Hauskaa kun minua luullaa trolliksi

Anonyymi-ap

Suomessa olen minä syntynyt tuolla kauniissa hämeessä.
Trollaan vaan totuutta teille ja televaisuutta meille.
Totuus on se että tmämä ihmiskunta ansaitsee loppunsa ja se tulee 2060.

12

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

• Anonyymi

NatoEU tuohoaa suomen...

• Anonyymi

Täytyy sitten odottaa vielä 40 vuotta.Kuolenko vasta 120 vuotiaana?

• Anonyymi

Tiedättekö että lähikaupassa on nakit tarjouksessa?

• Anonyymi

Snellmannin nakit oli aneemisen olosia siksi en ostanut niitä uv.

• Anonyymi

Opettele kirjoittamaan.

• Anonyymi

Opettele lukemaan.

• Anonyymi

No niin Hämheestä etelään päin, pilvet peittivät idyllisen talvieläjän poluilla dallaamisen. Jos wanhat merkit pitävät paikkans, ennen pitkää alkaa sadella.

Siitä on edes hyvä mieli, että jo huomenaamulla aurinko Allakan mukaan nousee tänäistä aikaisemmin.

• Anonyymi

Me mitään luulla. Me tiedämme, että hämeenperällä on trolleja. Soon jämpti nii.

• Anonyymi

Olet enneminkin tralalalaa.

• Anonyymi

Ennustus on eri asia kuin totuus. 99,99 prosenttia kaikista ennustuksista menee aina pieleen. Mutta kun kaikenlaista jatkuvasti ennustelee, niin aina sieltä se 0, 01 prosenttia osuu edes jotenkin sinnepäin ja sitten voikin suureen ääneen julistaa olevansa kaikkitietävä profeetta.

• Anonyymi

Mutteihän profeetat itse sinänsä ole mtn kaikkitietäviä.
        Vaan niin nöyriä, että Luoja itse avaa heille - niin tahtoessaan - kuviot.

Toisaalta mitäpä minä mistään tietäisin; Sitäpaitti, eiks teillä ole se omakin, vaikkapas minuun vrt. huomattavasti paljon poliittisesti korrektimpi, ja niin merkittävästi miedompi, epäväkevä viestimiehenne luvattukki - siellä Tukholman Profetiassanne.

;DD

Prööt

Ja ripulit suoraan takanamme olevalle vitivalkoiselle seinälle, abstraktia picasso expressionismii ilmaisemaan - ja se ostettakoot 258mrd hinnalla.

Koska jos tuo hyinyhelevetti-taideteos ostetaan varttitrillin hinnalla, niin tuolle potille aletaan - totisesti - tehdä 80%ROI 200mrd NETTOtulosta, vuodessa - jk'ikinen vuosi jona aripuheloinen pysyy Suomi-jalkakuula ylipäällikkönä pompottaas putleri-kaluswappi-bergoglio-orsinei. Kunnon selustaks laatuylipäällikkö niin Suomessa alkaa tapahtuun muutakin ku tämä vitun WEF-jonestownitus-skeida.

Ja saadaan tämä ylikuolleisuus pysäytettyä ihmeenä.
        Ja saadaan laimennettua ven ydinpaskallatulitusinnokkuuksii, bottom up -tyylisesti valtahierakisiin päätöksiinsä REAALIturvaa (eikä mtn hiton petoshärpäke idealismi-turvallisuudentunnepaskaa) luoden ja siten REAALIvaikuttaen.

Mutku ei. MuTu on Suomen vimma ja Jumalalle selänkääntö elämän AINUT tarkoitus.
        Tosi viisasta, hei. Ja eiku lisää aivokuolemaa vaan strategisen HYPERepäkompetenssin älykääpiöyden päälle..

No jooo...

Muprhyn Lain -putkessahan tää meni.
        WEF-aivopestyjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4133
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2443
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe