Joita kukaan ei tiedä.
Onko sinulla salaisuuksia?
77
812
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kertoisin tähän, ei ne olisi enää salaisuuksia 🙃
- Anonyymi
Joitakin salaisuuksia ei voi kertoa missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kertoa, ei yksityisasiat kuulu muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla sellainen?
Ei ole, kuinka niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu esimerkiksi sitä jos olet sisaruksesi kanssa lapsen tehny vaikka ns rikos olisi vanhentunu pidettäisiin teitä erittäin sairaina eikä sekään varmaan ole fiksuinta kertoa kenellekään jos olet siskosi kanssa seksiä harrastanu tai sisko veljensä kanssa siinä kohtaa nääs kun pojalla seisoo on tämä todella suurella todennäköisyydellä vetäny käteen jo jokusen kerran ja vallan tietoinen siitä mitä on tekemässä toki on olemassa koteja joissa sitä ei opeteta että seksi sisarusten välillä ei ole hyväksyttävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi kertoa, ei yksityisasiat kuulu muille.
Kyllä kuuluvat niille joihin vaikuttavat.
- Anonyymi
Vain fantasiani.
- Anonyymi
Kerro niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro niistä.
Hyvä idea, se fantasiakeskustelu jäi kesken päivällä.
- Anonyymi
1 pikkujuttu olisi, kannan häntä sydämessä. Eräs ,hyvin hyvin rakas. Ja tulee aina olemaan. ❤️🔥En mä tiedä ,on vaan niin mies jota katson silleen tutkivasti. Vähän voi tulla kiusallinen olo.
- Anonyymi
Paljasta salaisuutesi minulle. Janoan sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasta salaisuutesi minulle. Janoan sitä.
Alkasi kuumottaa ja posket hehkuu.
Toiveissa että tämä oli minulle❤️
🥸🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkasi kuumottaa ja posket hehkuu.
Toiveissa että tämä oli minulle❤️
🥸🤓Se oli sinulle tarkoitettu. ❤️olet rakas, eikä tule kiusallinen olo, tutki rauhassa. 🥰
- Anonyymi
On kyllä........
Vielä toistaiseksi ei tiedä kukaan muu ihan kaikkea, mutta jotkut tietävät onneksi jo osia tästä ja ne yhdistämällä saa kasaan aika ison salaisuuden selville....
Toivottavasti pian saisin kertoa kaiken.
Ihan kaiken tästä kaikesta mitä lienee salaista onkaan mitä joudun pitämään vielä vaan omassa tiedossa.
Ainoastaan minimaalisen pieni osa
tästä kaikesta on ainoastaan mun tiedossa. - Anonyymi
Ei ole, oon rehellisin ihminen maanpäällä
- Anonyymi
Käräytän vaikka perheeni jos se sotii moraaliani vastaan.
- Anonyymi
Juu mulla on finni hanuris ,älä kerro kellekkään.
- Anonyymi
On kaikilla meillä kertomaton salaisuus suuri🎶🎵..niin myös minullakin.
- Anonyymi
Ei puhua siitä toiselle koskaan ystävä saa 🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhua siitä toiselle koskaan ystävä saa 🎶
Kun sielujen sillan välille kasvaa murheiden muuri🎶🎵..kuten just nyt🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sielujen sillan välille kasvaa murheiden muuri🎶🎵..kuten just nyt🥺
Niin surusi rakkaimman ihmisen kanssa sä jaa 🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin surusi rakkaimman ihmisen kanssa sä jaa 🎶
Niin sen pitäis mennä..mut kun se rakkain ihminen poistui elämästäni, siksi täällä luen ja kirjoittelen😒
- Anonyymi
Kyllä on. En kerro niitä edes päiväkirjalleni. 🙊
- Anonyymi
On minulla paljon. Kertoisin kaiken rakkaalle naiselle, jos hän oikeasti rakastaisi minua.
