Suomalaiset haluavat länsijoukot Ukrainaan

Anonyymi-ap

125

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellähän niitä on ollut vapaaehtoisina jo pitkän aikaa. Ja turpaan on tullut niin että morkoonit soi!

• Anonyymi

Eli tuokin kyselyn tulos on manipuloitu. Kukaan Suomalainen ei halua vapaaehtoisesti turpaansa ja kunnolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tuokin kyselyn tulos on manipuloitu. Kukaan Suomalainen ei halua vapaaehtoisesti turpaansa ja kunnolla!

Näyttää useampikin haluavan. Voi vaan ihmetellä, että miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Näyttää useampikin haluavan. Voi vaan ihmetellä, että miksi?

Tuohon tutkimukseen on vastannut todennäköisesti 0-2 Suomalaista ja saman verran Venäläisiä.

• Anonyymi

Myöhäistä enää mitään joukkoja lähettää, kun Venäjä on vahvistanut asetuotannon huippuunsa ja miehiä riittää rintamille.

• Ei vanhojen panssarivaunujen korjaaminen liikkuvksi ole mitään asetuotantoa.

• Anonyymi

Jälleen kerran propagandaa. Suomen media kun jatkaa tätä rataa vielä vähän aikaa, niin Suomi hävitetään maailman kartalta, siihen menee noin tunti aikaa, eikä enempää.

• Vain on Suomen media niin vaarallinen Venäjälle, että meidät pitää tuhota ydinasein. Tavanomaisinhan Venäjä ei pysty mihinkään, kuten nähty on.

Onko Kreml yksi raivohullujenhuone nykyään?

• Anonyymi

Suomen tilanne on nyt pahin mitä voi olla ja syy idioottisten poliitikkojemme jotka menivät avustamaan Ukrainaa ja lisänä tuohon Natoon liittyminen.
        Tuossa vierellä Ruotsi yrittää olla mahdollisimman hiljaisena, mutta siellä on pelko jo perseissä.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Vain on Suomen media niin vaarallinen Venäjälle, että meidät pitää tuhota ydinasein. Tavanomaisinhan Venäjä ei pysty mihinkään, kuten nähty on.

Onko Kreml yksi raivohullujenhuone nykyään?

Lopeta jo Repe tuo typerä monologis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen tilanne on nyt pahin mitä voi olla ja syy idioottisten poliitikkojemme jotka menivät avustamaan Ukrainaa ja lisänä tuohon Natoon liittyminen.
        Tuossa vierellä Ruotsi yrittää olla mahdollisimman hiljaisena, mutta siellä on pelko jo perseissä.

Hihi on aina hauska katso miten te venäläiset olette paniikissa naton takia. :D

• Anonyymi

Niinkö? Vaikkei Ukrainan suhteen mikään ole onnistunut KOLMEEN VUOTEEN!

TILTUN UHO ON VENÄJÄLLE TUHO!

• Anonyymi

Niinkö? Vaikkei Ukrainan suhteen mikään ole onnistunut KOLMEEN VUOTEEN!

TILTUN UHO ON VENÄJÄLLE TUHO!

• Anonyymi

Kyllä minäkin haluan lähettää Nato TiItut Ukrainaan, mutta kun ei ne kelpaa palvelukseen.

• Anonyymi

EI, vaan Venäjän Tiltu EI KYKENE ”LÄHETTÄMÄÄN” YHTÄÄN MITÄÄN!!

Vain suun soitto onnistuu!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sinä pysy ilman rollaattoria edes pystyssä 😂

• Anonyymi

Nythän venäjä kysyy ukrainalta missä on 50000 vainajaa? Voisittako toimittaa meille?

• Anonyymi

Kuulemma tekivä suurhyökkäyksen. Kurskiiin ukrainan vainajat meni ihan itse.

• Anonyymi

KIINA OTTAA HOLTIN POIS PULERILAISILTA

• Anonyymi

No nyt on Nato-Tiltulla PANIIKKI kun noin PULERILAISTA pukkaa.

• Anonyymi

Aikamoista manipulointia ja pelottelua. Suomalaisia pelotellaan nyt oikein urakalla.

• Anonyymi

Miksi? Mitä on kaiken takana?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Mitä on kaiken takana?

Ööö... Venäjän suurhyökkäys naapurinsa kimppuun? 🤔

• Anonyymi

Kysymys on väärin aseteltu, oikea kysymys olisi oletko valmis menemään Ukrainaan sotimaan. Mikä olisi myönteinen vastausprosentti?
      Suomalaisista noin 60 % ovat sellaisia jotka eivät ole itse kyvykkäitä sotaan, miksi heiltä edes moista kysyttäisiin?

• Anonyymi

Sinne voi mennä vaikka huomenna, ei kukaan sitä estä?

• Miksi sinun porukkasi ei tilaa tai tee itse kyselyä, jossa on "oikeat kysymykset"? Aina kitisette toisten tekemistä, vaikka areena ja sana ovat vapaat.

Mikä siinä on, että olette ihan kädettömiä koko ajan, vuodesta toiseen? Ja kuitenkin edustatte ihan valtavaa joukkoa suomalaisia...

• Anonyymi

Erityisesti Natovastaiset Suomalaiset haluavat lähettää Nato-suomen Tiltu joukot Ukrainaan länsijoukoiksi. Lysander jätti ammotavan loven ukraina rintamalle n. kahden prikaatin suuruiselle, pelkästään Nato-Tiltuista koostuvalle joukolle.

Koettakaahan Nato-tiltut sotia nassutella kovasti. 😜

• Anonyymi

Ei niistä ole lähtijöitä. Vanhoja seniilejä ukkeleita, joiden silmissä palaa jostain syystä pohjaton Venäjän viha.

Menisivät hoitoon mokomat vaahtosuiset hihhulit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niistä ole lähtijöitä. Vanhoja seniilejä ukkeleita, joiden silmissä palaa jostain syystä pohjaton Venäjän viha.

Menisivät hoitoon mokomat vaahtosuiset hihhulit.

"...syystä pohjaton Venäjän viha. "

Ei oel vihaa, vaan lähinnä sääliä venäjää kohtaan. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...syystä pohjaton Venäjän viha. "

Ei oel vihaa, vaan lähinnä sääliä venäjää kohtaan. ;)

Seli seli. Miksi muuten päivästä toiseen sormenpäät punaisena kirjoitat tänne hahatteluviestejä, joita poimit medioistamme? Tietenkin unohtaen sen, että tietolähteet ovat Brittitiedustelu tai Ukrainan tiedotus.

• Anonyymi

Pulma vain on siitä, että pari Suomeen pesiytynyttä Venäjän trollia EI KYKENE LÄHETTÄMÄÄN Suomesta ketään minnekään!

Uho on ainoa, mihin he pystyy!

• Anonyymi

Kyllä KIINA TULEE VENÄJÄN TAPPAJAT PISTÄMÄÄN KONTALLEEN KONSTEINEEN

• Anonyymi

Niin nato-suomikin!

Gallupin mukaan jo 90 % Nato-suomalaisista haluaa lähteä ukrainaan sotimaan ja kannatus senkun vaan nousee kohisten.

• Anonyymi

Kyllä ilman muuta.Orpolle ja Halla-aholle vaan rynkky kouraan.Voin osallistua myös matkakuluihin kun pankkiyhteystiedot ilmoitetaan ja ilmoittautuminen Donetskissa näytetään riippumattomissa uutislähteissä.

• Anonyymi

😂😂😂😂

• Anonyymi

No siihentuo sotaöyhötys noilla hallituspuolueilla perustuukin, että eivät itse joudu sotatoimiin osallistumaan. niille on kaikille ulkomaan evakuointilennoille paikat sodan sattuessa.

Itse olen hoitanut asian niin että erosin reservistä ja minulla on avoin lentolippu Thaimaan rauhaan ja lämpöön. viimeistä konetta en jää odottamaan. Ajoissa pitää toimia.

• Anonyymi

Halla-Aho harmittelee kun hänen kiinteistörahasto on kiinni, eikä rahoja saa ulos. Miksi ihmeessä?

Olisi suorastaan tyytyväinen, kun nyt siinä näkyvät käytännössä hänen tahtotilansa mukainen politiikka. Itse intomielisenä sodankannattajana ja Venäjän rahan ja tstävyyden halveksijana, suorastaan vaati tätä Suomelle.

Ei ole Venäjän kauppaa, turisteja, sijoittajia ostamassa kiinteistöjä tai vaikka halpaa sähköä enää tarjolla. Se on ihan oma hölmöys ja vika, kun uskotte sen Brysselin satuilun pakotteiden vaikutuksista Venäjän kaatumiseen.

Elikkä Slavaa kaikelle kansalle

• Anonyymi

Kas kun et tee jotakin parempaa?

Matkustat kotiin Venäjälle ja värväydyt venäläisenä osaksi Venäjän Nazi-armeijaa Ukrainassa?

Näytä, että kykenet ITSE venäläisenä ratkaisuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siihentuo sotaöyhötys noilla hallituspuolueilla perustuukin, että eivät itse joudu sotatoimiin osallistumaan. niille on kaikille ulkomaan evakuointilennoille paikat sodan sattuessa.

Itse olen hoitanut asian niin että erosin reservistä ja minulla on avoin lentolippu Thaimaan rauhaan ja lämpöön. viimeistä konetta en jää odottamaan. Ajoissa pitää toimia.

” No siihentuo sotaöyhötys noilla hallituspuolueilla perustuukin, että eivät itse joudu sotatoimiin osallistumaan. niille on kaikille ulkomaan evakuointilennoille paikat sodan sattuessa.”

Niinkö? Ja Venäjän johtomiehetkö kilvan ITSE pyrkii Ukrainan rintamnalle? Jopa bunkkeripappa itse?

”Itse olen hoitanut asian niin että erosin reservistä ja minulla on avoin lentolippu Thaimaan rauhaan ja lämpöön. viimeistä konetta en jää odottamaan. Ajoissa pitää toimia.”

Milläs ajattelit itsesi elättää Thaimaassa? Et osaa paikallista kieltä, joten ei Putler sinulle sinne mitään maksa! Jos olet umpisurkea trolli jo Suomessa niin olet siellä kahta vertaa heikompi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuollaisen avoimen lentolipun sait ja mitä maksoi?

• Anonyymi

Nato-ruotsi ei uskalla lähettää joukkojaan ukrainaan sotimaan mutta Nato-ruotsista kuuluu katkeraa spekulointia ja marmatusta Nato-suomen odotettavissa olevasta suur-voitosta venäjästä, kaikilla ukrainan rintamilla.

Jäämme odottamaan ensimmäisten ruumiissäkkien Nato-suomeen kotiuttamsta.

• Anonyymi

Emme jää! Tiltu ripuloi pelkkää puuta heinää!

Jotenkin alkaa vaikuttaa siltä, että Venäjän Tiltu on jo keskustelumielessä heittänyt kirveen kaivoon ja siirtynyt heiveröisen keskustelun sijaan silkkaan haistatteluun ja uhkailuun?

