Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
75
9870
Vastaukset
- Anonyymi
Taikkuhieronta ja siksi ovat Suomeen tulleet.
- Anonyymi
Löytyy
- Anonyymi
No ei.
- Anonyymi
Hyvvee huomenta alottajamies. Täällä olis 48 vuotias keskinäinen valmiina sinun leikkeihin.
Oon 156 pitkä ja painan 98kg.- Anonyymi
No, ei tällä kertaa! kiitos kuitenkin terv 41m
- AnonyymiUUSI
Anna mulle! Kyllä kelpaa. M65v 165/75. Jyväskylän vierestä.
- Anonyymi
No voihan
- Anonyymi
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Ei!!!!!!
- Anonyymi
Käykö mies?
- Anonyymi
On se käynyt viikonloppuisin, mutta nyt ei ole näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se käynyt viikonloppuisin, mutta nyt ei ole näkynyt.
???
- Anonyymi
Kyllä käy mieskin. Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy!!! Naista haetaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21v
Liian vanha sorry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian vanha sorry.
Rasisti!
- Anonyymi
Boomer!! XD
- Anonyymi
XL ja XXL mutta XD … sehän on Kim jong un. Pystytukka kommari.
- Anonyymi
Kauppakadun yläpäässä on Kokoomuksen toimisto. Tosin voipi olla että osat vaihtuvat ja aggressiivisella otteella.
- Anonyymi
Petteri voisi tulla nuuhkittavaksi! Kova kiima rankaista varsinkin, jos olet köyhä.
- Anonyymi
Tämä oli niin hyvä, että kissa heräsi kun nauroin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Petteri voisi tulla nuuhkittavaksi! Kova kiima rankaista varsinkin, jos olet köyhä.
Ota alivuokra asuntoa hakeva KONNEVEDEN LÄLLYKKÄ ja Äänekosken naane muka 21v
- Anonyymi
Taikkujen "anis" tuoksuu currylle.
- Anonyymi
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Kansallinen Kokoomus
Hallituksen saavutukset tähän asti, listaa saa päivittää
- Leipomoiden lakiin säädetty yötyölisä poistetaan.
- Eläkeikä nousee.
- Työmatkakulujen omavastuu nousee 750 eurosta 900 euroon ja tilapäiset korotukset jäävät pois.
- Määräaikainen työsopimus ilman perustetta.
- Yt- ja lomautustilanteissa palkanmaksu katkaistaan viikossa.
- Ensimmäinen sairauspäivä ilman palkkaa.
- Potkut voidaan antaa ilman painavaa syytä.
- Yt-velvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
- Takaisinottovelvoite pois alle 50 hengen yrityksistä.
- Työntekijöitä sitova paikallinen sopimus ohi luottamusmiehen.
- Työehtosopimusten vähimmäissuoja heikkenee ja yleissitovuus uhkaa poistua.
- Pakkolait voimaan - estää sopimasta lakia parempia työehtoja.
- Lakko-oikeuden rajoitukset estävät työntekijöitä puolustamasta etujaan.
- Lakkosakkoja korotetaan - myös henkilökohtainen sakko.
- Poliittisten lakkojen kesto enintään 1 päivän.
- Tukilakkoja rajoitetaan - vahvat alat eivät voi tukea heikompia.
- Ruuvia kiristetään vain työntekijäpuolelta- työnantajan TES-rikkomuksiin ei
kiristyksiä.
- Ansiosidonnaisen työssäoloehto 12 kuukauteen.
- Työssäoloehdon euroistaminen - heikentää osa-aikaisten ja pätkätyöläisten
mahdollisuutta päästä ansioturvan piiriin.
- Ansiosidonnaisen porrastus - 8 viikon jälkeen 20% leikkaus.
- Omavastuupäivät 5 →7 ja lomakorvaus jaksotetaan.
- Suojaosat pois - ei lyhyitä keikkatöitä työttömänä.
- Lapsikorotukset pois
- Vuorotteluvapaa lakkautetaan.
- Aikuiskoulutustuki lakkautetaan.
- Hallitus asettaa lainsäädännöllä palkankorotuksille katon.
- Valtakunnansovittelijan kädet sidotaan, eikä sovittelusta voi saada viennin
tason ylittäviä palkankorotuksia.