- Anonyymi
Luultavasti asiat on melko hyvin tai sitten ei kun suurin huoli on että selviääkö avaruusolennon tekemästä sukupuoli yhdynnästä hengissä?? Minusta kaikkia asioita on syytä pohtia ja vielä erittäin syvällisesti?? Suomi on tehnyt maanakin erittäin kovan matkan läpi historian koettelemuksien ja nyt on tultu tähän?? Minun syvimmät salaisuudet saattaa olla liiankin kovia vielä tällekin nykyajan päivänvalolle.
- Anonyymi
Ehkä? Jos _kukaan_ ei tiedä niistä, niin ilmeisesti en sitten minäkään. Jännittävää..
- Anonyymi
Sellaistakin olen kuullut että mm. Vatikaanivaltio Roomassa, Katollinen Kirkko on jo varautumut siihen että ulkoavaruudesta otetaan yhteyttä jossakin vaiheessa? Mahtaa siinäkin joutua mm se Konklaavi koville? Tuleeko piipusta sitten minkä väristä savua??
- Anonyymi
Ei tietääkseni tosiasillista varmuutta siitä en tiedä montako lasta mulla on mu ei niinkään edes kiinnosta koska jos niitä enemmän on kuin ne kaksi joista olen isyyteni tunnustanut on kyseisten lasten äidit jättäny ilmoittamatta asiasta minulle syystä tai toisesta ja suurella todennäköisyydellä on joku toinen saanut kunnian maksaa elatusmaksun lapsestani/lapsistani siihen voin vaan todeta että mitäpä itse olit niin hölmö ja tunnustit vieraan miehen lapsen omaksesi pillun saannin toivossa kunhan lapset tietävät toinen toisistaan etteivät sisarukset seurustele keskenään idiootteja maailmassa kai on jo riittämiin
https://youtu.be/W0Yva9tdbK4?si=VSWAwMkMS5icb4Mw
Ja si taas kai siihenkin ehkä on jokin ihan järkevä syy jopa miksi asiasta ei ole minulle ilmoitettu mutta minä en sitä ole tilivelvollinen lapselle lapsille kertomaan miksi näin koska minulta ei ole asiasta sen paremmin edes kysytty - Anonyymi
Salaliittoteorioita on melkoisen paljon. Suurin salaisuus lienee siinä että ei itse jää kiikkiin huonosti mm. Ulosottolaitoksen rattaissa. Pelimiehet taitaa osata asiansa eli amatimies tyylillä.
- Anonyymi
Salaisuutta ei kukaan muu tiedä. Ei minusta kukaan paljoa tiedä. Olen varmaan salaperäinen vaikkei minussa paljon olisikaan tietämisen arvoista.
- Anonyymi
On. Oon ihastunut yhteen mieheen.
- Anonyymi
Minä uskon niin että elämästä yleensä on kaikkein vaikeinta selvitä ilman suuria salaisuuksia, ilman että koko elämästä ei tulee niin kauhean tylsyyden veivuuta kohti hautaa ja hautausmaiden ja alan firmojen tienestejä.
- Anonyymi
Tiedän enemmän kuin annan ymmärtää.
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Löysin jotain ja laskin 1+1=2.
- Anonyymi
Hmm sun pitäis ymmärtää antaa.
- Anonyymi
Pian tulee kyllä tiedotteita palstalla tapahtuneista asioista sekä irl tapahtuneista rikoksista liittyen myös palstaan/palstalaisiin...
Oikein mahtavaa Uutta Vuotta raksut
ja ei tosiaankaan raksut 💛😘🤗🥰💛 - Anonyymi
Missä menee henkilökohtaisuuden ja salaisuuden raja?
- Anonyymi
Riippuu varmaan siitä kuinka paljon itse on valmis kertomaan jollekin asioistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä kuinka paljon itse on valmis kertomaan jollekin asioistaan.
Toisekseen oltava täysi luottamus kenelle avautuu.
- Anonyymi
Jos kertoisin ei olisi salaisuuksia
- Anonyymi
Tällä hetkellä on yksi salaisuus, josta en ole kertonut kenellekään. Se ollut salaisuus jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
Sinulla on salainen ihastus.
