"Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja." Takaisin soittomahdollisuus, joka ei toimi, on kyllä olemassa. Odotin 3,5h takaisin soittoa. Sitten soitin uudestaan
vastaaminen kesti 1,5h. Voiko tehdä tästä johtopäätöksen, että asiakkaat eivät ole
Metsä-Sairilan toimintaan tyytyväisiä?
Asiakkailla paljon asiaa metsä-Sairilaan?
11
324
Vastaukset
- Anonyymi
Jostainhan se kertoo, jos pitää
noin kauan Jonottaa; kaikki
asiakaspalvelijat koko ajan varattuja. - Anonyymi
Mikä on Mersö-Sairilanba UEG:n
välinen yhteyttä- Anonyymi
Pieniä, eikä niin pieniäkään kirjoitusvirheitä aina kiireessä huomaan.
Eli mikä Metsä-Sairilan ja Ekotorin, virallisesti UEG:n välinen yhteistyö?
Ekotorin tavaran vastaanotto on Metsä-Sairilassa, mikä on mielestäni
hölmöä. Pitää ajaa lähes 10km suuntaansa pienten tavaramäärien takia.
Muutama kestokassillinen, pari pahvilaatikkoa. Entinen Ekotori, vaikka olikin
hieman syrjässä, toimi paljon paremmin. Pihalta saattoi löytää aarteita.
Nyt kaikki lentää metalli jätteeseen, kun asiakaat eivät saa enää tonkia
laareja, kuten entisessä paikassa. Onhan nykyinen viihtyisempi.
- Anonyymi
Ei voi tehdä sellaista johtopäätöstä ettei asiakkaat olisi tyytyväisiä.
Sellaisen johtopäätöksen voi tehdä, että asiakkailla on kysyttävää, koska se sekajätteen nouto meni nyt myös heille.
Itsekin jouduin kysymään jäteastiani tyhjennysaikatauluja ja tein sen sähköpostilla ja vastauksen sain parin tunnin päästä. - Anonyymi
jätin vanhan sohvan kadun vieree ja siihen lapun:saa ottaa.hävis parin päivän jälkeen
- Anonyymi
Ja sit heräsit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749