Se on helppoa ilman selkärankaa. Ameeballa ei ole.Eikä mulla.
Kaikki myydään, kun hinnasta sovitaan. Että muka terveydenhuollosta kannetaan huolta. Ei kiinnosta. Leikataan pois. Vanhusten hoito. Ei se kirpaise kuin herkkähipiäisiä, ne kuolee kumminkin. Leikataan pois. Lapset. Maahanmuutajilla on parempia, meidän ovat pilalle lellittyjä. Meidänkään pojat ei osaa edes kalenteriluukkua aukaista!
Hillotolppa on hyvä. Ei tarvi kuin irvistellä ja sylkeä köyhien päälle. Jos tulee paha paikka, muutetaan Etelä-Amerikkaan, ehkä Venezuelaan, siellä ymmärretään Putinia ja ollaan kristittyjä tai no, aiankin valkoisen rodun ylivaltaa kunnioittavia.
Menen vaikka millaiselle mutkalle että porvarit hyväksyy!
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
RAHAA UKRAINAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703