- Anonyymi
Tiedän ainakin 7 ihmisen salaisuuden ja ne pelkää minua.
- Anonyymi
Seksi rinki?
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan 7 kääpiön salaisuuden Lumikista🧐
🥸🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan 7 kääpiön salaisuuden Lumikista🧐
🥸🤓7 tähteä taivaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 tähteä taivaalla
En kerro vielä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro vielä mitään.
Jännäkakka meni housuun. En makta odottaa
🤓🥸
- Anonyymi
Maailman kaikki Sadut lienee vielä jäävän kakkosiksi elämän todellisten salaisuuksien totuuksista. Jos pitää valita Kokoomuksen talouspolitiikka tai antaminen persettä ulkoavaruudesta tulevalle olennolle jonka siittimen pituus voi olla vaikka ja mitä niin sitä tuskin tarvii edes miettiä kun katsoo silmiin mm. Satosen porvari pöhötys pönötystä. josta politiikasta ei ainakaan viimein jää enään kukaan henkiin jos on jokin itsekunniotus vielä jäljellä.
- Anonyymi
Kauppaedustaja Pentti Niiksen, Näsä TheJoulukalenerista ansaitsee tunnustuksen koko elämän suurista salaisuuksista. Pelkällä asenteella jo ammattimies elää ikuisesti.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä keneen palstalaiseen oon rakastunut.
- Anonyymi
Salaisuuksia on monenlaisia ja se on wanhan liiton aikoja että waimo lähtee juomalla mutta muut on sitten kirjoittamattomia että miten firmat hallitaan maistissa ja selätetään sekä ulosotto sekä verottaja yhtäaikaa?? Ei sitä selvinpäin keksisikään.
- Anonyymi
Tiiäkkö sä edes tosta liitosta yhtikäs mitää
vai muuten vaan mainitset siitä? :D
- Anonyymi
Joo on . Hänkään ei tietä totuudesta häivääkään
-mies pimeästä - Anonyymi
Jokaisesta ihmisestä löytyy negatiivinen puoli ns. varjominä. Siellä on asioita, joita ei välttämättä halua tuoda päivänvaloon. Kuitenkin niiden puolien käsitteleminen on tärkeää. Muuten ne voivat pyrkiä esiin hallitsemattomasti. Tällä palstalla ei kannata niitä puolia ruotia. Jonkun luotettavan ihmisen kanssa kyllä.
- Anonyymi
Minä sanoisin että Suomalaisuuden suurimpia vaiettuja salaisuuksia on paeta Vaimoa, Ulosottomiestä, Velkahaastajaa sekä Verottajaa. Kansallisurheilua taas on mm. pontikankeitto ja ajaa katsastamattomalla autolla jne.
- Anonyymi
Sanoisin että maailmassa on ainakin kaksi paikkaa mihin paeta salaisuuksien paljastumisien pelossa. Stockholm ja Montanan osavaltio USA:ssa ja miksi niin? Niin se onkin se suuri salaisuus ja se riippuu salaisuudestakin !!.
- Anonyymi
Ei ole salaisuutta, jota kukaan ei tietäisi. Olen avautunut kipeimmistäkin asioista joillekin. Käyttäydyin itsetuhoisesti ja minua käytettiin hyväksi, kun olin päihteen vaikutuksen alaisena. Tällä hetkellä salaisuuteni on, että ikävöin edelleen exääni. Suhde kaatui mm. itsetunto-ongelmiini.
- Anonyymi
Tyttöystävällä on noin 50cm penis. Minulle se oli aluksi valtava järkytys mutta tyttö on erittäin kaunis ja minä suuressa puutteessa eikä se haittaa vaikka joskus se sattuu. Hän taas järkyttyi kun haluaisin mieluummin seksiä Dallas Texasin korkeimman pilvenpiirtäjän huipulla eli kompensoidaan järkytystä molemminpuolin pituus pituudelta. Onhan se jokin kompromissi että ei sentään Turun tuomiokirkon tornissa !!