- Muista myös kiky-sopimus vuodelta 2015 - maksanut palkansaajille jo yli 14
miljardia euroa. https://kikykello.fi/
- Väläytelty jo että tulevaisuudessa edessä sunnuntailisien ym. poistaminen.
Ja "työväenpuolue" persut innolla muutoksessa mukana. - Anonyymi
Arvoisa toveri kapinallinen! Ei niitä muutoksia varmasti ole piruuttaan tehty, mietippä miksi?! Toisin kuin sosialismiin pyrkivät isänmaanviholliset!
- Anonyymi
Tule meidän pikkunatsikokoukseen, siellä teemme kaikkea kivaa!
- Anonyymi
Ja politiikan puolelle meni tämäkin..
- Anonyymi
Saako nainen päästellä suolikaasuja ilmoille samalla?
- Anonyymi
Se olis toivottavaa!
- AnonyymiUUSI
No sehän olisi ihan suotavaakin.
- Anonyymi
Myyn vanhat valmet traktorin.
- Anonyymi
Se on hyvä myydä pois ennen kesää.
- AnonyymiUUSI
Olen kiinnostunut, jos lähtee hyvin käyntiin, on hytillinen, lämmitys pelaa, on lumiketjut ja takalana?
- Anonyymi
Onhan heitäkin varmasti, joillei yhdyssanavirheet merkitse oikeastaan mitään.
- AnonyymiUUSI
Tästähän on vallan tutkimuskin tehty että minkälaiset yksilöt puuttuvat toisten kirjoitusvirheisiin, tulokset ei kovin mairitteleviä...
- Anonyymi
Hyvä mies lopeta suomesta naisen haku.Täällä ei ole kuin noita akkoja valepuvuissa.Ulkomailta se emäntä löytyy.Nämä on muutenkin golddiggereitä eikä mikään kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Thaimaalaiset naiset sitten eivät ole rahan perässä?
- Anonyymi
Kannattaa hieman varoa, pyllyistä voi tarttua pyllypöpöjä.
- Anonyymi
Jos sen oman löytää ei tartu mitään,satunnaisia ei kyll äkannatapaljon nuoleskella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sen oman löytää ei tartu mitään,satunnaisia ei kyll äkannatapaljon nuoleskella!
Se oikea
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oman pyllyn kyllä luulisi löytävän mutta kieli pitää olla pitkä jos sitä aikoo nuoleskella.
- AnonyymiUUSI
Tässä vielä sähköposti
[email protected] - AnonyymiUUSI
Täällä Tiina mahtava pylly (ja isot tissit). Kyllä pystyvä pyllynuolija aina olisi kiva juttu. Missähän tavattaisiin? Ei kai haittaa vaikka olen vähän pullea 210kg painava mutta kaunis nainen.
- AnonyymiUUSI
Liian nälkäkurki olet.
- AnonyymiUUSI
Mee vanhainkotiin töihin, saat pyhkiä hajuja yllinkyllin.
- AnonyymiUUSI
suomi ilman NATSOJA on paljon puhtaampi
- AnonyymiUUSI
Eikö armeijassa saa enää ylennyksiä ??? Sivaritko hallitsee ??
- AnonyymiUUSI
Herra 41 v.Olen ladyboy 23 v
Olen kiinnostunut. - AnonyymiUUSI
Olette kaikki sekaisin
- AnonyymiUUSI
Petäjävedellä asuu papukaijan pitäjä jonka pyllyä saa haistella.
- AnonyymiUUSI
Sekä monta juoruavaa taksikuskia!
- AnonyymiUUSI
Kyl löytyä, olla 145kg somali yksinhuoltaja.Tila autolla äkkiä hurauta sinu luo..
- AnonyymiUUSI
Vimpelin Veto ja tumputus.
- AnonyymiUUSI
Haluatko hapansilakalla vai ilman ????
- AnonyymiUUSI
Kääretorttu
10 annosta
Valmistusohje
4 kananmunaa
1 1/2 dl sokeria
1 dl vehnäjauhoja
1 dl perunajauhoja
1 tl leivinjauhetta
Täyte:
2 dl vispikermaa
1 prk maitorahkaa
sokeria ja vaniljasokeria
2 dl marjahilloa tai noin 3 dl pakastemarjoja ja ripaus sokeria - AnonyymiUUSI
Tiedustelisin onko kyse pelkästä haistelusta vai tuleeko mukaan myös maistelut eli kaviaarilla nautiskelu? Kun ei ihan turhan takia viitsisi hametta nostaa.
