Lymin nerokas sarja on omaa luokkaansa, eli iloinen vahinko Ylen laaduttoman moskan keskellä. Yle on julma pirtinvartija, joten yleensä ainutlaatuisuudet pidetään ulkopuolella. Bravo Tiina Lymi!
Ylen onnenpotku
12
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kamalaa puskateatteria. Epäuskottava ja köyhiä ihmisiä mollaava hölmölän tuotos. Ei nappaa henkilöt eikä sanankäyttö. Alatyylinen, jonka kohdeyleisö jää hämärään.
- Anonyymi
Odotin vähän parempaa. Katsoin kyllä kaikki jaksot, mutta jotenkin oli vastenmielinen teos.
- Anonyymi
Lymi on sellainen kaksoisviestinnän mestari. Veettuilee kun samalla vetää punaista mattoa alle, virnuilee ja häijyilee yms. ja katsoja on hämmennyksissä. Olen luullut olevani hauska ja huumorintajuinen henkilö, mutta nyt tämän esityksen kanssa en ole. En näe mitään hauskaa seksistisissä stereotyypeissä, rikollisuudessa enkä talousvaikeuksien kanssa elävien asettamisesta Lasol-porukkaan.
- Anonyymi
Minkä takia sarjalla on hankala englanninkielinen nimi vaikka näytellään suomeksi? Typerää.
- Anonyymi
Samaa paskaa erivärisessä paketissa,kun muutkin vastaavat ohjelmat.
Sarjan / ohjelman nimi vaan muuttuu ja lopputulos on sitä mitä
mahtuu 18 kpl tusinaan. - Anonyymi
Katsoin koko sarjan, pitkä, osin puuduttavakin. En nyt aivan kiitettävää antaisi, stereotypioita ja osin naurettavan överiä tapahtumia. Viihteenä meni, kun näin flunssa-aikana joutuu kotona olemaan.
On telkkarista huonompiakin ohjelmia tullut, sellainen 7,5 - 8 antaisin.
Minua miellyttää enemmän jotkut ruotsalaisten ja englantilaisten tuollaiset muutaman jakson sarjat. Niissä juonenkulku uskottavampaa ja jää pois ne jopa tyhmäksi luokiteltavat kohdat. - Anonyymi
Jep, tulipa katsottua. Nerokas???? No ei ihan kaikilta osin, liian paljon niin sanotusti korostetun alleviivattua esim kuinka Linda mielisteli Birgittaa, ja monessa muussakin kohtaa vääjäämättä tuli mieleen, että katsojien älykkyyttä aliarvioitiin.
Viihteenä menee ja pitihän kaikki jaksot katsoa, kun olin aloittanut. Ei huippu, mutta
en missään tapauksessa jaksaisi uudelleen katsoa. Nykyisin kun ihan kaikki näytetään moneen kertaan, siis aivan raivostuttavan moneen kertaan. - Anonyymi
Ei kaikki mitä Yle esittää, ole mitään laadutonta moskaa! Aliarvioit Ylen ohjelmia, MAIKKARILLA sen sijaan Emmerdalea lukuunottamatta on pelkkää moskaa!
- Anonyymi
Kuka täällä on väittänyt, että kaikki Ylen esittämä on moskaa????????? Kuka aliarvio Ylen ohjelmia????? Ihme juttua sepität.
- Anonyymi
Suurin osa nykyään on Ylelläkin luokatonta paskaa
- Anonyymi
Oman maan tekijöiden suurin ongelma on ylinäytteleminen. Se vie uskottavuutta kaikista tekeleistä. Tässäkin sarjassa on sellaista teatteria ettei katsoja oikein jaksa seurata. Päähenkilökin Linda vai mikä se nimi nyt oli, on samanhenkinen ja menee yli. ja juu, farssihan tämä on, mutta...
- Anonyymi
odotin mukavaa sarjaa, katsoinkin eka jaksoa puoleenväliin. Ei ollut minun mieleen, eikä varmasti tuonut esille sitä mitä Lymi varmaankin halusi. EI JATKOON!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3825257Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841815Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3541793- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27897
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65735
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54698- 35668