- Anonyymi
Suomen poliittiset päättäjät taitaa saada viimein kunnon sydänlaakin koko nykymenosta tai sitten ovat aivan umpi betonia. Se ei olisi ollenkaan mikään salaisuus vaan pikemminkin fossiilinen muumioitunut pystyyn kuollut lopputulos koko heidän elämästään ja osaamisestaan.
- Anonyymi
Ei ole mutta muilla on.
- Anonyymi
Joo, olen rakastunut naiseen jota kukaan ei arvaisi.
- Anonyymi
Yllättyiskö sun kaverit jos kertoisit?
- Anonyymi
Sanotaan että taloyhtiöt ja kiinteistöt yleensä on niin täynnä epämiellyttäviä salaisuuksia ja totuuksia että uusi sijoituskupla puhkeaa pian. Ei mikään ihme että monet sijoitusrahastot on jo nyt erittäin vakavissa vaikeuksissa, rahat palaa sinne lopullisesti. Käytetty auto on toinen mikä pitää omat salaisuutensa ja menneisyytensä. Vaikeudet voi olla niin umpisolmussa että jopa ulosottolaitos on vaarassa ja voi kaatua.
Voin sanoa, että en oo ikinä fantasioinut mistään murhista tai vastaavistaa muiden ihmisten satuttaamisista, mutta tiedän että moni ihminen on. Mun isoin salaisuus on että haluaisin salaa olla nainen, ja rakastua toiseen naiseen, kokea sen, mut ei pervolla tavalla, vaan koska koen että mun aivot on tosi naismaiset, niin se tulis varmaa iha luonnostaan. Mut ei se kyl oo mikää salaisuus.
- Anonyymi
Olisiko Veera voinut ajatella olemassaolonsa tekevän sinut vain surulliseksi?
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko Veera voinut ajatella olemassaolonsa tekevän sinut vain surulliseksi?
?? Miten nii? Hänen olemassaolo tuo mulle onnea. En oo ennen tavannut noin positiivista ja kaikintavoin viehättävää persoonaa, johon samaistun noin paljo ja jolla on noin paljon omanlaisia juttuja, sekä ajattelua.
- Anonyymi
Vauvauutisia! Oon raskaana🤫
Ja isä on yx täältä palstalta.
En kerro koska syntyy. Sen kertoo tähdet ✨
🥸🤓 - Anonyymi
Tuntuu oudolta että ihmisen pitäisi olla vain yhtä sukupuolta tai muut määrittää minkälainen yleensä. Sukupuoli ei ole lukittu ominaisuus vaan voi vaihtua kuin vaikka pörssiosakkeet. Yleensäkin fantasia maailmat ja elämät tekee kovasti tuloaan mm. eri peleissä. Kummitusjutut ja tarinat olivat siitä ensimmäinen aste. Kummitustalot ovat salaisuuksien alttareita ja siksikin niissä aaveet vaeltaa. Vaikka lähtökohtaisesti en usko kummitusjuttuihin niin taidan pienkartanoni kanssa olla semmoisessa mukana. Tahdoin tai en. Monesti siihen voi riittää hylätyn hautuumaan päälle rakennettu mökki tai yleensä tuntemattomien hautojen mm. nälkävuosilta.
- Anonyymi
No ei, tylsä oon :)
- Anonyymi
Tietysti. Ihastuminen häneen on pahin. Tekisi mieli mennä ripittäytymään (jos vain kuuluisin katoliseen kirkkoon) tai kertomaan tästä jollekin terapeutille, että saisi edes jollekin kertoa. Nyt kirjottelen sit täällä kaikenlaisten puolihullujen keskuudessa. Ja kyllä, ilmeisesti kaltaisieni seurassa.
- Anonyymi
Voit ripittäytyä mulle, jos olet mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit ripittäytyä mulle, jos olet mies.
Harmi, oon nainen. Ootan sit seuraavaa tarjousta.
- Anonyymi
Vaikea sanoa. Mitä jos ei itsekään tiedä? On väitetty asioita jotka käytännössä vaatii jo sivupersoonan ja väärennetyn kalenterin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311769- 2174953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112628- 1631978
- 1301951
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131438Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411084- 85974