• Anonyymi

Jotenkin alkaa vaikuttaa siltä, että Venäjän Tiltu on jo keskustelumielessä heittänyt kirveen kaivoon ja siirtynyt heiveröisen keskustelun sijaan silkkaan haistatteluun ja uhkailuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvin päätelty, pienessä ja tyhjässä päässäsi 🤣.

• Anonyymi

Ukraina haluaa 80 000 miestä Natolta ukrainaan sotimaan.

Se on enemmän kun EU:n Natomaiden armeiijoilla on miehiä aseissa, poislukien Nato-suomi jonka reservin miesluvun ainakin propagandan mukaan pitäisi olla 850 000.

Mutta 80 000 on 10% Nato-suomenkin asevoimien reservistä. ehkä todellisuudessa n. 32% Nato-suomen reservistä?

Nato-suomen reservin todellinen taistelukuntoinen koko tulee olemaan Stubbille ja kokoomukselle järkytys.
      Enää ei ole niitä talvi- ja jatkosodassa sotineita karaistuneita, raskaaseen työhön, nälkään kylmään ja puutteellisiin oloihin tottuneita pieksunpohjia.

Kaikki haluaisivat lennättää drooneja tai antaa kotisohviltaan sotaraportteja. 😜👉👌✌

• Anonyymi

Turha jauhaa moista skeidaa! Ukraina ei ole Naton jäsenmaa, joten sitä auttaa vain vapaaehtoiset!

• Anonyymi

Suomen etu on se, että sodimme lännen arvoyhteisön kunnian takia itärajallamme. Säästämme päivärahoista, logistiikasta, varastoinnista ja reservistä löytyy 900 000 taistelijaa.

Sitten kohti Viipuria ja Pietaria. Ei Venäjä Suomelle pärjää, koska sodan tukenamme on lännen mahti.

Olemme muutenkin käyneet 2v Hybridi-, tiedustelu-, verkko-, talous-, sijais- ja informaatio sotaa, joten tähän jatkeeksi aseellinen sota mahtuu mainiosti.
      Sitähän me Natosta haimme muutenkin.

• Anonyymi

Sopii kokeilla ja huomata, että pataan tulee niin että korvat soi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulee, mutta mitä sitten? Olemme aina ennenkin hävinneet sotamme Venäjää vastaan, vaikka mukana itäänpäin on ollut Saksan tai Ruotsin kaltaisia isäntiä. Toivottavasti seuraavassa seikkailussa saamme niin perusteellisesti köniin, että tajutaan elää naapurin kanssa rauhaneloa vähintään 150v.

• Anonyymi

Ei löydy 900 000 taistelijaa. Realistinen arvio on 250 000. Eikä nekään kaikki halua taistella.

Selkä pippi ja jalatkin ihan muusina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tulisi? Eihän venäjä näytä pärjäävän edes Ukrainalle. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tulisi? Eihän venäjä näytä pärjäävän edes Ukrainalle. :D

Mistä sinä sen tiedät? Viisinkertainen tykistöylivoima, droneja kymmenen kertaa enemmän ja täydellinen ilmaherruus kuluttavat Ukrainan elävän voiman. Miksi rynnätä valtaamaan Uraa huudoin savista aroa läpi vallatakseen kylän? Helpompaa on pommittaa asemaa ja poistaa uhan sieltä, kunnes Ukrainan elävä voiman ehtyy eikä asemiin saada joukkoja. Hidasta, mutta säästää resursseja. Ja mihin siitä olisi kiire? Odotetaan vastustajan vuotavan kuiviin ja sitten kohti tavoitteita.

Taktiikka nääs ratkaisee, eikä lännen propaganda.
        Slavat sille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Viisinkertainen tykistöylivoima, droneja kymmenen kertaa enemmän ja täydellinen ilmaherruus kuluttavat Ukrainan elävän voiman. Miksi rynnätä valtaamaan Uraa huudoin savista aroa läpi vallatakseen kylän? Helpompaa on pommittaa asemaa ja poistaa uhan sieltä, kunnes Ukrainan elävä voiman ehtyy eikä asemiin saada joukkoja. Hidasta, mutta säästää resursseja. Ja mihin siitä olisi kiire? Odotetaan vastustajan vuotavan kuiviin ja sitten kohti tavoitteita.

Slavat sille.

Ja silti nyhjäävät ukrainaa vastaan.

"Hidasta, mutta säästää resursseja."

Totta on että venäjä on hidas, mutta mitään resusseja se ei ole säästänyt. Päin vastoin.

"Taktiikka nääs ratkaisee, eikä lännen propaganda."

Ja tämän takia Ukraina antaa venäläisille selkään koko ajan. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Slavat sille.

>Ja mihin siitä olisi kiire?

No eipä mihkään. Odotellaan rauhassa, että Venäjän ohjauskorko on 30 %, todellinen inflaatio 40 % ja junanvaunujen laakereitten pyörintä 0 %. Aikaa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silti nyhjäävät ukrainaa vastaan.

"Hidasta, mutta säästää resursseja."

Totta on että venäjä on hidas, mutta mitään resusseja se ei ole säästänyt. Päin vastoin.

"Taktiikka nääs ratkaisee, eikä lännen propaganda."

Ja tämän takia Ukraina antaa venäläisille selkään koko ajan. :D

Antaako? Miten? Jopa Kiovan Pravda joutuu myöntämään, että joukot ovat vähissä ja karkuruus suurta.

Odotan innolla millaisin keinoin Ukrainassa Venäjä ottaa pataansa. Älä viittaa Kurskin Ukrainan hyökkäykseen kylää kohti. Tämä on Pr-temppu johon osallistui Ukrainan parhaat joukot. Turhaan, sillä vihreä T-paitamies tapattaa heidät imagon takia.

• Anonyymi

>Ja mihin siitä olisi kiire?