- AnonyymiUUSI
Myydään sekaklapia 40 euroa heittomotti ja koivuklapia 65 euroa heittomotti. Itse pitää tehdä kuorma ja vain käteismaksu. Ei kuittia.
- AnonyymiUUSI
Mulla olis myytävänä rikkinäiset huopatossut, kantapäät puhki kuluneet mutta voi varpaillaan niillä kävellä.
Sitten on vasemman käden rukkasia ja käytetty joulukuusi.- AnonyymiUUSI
Paljonko pyydät joulukuusesta ja yhdestä vasurirukkasesta?
- AnonyymiUUSI
Huopatossuista saa kyllä uudenveroiset kun liimaat kantapäihin kontaktiliimalla huopalapot. Kontaktiliimaa täytyy levittää kummallekkin liimattavalle pinnalle tasainen kerros ja antaa kummankin puolen kuivua niin ettei siihen enää sormi tartu. Sitten puristetaan lujasti yhteen. Huom kontaktiliimaa ei saa olla liian paksulti. Tämän jälkeen huopapohjaan kannattaa liimata vielä kumipohja, niin jatkossa ei kantapäät mene aivan heti puhki. Suutarikin tämän voi tehdä, ellei itse viitsi vaivoitella, mutta itse tehden pääsee paljon edullisemmin.
Vasemman käden rukkasia kannattaa koittaa laittaa nettiin myyntiin, koska kaikki joilta on mennyt vasemman käden rukkanen hukkaan on potentiaalisia ostajia. Tiedä vaikka joku yksikätinenkin voisi tarvita, jos vain on se vasen käsi tallella.
Onko joulukuusi tekokuusi vai oikea joulukuusi? Oikea kuusi voisi kyllä kiinnostaa, se täytyy vain pakastaa ensijoulua varten ettei neulaset putoa. Sen saa mahtumaan normaaliin arkkupakastimeen, kun katkaisee sen keskeltä. Sen voi sitten joulun alla tappiliitoksella taas liittää yhteen. Harmittaa kun oli mennyt pakastimen sulake, niin oli edellisestä kuusesta vain rontto jäljellä ja neulaset pakastimen pohjalla. Olisi pitänyt olla kuustoistainen sulake, niin olikin vahingossa laitettu kymppiamppeerinen, niin ei se sitä ollut kestänyt. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko pyydät joulukuusesta ja yhdestä vasurirukkasesta?
7,5e yhteensä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huopatossuista saa kyllä uudenveroiset kun liimaat kantapäihin kontaktiliimalla huopalapot. Kontaktiliimaa täytyy levittää kummallekkin liimattavalle pinnalle tasainen kerros ja antaa kummankin puolen kuivua niin ettei siihen enää sormi tartu. Sitten puristetaan lujasti yhteen. Huom kontaktiliimaa ei saa olla liian paksulti. Tämän jälkeen huopapohjaan kannattaa liimata vielä kumipohja, niin jatkossa ei kantapäät mene aivan heti puhki. Suutarikin tämän voi tehdä, ellei itse viitsi vaivoitella, mutta itse tehden pääsee paljon edullisemmin.
Vasemman käden rukkasia kannattaa koittaa laittaa nettiin myyntiin, koska kaikki joilta on mennyt vasemman käden rukkanen hukkaan on potentiaalisia ostajia. Tiedä vaikka joku yksikätinenkin voisi tarvita, jos vain on se vasen käsi tallella.
Onko joulukuusi tekokuusi vai oikea joulukuusi? Oikea kuusi voisi kyllä kiinnostaa, se täytyy vain pakastaa ensijoulua varten ettei neulaset putoa. Sen saa mahtumaan normaaliin arkkupakastimeen, kun katkaisee sen keskeltä. Sen voi sitten joulun alla tappiliitoksella taas liittää yhteen. Harmittaa kun oli mennyt pakastimen sulake, niin oli edellisestä kuusesta vain rontto jäljellä ja neulaset pakastimen pohjalla. Olisi pitänyt olla kuustoistainen sulake, niin olikin vahingossa laitettu kymppiamppeerinen, niin ei se sitä ollut kestänyt.Ihanaa kun ihmiset harrastavat kierrättämistä..
