https://yle.fi/a/74-20134863
Osaa se Joe Bidenkin toimia. USA:ssa 30 päivän suruliputus Carterin kuoleman johdosta. Myös Trumpin virkaanastujaisissa jatkuu suruliputus, puolessa tangossa.
Nyt on Trump nolattu
11
133
Vastaukset
- Anonyymi
30 vuorokautta kestävän suruliputus on vakiintunut tapa Yhdysvalloissa (entisenkin) presidentin kuollessa.
- Anonyymi
Carter piruuttanss sinnitteli näin kauan elossa .
- Anonyymi
Kuukauden kestävä suruliputus on USA:ssa vakiokäytäntö ex-presidentin kuollessa. Trump allekirjoitti aikanaan samanlaisen päätöksen suruliputuksesta George W. Bushin kunniaksi.
- Anonyymi
Kyllä valkoisessa talossa lippu on korkealla virkaanastujaisissa.
- Anonyymi
Tuskin lippua nostetaan puolitangosta. Sehän olisi ex-preaidentin häpäisy. Trump ei uskalla tahria enempää mainettaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin lippua nostetaan puolitangosta. Sehän olisi ex-preaidentin häpäisy. Trump ei uskalla tahria enempää mainettaan.
Kunhan virkaanastujaisistaan astelee valkoiseen taloon, nostaa itse lipun ylös jos kukaan muu ei tohdi sitä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan virkaanastujaisistaan astelee valkoiseen taloon, nostaa itse lipun ylös jos kukaan muu ei tohdi sitä tehdä.
No voihan Trumpkin niin hullu olla, mutta ei hän osaa nostaa lippua, kun ei sitä ikinä ole tehnyt.
Mutta jospa Elon Musk tekeekin se. Ja kielestä tulee loppuiäksi tumman ruskea😁.
- Anonyymi
Voipi tulla paluupostia kun valta vaihtuu. Trump jos kuka osaa myös pelata tätä peliä ja kostonhimo on varmasti kohdillaan.
- Anonyymi
No älä innostu. Trum on 78 vuotias vanhus ja häneltä voi katketa verisuoni milloin vain päästä tai kompastua rapuissa. Tuskinpa Trumpkaan on kuolematon vai uskotko sinä hänen elävän ikuisesti.
Emmä voi loppua yhteen "rysäyksee"!
- Anonyymi
Carter on entinen maapähkinöitten kasvattaja.
- Anonyymi
Aika kun ostat Felix ketsuppia, ostat Carterin suvun tuotteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185388
- 705128
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703