No eipä mihkään. Odotellaan rauhassa, että Venäjän ohjauskorko on 30 %, todellinen inflaatio 40 % ja junanvaunujen laakereitten pyörintä 0 %. Aikaa on.

Laitatko linkkejä, että talous on siellä hyytymään päin. Käytä muita lähteitä kuin Uusi Suomi ja IL. Eikä Kiovan Pravda tai Brittitiedustelun donta kelpaa. Päänuppisi vielä vähemmän.

Inflaatio on korkea, koska rahaa on valtavasti liikkeellä. Kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan tuotteiden hinnat nousevat. Vain tyhmät myyvät tuotteen kympillä, kun saisi siitä 15. Kai sinä sen tiedät? Saat itse arvata mistä rahan määrän kasvu johtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitatko linkkejä, että talous on siellä hyytymään päin. Käytä muita lähteitä kuin Uusi Suomi ja IL. Eikä Kiovan Pravda tai Brittitiedustelun donta kelpaa. Päänuppisi vielä vähemmän.

Inflaatio on korkea, koska rahaa on valtavasti liikkeellä. Kysynnän ja tarjonnan lakien mukaan tuotteiden hinnat nousevat. Vain tyhmät myyvät tuotteen kympillä, kun saisi siitä 15. Kai sinä sen tiedät? Saat itse arvata mistä rahan määrän kasvu johtuu.

Rahaa ei ole valtavasti liikkeellä vaan ostettavaa on pakotteden takia liian vähän.

• Anonyymi

Kaikki tietää, että Hyviksiin ei osu montakaan luotia, mutta pahikset (venäläiset) saavat osuman joka laukauksesta, jonka ylimaallisen pätevät suomalaissotilaat ampuvat. Hohhoijaa, Suomen joukot ovat parissa päivässä Pietarissa ja vallanneet sen viikon aikana. Sitten Putin anelee rauhaa, vetäytyy Ukrainasta ja maksaa sotakorvauksia.

näin helposti se käy muutenkin Call to Duty pelissä, korkeajännitys lehdessä ja tietysti Aku Louhimiehen Konflikti-sarjassa.

• Anonyymi

Joo, kyllä. Oppiihan Venäjä jatkossa ettemme ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Paitsi Ukrainan puolella.

• Anonyymi

Aika paha ... Nato-suomalaiset ei vaan uskalla mennä ukrainan puolelle sotimaan. Paha juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kyllä. Oppiihan Venäjä jatkossa ettemme ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Paitsi Ukrainan puolella.

Unen näit. Sun kotisohva ei ole ukrainan puolella. Sori siittä Nato-Tiltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paha ... Nato-suomalaiset ei vaan uskalla mennä ukrainan puolelle sotimaan. Paha juttu.

Kaikki, siis myös Natovastaiset haluavat lähettää Nato-Tiltut ukrainaan taistelevia länsijouukoja edustamaan. Näyttämään mallia kuinka naton MERIROSVOT sotii.

Har Har Har Har Har Har Har Har Har Har Har Har

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta osallistua vieraisiin sotiin! Sotakiima on venäläinen sairaus!

• Anonyymi

Uutisten mukaan ainoastaan 40% haluaa. Sekin kysely tehty varmaan vanhainkodissa, jolloin dementoituneet vastanneet.

• Anonyymi

On sillä Putinilla ja Lavrovilla naurussa pitelemistä tämän "tarkkis oppilaan"(suomen) touhuja seuratessa.

• Anonyymi

Joo ei Stubblta oikein tuo matikka taitu ... 90% ... heh heh heh heh heh heh heh

• Hyvä vain jos Paksuposkikin saa jotain naurun aihetta eikä vain ole itse naurettavana kuten Intiassa.

• Anonyymi

Kaikki, siis myös Natovastaiset haluavat lähettää Nato-Tiltut ukrainaan taistelevia länsijouukoja edustamaan. Näyttämään mallia kuinka naton MERIROSVOT tallaa miinoja.

Har Har Har Har Har Har Har Har Har Har Har Har

• Anonyymi

Hihi se olisi varma häviö venäjälle. Senkö takia olet noin paniikissa? ;)

• Anonyymi

Joo Orpo ja Halla-Aho eturintamaan, samoin valtamedian sotauutisoijat. Heillä on paras asiantuntemus, joka tuo lännelle voiton. Erityisesti iltapaskoissa on sotilasneroja.

Koska Suomessa ollaan edistyksellisiä ja tasa-arvosia, myös naisten pitää päästä mukaan, Ensimmäisenä lähtee tietenkin Bimbo-Marin. Hänhän sanoi, että sota loppuu sitten, kun kaikki venäläiset on ajettu pois Ukrainan alueelta. Kaipa nainen on sanojensa mittainen.

• Anonyymi

Lykätään se purra samalla, siitä ei ole kuin haittaa Suomessa.

• >Hänhän sanoi, että sota loppuu sitten, kun kaikki venäläiset on ajettu pois Ukrainan alueelta.

Tota noin, sinun mielestäsikö se sitten _ei_ tuossa kohtaa loppuisi?

• Anonyymi

Kaikesta huomaa, miten valtamedia on saanut ihmiset sekaisin ja miltei tajuttomuuden tilaan.
      Todellisuuden taju on häivytetty jo siinä määrin, että kuvitellaan jo Suur-Suomea mahdolliseksi.

Helposti unohtuu kaikkein tärkein, eli se, että koko russofobia on saatu aikaiseksi kenotekoisilla välineillä.

• Anonyymi

Ja tästä sinun kirjoituksesta huomaa miten pihalla olet todellisuudesta. :D

• Anonyymi

” Todellisuuden taju on häivytetty jo siinä määrin, että kuvitellaan jo Suur-Suomea mahdolliseksi.”