- AnonyymiUUSI
Mihin sisälämpötilaan paistatte joulukinkun? Itse pidän leikattavasta ja mehevästä kinkusta, jollainen tulee kun sisälämpötila on +67. Uuninluukku on hyvä avata kun sisälämpötila on saavutettu, koska muuten sisälämpö voi nousta vielä jopa +4 astetta, jolloin kinkusta tulee murenevaa ja kuivaa.
- AnonyymiUUSI
Kummankolaisesta rosollista tykkäätte enemmän? Sillillä vai ilman? Itse pidän silliversiosta. Sitä ei vain nykyään rosolleissa ole valmiiksi, mutta aina voi ostaa sillin erikseen.
- AnonyymiUUSI
Entäs perunalaatikko? Imelletty vai tavallinen? Itse pidän imelletystä.
- AnonyymiUUSI
Jyväskylässä oli taannoin asuntomessut, joilla tuli poikettua kun satuin ajamaan ohi asuntoautolla pohjoisesta tullessa. Keskustassa pyörittiin kun samalla oli ralli menossa ja sakkia niin maan saakelisti. Mutta messuille päästiin seuraavana päivänä. Taloissa kierteli kolmen naisen seurue ja yhdellä oli varustuksena valkoiset kireät housut sisällään kapea perä, kultakirjailtu tiukka pusero, josta pullotti aika pitkänmalliset D-kupin tissit joiden kruununa oli pullottavat nännipihat. Muistan niiden heilahtelun vieläkin. Harmittaa kun en mennyt kysymään yhteystietoja. Olisi ollut soiva peli, eikä niitä ole koskaan liikaa.
Otsikkoon liittyen, hänen pyllyään olisi kyllä ainakin nuuhkinut, uskon hygienian olleen sillä tasolla, että muukin olisi onnistunut. Harmittaahan se kun jäi kysymättä.
- Uolevi, myös -piip-nuolevi- AnonyymiUUSI
Omasta mielestäni ei liioin pylly eikä pimppi haise hyvälle vaikka ne olisi miten puhtaita. Likaisena taas kumpikin haisee aivan yököttävälle.
- AnonyymiUUSI
Jos saisit valita, niin puukiuas vai sähkökiuas?
- AnonyymiUUSI
Pittääkö jo kiukaatkin nuihin persehommiin ottaa mukkaan
- AnonyymiUUSI
Aloitus joku mega-trolli ?
- AnonyymiUUSI
Hajuaisti on siitäkin hyvä mittari, että sen heikkeneminen kertoo terveyden heikkenemisestä ja jos häviää kokoaan, niin lähtö on lähellä. Eli lääkäriin mars, jos on ongelmia haistamisessa.
Siitähän ei mihinkään pääse, että miehellä viisari värähtää kun saa hyvän pilluntuoksun nenäänsä. Jos ei siitä pidä niin en pidä miehenä. Tai sitten on paremminkin miesten mies, joita saisi mielestäni olla ainakin 95% miehistä. Siksi, että meille täysheteroille jäisi paljon ennemmän naisia käyttöön.
- edelleen Uolevi, kieli tai toinen, kierteellä tai kerien- AnonyymiUUSI
Aloituksessa ei puhuttu pillusta, vaan pyllystä ja sen koskettelusta ja haistelusta.
- AnonyymiUUSI
On kyllä jäänyt ikuisesti mieleeni kun joskus yli 20 vuotta sitten olin kauniin naisen kanssa kuusysissä ja itse alla. Hieman heikolla mallilla oli ilmeisesti pyllynpyyhkiminen ollut, kun niin paska haisi kun nenä tuossa asennossa likellä. Tiedä sitten miten joku tuollaisesta pyllyn nuuhkimisesta voi tykätä. Iljettää vieläkin kun asiaa muistelee. Huh huh ja yök.
- AnonyymiUUSI
Thainainen 50kg...jaksa pomppia pitkään!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32411897- 2174993
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112658- 1631988
- 1321983
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131458Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411114- 85974