Kun nuorempi nainen kiinnostuu,pitäisi hälytyskellojen soida. Motiivi ei ole naisella rakkaus. https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/waldon-avovaimon-rikostausta-paljastui-pahoinpiteli-3-vuotiaan-tyton/1363076
Miten nämä ukot hairahtuu hulluihin
6
266
Vastaukset
- Anonyymi
Nää naiset ovat henkisesti jälkeen jääneita ja narsisti luonteen omaavia, ainut motiivi on miesten rahat ja niiden rahoilla eläminen. Periytyy vielä sukupolvelta toiselle tämäkin käytös tapa naisilla.
- Anonyymi
Akat töihin ja vaikka packaa luomaan navettaan, ei tuollaisia kunnon miehet koskaan ottaisi ainakaan vaimokseen ja puhumattakaan lastensa äidiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akat töihin ja vaikka packaa luomaan navettaan, ei tuollaisia kunnon miehet koskaan ottaisi ainakaan vaimokseen ja puhumattakaan lastensa äidiksi.
Heitin ex- akkani kierrätykseen, ei tehnyt töitä koko vuoden aikana ja samoin meikkaaminen ja juhlimiset olivatkin tärkeimmät asiat sen elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitin ex- akkani kierrätykseen, ei tehnyt töitä koko vuoden aikana ja samoin meikkaaminen ja juhlimiset olivatkin tärkeimmät asiat sen elämässä.
Sehän oli kuin Sofia B.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli kuin Sofia B.
En tunne tapausta ja ei ainakaan minun haavini yksikään ex- tyylinen nainen mahdu ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun vaimo on nyt kolmatta vuotta keskittynyt VAIN tapaamaan ystäviään ja bilettämään...
Lähestyy neljää kymppiä (38) ja aivan naurettavaksi teini-pissis-hommiksi mennyt, eräskin hänen uusi ystävä voisi melkein olla hänen lapsi iän puolesta - kauheaa perseilyä.
Nykyään saa kuulla tällaisia outoja ideoita, yhden (1) päivän varoitusajalla:
"Hei, lähdetään mun uuden frendin kanssa Tukholmaan vähän shoppaamaan, nähdään ylihuomenna!
"Hei, lähdetään Amsterdamiin mun uusien kavereiden kanssa, nähdään neljän (4) yön päästä"
"Hei, lähdetään kahdestaan tän hyvän ystävän kanssa Egyptiin ensi viikolla - nähdään parin viikon päästä, rakastan Sua"
Että semmoista, miten naisesta tulee niin omituinen, kun hän tajuaa, että nuoruus alkaa olla mennyt, tulee kai paniikki ja kauhea kiire ottaa kiinni auttamattomasti menetettyä nuoruutta.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846