Miten niin? Vain Tiltu ITSE on kovasti ollut lähettämässä suomalaisia sotiin! Hänellä on vain se pulma, ettei yksikään suomalainen TEE MITÄÄN HÄNEN TOIVEESTAAN!

• Anonyymi

Monikohan länsijoukkojen lähettämistä kannattava tajuaa, että tämä koskee myös suomalaisia? Suomalaiset ovat tosiaan melko lailla aivopestyjä ja tämä kyselykin on osa propagandaa.

• Anonyymi

Vastaa kyllä ja pääset Ukrainaan ottamaan pataan. Sen jälkeen ei edes omaiset tunnista kasvoja.

• Anonyymi

EI KOSKE! Ukrainaan on mennyt vain VAPAAEHTOISIA! EI MUITA!

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaa kyllä ja pääset Ukrainaan ottamaan pataan. Sen jälkeen ei edes omaiset tunnista kasvoja.

Näin on käynyt jo yli 700 000 venäläiselle, jos nekin lasketaan jotka vielä voi tunnistaa. Lähtivät ottamaan pataan hyvää korvausta vastaan, mutta eivät päässeet nauttimaan siitä.

• Anonyymi

Näillä tutkimuksilla ei ole mitään arvoa, sitä saa,mitä tilaa.

• Anonyymi

Pelkästään kansalaisiin vaikuttamista.

• Mitä on siis tilattu, jos 40 % on puolesta ja 39 % vastaan? Kerro hitaasti, sillä Jeesus ei ole vielä kirkastanut älyämme sinun tasollesi.

Itse kyllä tilaisin esim 65 % puolesta, jos tuloksen kerran saa tilaaja päättää ja se haluaisi kyllä-puolen voitolle.

• Anonyymi

Mitä on siis tilattu, jos 40 % on puolesta ja 39 % vastaan? Kerro hitaasti, sillä Jeesus ei ole vielä kirkastanut älyämme sinun tasollesi.

Itse kyllä tilaisin esim 65 % puolesta, jos tuloksen kerran saa tilaaja päättää ja se haluaisi kyllä-puolen voitolle.

Mikä pelle sotkee jatkuvasti Jeesuksen trollaukseensa?
        Vaikuttaa ryskyltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä pelle sotkee jatkuvasti Jeesuksen trollaukseensa?
        Vaikuttaa ryskyltä.

Eiköhän jokainen täällä ole yli 20 vuodessa ehtinyt itse päättää, miltä vaikutan.😁

• Anonyymi

Mitä on siis tilattu, jos 40 % on puolesta ja 39 % vastaan? Kerro hitaasti, sillä Jeesus ei ole vielä kirkastanut älyämme sinun tasollesi.

40% on enemmistö lähettämisen puolesta ja se tarkoittaa että 100% kannattajista on Nato-suomen joukkojen ukrainaan lähettämisen kannalla. HETI!

Murskaava enemmistö?

• Anonyymi

Jeesuksen kirkastamalla älyllä olet sitten palstan Päivi Räsänen. Eix niin Repe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkästään kansalaisiin vaikuttamista.

Oletko Sinä näinollen sitä mieltä, että kansalaisten mielipiteitä tärkeistä kysymyksistä ei saa selvittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Sinä näinollen sitä mieltä, että kansalaisten mielipiteitä tärkeistä kysymyksistä ei saa selvittää?

Kansalaisten mielipiteet selviävät parhaiten laskemalla yhteen somen anonyymiviestit, puolesta ja vastaan.😜

• Anonyymi kirjoitti:

Kansalaisten mielipiteet selviävät parhaiten laskemalla yhteen somen anonyymiviestit, puolesta ja vastaan.😜

Se on paljon halvempaakin!

• Anonyymi

Suomalaisten into tehdä käytännön tekoja Ukrainan puolesta on käytännössä nolla. Vain sata vapaaehtoista, joista 11 kuoli siellä.

Vähän kuin Senaatintorilla suuri NATO-juhla, jäsenyyden jälkeen. Vain kymmenen hyödytöntä idioottia on hoilaamassa Aleksanterin patsaalla Finlandiaa.

Siis nähtäväksi jää miten moni oikeasti olisi kykenevä/halukas vaihtamaan someräyhäämisen savisiin poteroihin Ukrainassa. Tai miksei Suomessa, kun Venäjä on tuossa naapurissa. Miksi sitä lähteä Pultavaan asti? Helpompaa järjestää rähinä Suomen maaperällä.

• Anonyymi

Joo mutta teitä pitäis lähettää nyt 80 000 Nato-suomen reserviläistä ukrainaan HETI!

• Anonyymi

Ja minkälaista ainesta Ukrainaan on lähtenyt.Heidän joukkoonsa lukeutuu Ukrainaan vierastaistelijaksi lähtenyt päijäthämäläinen Jimmy Juhani Immonen, 48.
        Käräjäoikeus tuomitsi miehen 13 vuoden vankeuteen 13 törkeästä huumausainerikoksesta ja ampuma-aserikoksesta. Rikokset ovat tapahtuneet toukokuun 2020 ja kesäkuun 2021 välisenä aikana.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010518905.html

Ja ne, jotka ovat mediaan omilla kasvoillaan kertoneet tarinaansa sodasta Ukrainassa, saivat Venäjän kansainvälisen etsintäkuulutuksen peräänsä. Hyvästi vaan Turkin, Thaimaan, Meksikon tai vaikkapa Intian lomamatkat. Se sattuu päätyä lentoasemalle ja kyytiin Moskovaan vastaamaan teoistaan.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000010684769.html

Teistä Natohihhuleista tuskin saavat rahaa oikeudenkäynnin maksamiseen teidän sankareille Moskovassa. Sellaista surkeaa kohtaloa heille on tiedossa.

