska muuten sisälämpö voi nousta vielä jopa +4 astetta, jolloin kinkusta tulee murenevaa ja kuivaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kummankolaisesta rosollista tykkäätte enemmän? Sillillä vai ilman? Itse pidän silliversiosta. Sitä ei vain nykyään rosolleissa ole valmiiksi, mutta aina voi ostaa sillin erikseen.

• Anonyymi
      UUSI

Entäs perunalaatikko? Imelletty vai tavallinen? Itse pidän imelletystä.

• Anonyymi
      UUSI

Jyväskylässä oli taannoin asuntomessut, joilla tuli poikettua kun satuin ajamaan ohi asuntoautolla pohjoisesta tullessa. Keskustassa pyörittiin kun samalla oli ralli menossa ja sakkia niin maan saakelisti. Mutta messuille päästiin seuraavana päivänä. Taloissa kierteli kolmen naisen seurue ja yhdellä oli varustuksena valkoiset kireät housut sisällään kapea perä, kultakirjailtu tiukka pusero, josta pullotti aika pitkänmalliset D-kupin tissit joiden kruununa oli pullottavat nännipihat. Muistan niiden heilahtelun vieläkin. Harmittaa kun en mennyt kysymään yhteystietoja. Olisi ollut soiva peli, eikä niitä ole koskaan liikaa.
      Otsikkoon liittyen, hänen pyllyään olisi kyllä ainakin nuuhkinut, uskon hygienian olleen sillä tasolla, että muukin olisi onnistunut. Harmittaahan se kun jäi kysymättä.
      - Uolevi, myös -piip-nuolevi

• Anonyymi
        UUSI

Omasta mielestäni ei liioin pylly eikä pimppi haise hyvälle vaikka ne olisi miten puhtaita. Likaisena taas kumpikin haisee aivan yököttävälle.

• Anonyymi
      UUSI

Jos saisit valita, niin puukiuas vai sähkökiuas?

• Anonyymi
        UUSI

Pittääkö jo kiukaatkin nuihin persehommiin ottaa mukkaan

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus joku mega-trolli ?

• Anonyymi
      UUSI

Hajuaisti on siitäkin hyvä mittari, että sen heikkeneminen kertoo terveyden heikkenemisestä ja jos häviää kokoaan, niin lähtö on lähellä. Eli lääkäriin mars, jos on ongelmia haistamisessa.
      Siitähän ei mihinkään pääse, että miehellä viisari värähtää kun saa hyvän pilluntuoksun nenäänsä. Jos ei siitä pidä niin en pidä miehenä. Tai sitten on paremminkin miesten mies, joita saisi mielestäni olla ainakin 95% miehistä. Siksi, että meille täysheteroille jäisi paljon ennemmän naisia käyttöön.
      - edelleen Uolevi, kieli tai toinen, kierteellä tai kerien

• Anonyymi
        UUSI

Aloituksessa ei puhuttu pillusta, vaan pyllystä ja sen koskettelusta ja haistelusta.

• Anonyymi
      UUSI

On kyllä jäänyt ikuisesti mieleeni kun joskus yli 20 vuotta sitten olin kauniin naisen kanssa kuusysissä ja itse alla. Hieman heikolla mallilla oli ilmeisesti pyllynpyyhkiminen ollut, kun niin paska haisi kun nenä tuossa asennossa likellä. Tiedä sitten miten joku tuollaisesta pyllyn nuuhkimisesta voi tykätä. Iljettää vieläkin kun asiaa muistelee. Huh huh ja yök.

• Anonyymi
      UUSI

Thainainen 50kg...jaksa pomppia pitkään!

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      324
      11897
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4993
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2658
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1988
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      132
      1983
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1458
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1248
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1156
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      41
      1114
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      974
    Aihe