• Tiltu jaksaa vittuilla "Nato-juhlasta" josta kukaan ei edes tiennyt, mutta ei selitä miksei Suomen kansan hänen mukaansa suurena massana kannattama Natosta eroaminen ei saa kasaan sen vertaa Venäjä-ystävyyden rakastajia, että miekkaria kehdattaisiin enää edes järjestää. Ei vaikka sitä rummutettaisiin kaikissa vaihtoehtomedioissa yötä päivää.

Jaksaako arvon Anonyymi siis jo kertoa, miten on mahdollista, että Suomessa on ainakin miljoona tai kaksi Natosta eroamisen kannattajaa, mutta ei sataakaan sellaista, jotka lähtisivät asian merkeissä ulos banderolleineen edes kauniilla ilmalla?

Ihan taustatiedoksi vielä se, että jos asialla on minkäänlaista kannatusta, tuhat marssivaa mielenosoittajaa on suunnilleen alaraja. Pride-kulkueessakin on ollut toistasataa tuhatta – ja tosiaan, sehän edustaa juuri sitä länsimaista pakanallista rappiota, jota vastaan Jumala Venäjän avulla Ukrainassa sotii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minkälaista ainesta Ukrainaan on lähtenyt.Heidän joukkoonsa lukeutuu Ukrainaan vierastaistelijaksi lähtenyt päijäthämäläinen Jimmy Juhani Immonen, 48.
        Käräjäoikeus tuomitsi miehen 13 vuoden vankeuteen 13 törkeästä huumausainerikoksesta ja ampuma-aserikoksesta. Rikokset ovat tapahtuneet toukokuun 2020 ja kesäkuun 2021 välisenä aikana.

Ja ne, jotka ovat mediaan omilla kasvoillaan kertoneet tarinaansa sodasta Ukrainassa, saivat Venäjän kansainvälisen etsintäkuulutuksen peräänsä. Hyvästi vaan Turkin, Thaimaan, Meksikon tai vaikkapa Intian lomamatkat. Se sattuu päätyä lentoasemalle ja kyytiin Moskovaan vastaamaan teoistaan.

Teistä Natohihhuleista tuskin saavat rahaa oikeudenkäynnin maksamiseen teidän sankareille Moskovassa. Sellaista surkeaa kohtaloa heille on tiedossa.

Venäjä on rekrytoinut sotaan 180 000 vankia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrothan vielä, minkä kansainvälisen oikeuden pykälän mukaan Venäjällä on oikeus etsintäkuuluttaa kiusaamansa valtion puolesta taistelevia rintamasotilaita?

Luulenpa myös, että Venäjän "kansainväliset etsintäkuulutukset" ovat kansainväliseltä merkitykseltään jokseenkin vessapaperin arvoisia.

>Teistä Natohihhuleista tuskin saavat rahaa oikeudenkäynnin maksamiseen teidän sankareille Moskovassa.

Kiintoisaa. Maksaako rikosoikeudenkäynti syytetylle Venäjällä jotain? Ja jos ei pysty maksamaan, tuomitaan? Erikoista, mutta erikoinen on maakin, jossa 99 % syytteistä johtaa tuomioon joka tapauksessa.

• Anonyymi

Tiltu jaksaa vittuilla "Nato-juhlasta" josta kukaan ei edes tiennyt, mutta ei selitä miksei Suomen kansan hänen mukaansa suurena massana kannattama Natosta eroaminen ei saa kasaan sen vertaa Venäjä-ystävyyden rakastajia, että miekkaria kehdattaisiin enää edes järjestää. Ei vaikka sitä rummutettaisiin kaikissa vaihtoehtomedioissa yötä päivää.

Jaksaako arvon Anonyymi siis jo kertoa, miten on mahdollista, että Suomessa on ainakin miljoona tai kaksi Natosta eroamisen kannattajaa, mutta ei sataakaan sellaista, jotka lähtisivät asian merkeissä ulos banderolleineen edes kauniilla ilmalla?

Ihan taustatiedoksi vielä se, että jos asialla on minkäänlaista kannatusta, tuhat marssivaa mielenosoittajaa on suunnilleen alaraja. Pride-kulkueessakin on ollut toistasataa tuhatta – ja tosiaan, sehän edustaa juuri sitä länsimaista pakanallista rappiota, jota vastaan Jumala Venäjän avulla Ukrainassa sotii!

Ihan sama onko tuhat taikka miljoona nato kannattajaa tai vastustajaa.
        Laittomasti liitto toteutettiin ja media hoitaa aivopesun.
        Suomi on yleisesti ottaen laittomassa tilassa, jolloin rikoksia tuotetaan liukuhihnalta, kukaan ei joudu vastuuseen.
        Se aika tulee, jolloin kysytään tekemiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama onko tuhat taikka miljoona nato kannattajaa tai vastustajaa.
        Laittomasti liitto toteutettiin ja media hoitaa aivopesun.
        Suomi on yleisesti ottaen laittomassa tilassa, jolloin rikoksia tuotetaan liukuhihnalta, kukaan ei joudu vastuuseen.
        Se aika tulee, jolloin kysytään tekemiset.

Hoet jatkuvasti noita kiihottavia profetioitasi, mutta voisitko kertoa senkin, milloin aika noin suurin piirtein tulee ja kuka silloin kysyy tekemisiä? 🍿

• Anonyymi

Hoet jatkuvasti noita kiihottavia profetioitasi, mutta voisitko kertoa senkin, milloin aika noin suurin piirtein tulee ja kuka silloin kysyy tekemisiä? 🍿

Mietipä sitä tykönäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mietipä sitä tykönäsi.

Miten minun miettimiseni voisi selvittää sinun saamiasi profetioita? 😃

Häpeätkö niitä jotenkin vai miksi et kerro? 🧐

• Anonyymi

Hiljaisuus oli Suomessa korviahuumaava kun Prigotzhin haastoi suomalaiset 500 vs 500 myllyyn syksyllä 2022. Siinä olisi isoisien sankariteoilla retostelevat soomalaiset päässeet kurmottamaan sitä ryccää oikein luvan kanssa , mutta ei vaan löytynyt halukkaita.

Molo ja Repekin yritti tekeytyä näkymättömiksi vaikka muuten suu käy lakkaamatta kuten kunnon keyboard warrioreilla kai kuuluukin.

Suomi on loistava lisä NATOon ja täysin standardien mukainen. No Action, Talk Only. 😁😅

• Anonyymi

Kerrothan vielä, minkä kansainvälisen oikeuden pykälän mukaan Venäjällä on oikeus etsintäkuuluttaa kiusaamansa valtion puolesta taistelevia rintamasotilaita?

Luulenpa myös, että Venäjän "kansainväliset etsintäkuulutukset" ovat kansainväliseltä merkitykseltään jokseenkin vessapaperin arvoisia.

>Teistä Natohihhuleista tuskin saavat rahaa oikeudenkäynnin maksamiseen teidän sankareille Moskovassa.

Kiintoisaa. Maksaako rikosoikeudenkäynti syytetylle Venäjällä jotain? Ja jos ei pysty maksamaan, tuomitaan? Erikoista, mutta erikoinen on maakin, jossa 99 % syytteistä johtaa tuomioon joka tapauksessa.

HS:"Suomen oikeusministeriön kansainvälisen oikeusavun asiantuntija Nella Kaitalahti kertoi HS:lle, ettei Suomi luovuta Suomen kansalaista Venäjälle."

Niinpä, herttaista, mutta tiesitkö sen että
        Interpol on 194 jäsenvaltion yhteistyöelin, joka jäljittää rikollisia ympäri maailmaa?

Jäsenvaltioiden poliisiviranomaiset vaikka Venäjän pyytävät Interpolilta virka-apua jahtaamiensa rikollisten ja rikoksista epäiltyjen pidättämiseksi ja luovuttamiseksi.Interpol julkaisee pyynnön perusteella kansainvälisen etsintäkuulutuksen. Elektronisesti jaettava etsintäkuulutus singahtaa kaikkien jäsenmaiden rajavalvonta-, poliisi- ja oikeusviranomaisten verkkoihin.

Muiden valtioiden ei tarvitse sen perusteella tehdä pidätystä ja luovutusta, mutta monet toimivat niin lähes automaattisesti.

Häkki heilahtaa näille vapaaehtoisille, jos ovat lomalla Interpolia tottelevassa maassa. Peffakipua on tiedossa näille Venäjän vankiloissa, joten lähettäkää edes luistorasvaa uhrauksistaan teidän viihdyttämiseksi. Ehkäpä pääsevät Wagerille töihin sotimaan Ukrainassa, jotta tuomiota saadaan pienemmäksi? Ken sen tietää.

• Anonyymi

"Kerrothan vielä, minkä kansainvälisen oikeuden pykälän mukaan Venäjällä on oikeus etsintäkuuluttaa kiusaamansa valtion puolesta taistelevia rintamasotilaita?"

Interpol.

Jos henkilö pidätetään esimerkiksi lennon välilaskun aikana maassa, johon Venäjä on suoraan lähettänyt etsintäkuulutuksen. Hänen kuvansa ilmestyy kansainvälisen rikospoliisijärjestö Interpolin etsintäkuulutusjärjestelmään.
        Kiinniotto ulkomailla voi johtaa luovutukseen Venäjälle. Siellä odottaa tuomio rikoksesta.

Slavaa sillee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kerrothan vielä, minkä kansainvälisen oikeuden pykälän mukaan Venäjällä on oikeus etsintäkuuluttaa kiusaamansa valtion puolesta taistelevia rintamasotilaita?"

Interpol.

Jos henkilö pidätetään esimerkiksi lennon välilaskun aikana maassa, johon Venäjä on suoraan lähettänyt etsintäkuulutuksen. Hänen kuvansa ilmestyy kansainvälisen rikospoliisijärjestö Interpolin etsintäkuulutusjärjestelmään.
        Kiinniotto ulkomailla voi johtaa luovutukseen Venäjälle. Siellä odottaa tuomio rikoksesta.

Slavaa sillee.

Ei hyökkäyssotiva Venäjä ole Interpolin normaalissa toiminnassa mukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Interpol.

Slavaa sillee.

Kysytäänpä tekoälyltä!

"Venäjän osallistuminen Interpolin toimintaan on herättänyt paljon huolta ja keskustelua sen hyökkäyssodan alkamisen jälkeen. Interpol on kansainvälinen poliisiyhteistyöjärjestö, jonka tavoitteena on edistää rikollisten paikantamista ja luovuttamista yli valtiorajojen. Järjestön periaatteisiin kuuluu kuitenkin poliittisten, sotilaallisten, uskonnollisten tai rotuun liittyvien kysymysten ulkopuolella pysyminen, mikä on kirjattu sen peruskirjan artiklaan 3.

Venäjän nykyinen asema Interpolissa:
        1. Jäsenyys: Venäjä on yhä Interpolin jäsen, eikä sitä ole erotettu järjestöstä, vaikka moni valtio on kritisoinut Venäjän asemaa. Käytännössä tämä tarkoittaa, että Venäjä voi edelleen lähettää etsintäkuulutuksia (“Red Notice”) järjestön kautta.

2. Rajoitukset ja valvonta: Venäjän lähettämät etsintäkuulutukset ovat erityistarkkailussa. Vuoden 2022 hyökkäyksen jälkeen Interpolin jäsenvaltiot – erityisesti EU:n ja Pohjois-Amerikan maat – ovat vaatineet tarkempaa valvontaa Venäjän toimille. Usein Venäjän lähettämät Red Notice -pyynnöt hylätään, jos ne katsotaan poliittisiksi tai epäilyttäviksi.

Voiko Interpol toteuttaa Venäjän etsintäkuulutuksia?
        • Kansainväliset etsintäkuulutukset: Jos Venäjä lähettää etsintäkuulutuksen esimerkiksi ulkomaalaisesta, joka on taistellut Ukrainan puolella, Interpolin sihteeristö tutkii ensiksi, täyttääkö pyyntö järjestön peruskirjan ehdot. Poliittisena pidettyjä etsintäkuulutuksia ei panna täytäntöön. Käytännössä tämä tarkoittaa, että sodan osapuoliin liittyviä etsintäkuulutuksia ei yleensä hyväksytä.
        • Esimerkit: On raportoitu, että joitakin Venäjän lähettämiä etsintäkuulutuksia on torjuttu niiden katsottua olevan poliittisia tai liittyvän laittomiin toimiin, kuten opposition tai sodan vastustajien vainoamiseen.

Käytännön vaikutukset:
        1. Valtiokohtainen päätösvalta: Vaikka Interpol hyväksyisi etsintäkuulutuksen, jokainen jäsenvaltio päättää itsenäisesti, ryhtyykö se toimiin etsintäkuulutuksen perusteella. Useat länsimaat suhtautuvat hyvin skeptisesti Venäjän pyyntöihin.
        2. Venäjän uskottavuus: Hyökkäyssodan ja ihmisoikeusrikkomusten vuoksi Venäjän asema kansainvälisissä organisaatioissa, kuten Interpolissa, on kärsinyt. Monet maat eivät pidä Venäjän pyyntöjä uskottavina.

Yhteenveto:

Vaikka Venäjä on yhä mukana Interpolissa, sen toimia valvotaan tarkasti. On epätodennäköistä, että Interpol toteuttaisi Venäjän pyyntöjä, jotka liittyvät Ukrainan sotaan tai poliittisiin vainoihin. Interpol pyrkii estämään järjestelmänsä väärinkäytön, mutta loppukädessä yksittäiset maat päättävät, miten ne suhtautuvat Venäjän etsintäkuulutuksiin."

• Anonyymi

Ne menee sinne Ukrainaan tapettaviksi. Jotka sinne haluaa.

• Anonyymi

Venäjällä siitä maksetaankin ihan sairaasti. Kuolemisesta.

• Anonyymi

Jos ei valtion johdon ukrainalle lupaamaa kiintiöä saada täyteen, niin sitten määrätään reservistä täydennyksiä lisää.

80 000 olisi nyt alkuun se määrä joka ukrainaan Nato-suomesta ollaan lähettämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä siitä maksetaankin ihan sairaasti. Kuolemisesta.

Maksetaan Nato-suomessakin 5,9 €/pv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksetaan Nato-suomessakin 5,9 €/pv.

... annostupakoita ja annosviinoja ei kuitenkaan Nato-suomen palkka mosureille jaeta, koska ne ovat terveydelle vaarallisia aineita. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... annostupakoita ja annosviinoja ei kuitenkaan Nato-suomen palkka mosureille jaeta, koska ne ovat terveydelle vaarallisia aineita. 😁

Nato-tiltut sotii vegeruoalla sateenkaarilipun alla. Pyhä LGBT on se juttu, mihin nato nojautuu pahan paikan tullen!

• Anonyymi
    • Anonyymi

KAIKKI Suomalaiset ja Nato-suomalaiset haluavat Nato-suomen länsijoukot kärkeen, eteentyönnetyksi prikaatiksi Ukrainaan rintamalle...

• Anonyymi

Täällä ne natohörhöt postaavat vaan satujaan. Menisivät sinne missä niitä todella tarvitaan.

• Anonyymi

Kaikki tahtoo!

Menkää jo Nato-Tiltut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ne natohörhöt postaavat vaan satujaan. Menisivät sinne missä niitä todella tarvitaan.

Natohörhöä ei oteta Ukrainan armeijaan, koska Natohörhöä varten tarvitaan vähintään neljä kantajaa, sen verran on läskiä kertynyt, eikä omin jaloin kävely onnistui😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natohörhöä ei oteta Ukrainan armeijaan, koska Natohörhöä varten tarvitaan vähintään neljä kantajaa, sen verran on läskiä kertynyt, eikä omin jaloin kävely onnistui😂

Vosiko Nato-LÄSKIÄ kuskata droonilla ja pudottaa säiliössä - tai tynnyrissä rintamalle?

• Anonyymi kirjoitti:

Vosiko Nato-LÄSKIÄ kuskata droonilla ja pudottaa säiliössä - tai tynnyrissä rintamalle?

Totisesti tiltujen yhden prosentin osuus suomalaisista on samalla myös tyhmin prosentti.

• Anonyymi

Totisesti tiltujen yhden prosentin osuus suomalaisista on samalla myös tyhmin prosentti.

Trudeau edusti teikäläistä ajattelua ja kuinka kävikään?
        Sama suuntaus menossa Euroopassa, että jotain positiivista sentään.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe