Suomessa olen minä syntynyt tuolla kauniissa hämeessä.
Trollaan vaan totuutta teille ja televaisuutta meille.
Totuus on se että tmämä ihmiskunta ansaitsee loppunsa ja se tulee 2060.
Hauskaa kun minua luullaa trolliksi
12
159
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
NatoEU tuohoaa suomen...
- Anonyymi
Täytyy sitten odottaa vielä 40 vuotta.Kuolenko vasta 120 vuotiaana?
- Anonyymi
Tiedättekö että lähikaupassa on nakit tarjouksessa?
- Anonyymi
Snellmannin nakit oli aneemisen olosia siksi en ostanut niitä uv.
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Opettele lukemaan.
- Anonyymi
No niin Hämheestä etelään päin, pilvet peittivät idyllisen talvieläjän poluilla dallaamisen. Jos wanhat merkit pitävät paikkans, ennen pitkää alkaa sadella.
Siitä on edes hyvä mieli, että jo huomenaamulla aurinko Allakan mukaan nousee tänäistä aikaisemmin. - Anonyymi
Me mitään luulla. Me tiedämme, että hämeenperällä on trolleja. Soon jämpti nii.
- Anonyymi
Olet enneminkin tralalalaa.
- Anonyymi
Ennustus on eri asia kuin totuus. 99,99 prosenttia kaikista ennustuksista menee aina pieleen. Mutta kun kaikenlaista jatkuvasti ennustelee, niin aina sieltä se 0, 01 prosenttia osuu edes jotenkin sinnepäin ja sitten voikin suureen ääneen julistaa olevansa kaikkitietävä profeetta.
- Anonyymi
Mutteihän profeetat itse sinänsä ole mtn kaikkitietäviä.
Vaan niin nöyriä, että Luoja itse avaa heille - niin tahtoessaan - kuviot.
Toisaalta mitäpä minä mistään tietäisin; Sitäpaitti, eiks teillä ole se omakin, vaikkapas minuun vrt. huomattavasti paljon poliittisesti korrektimpi, ja niin merkittävästi miedompi, epäväkevä viestimiehenne luvattukki - siellä Tukholman Profetiassanne.
;DD
Prööt
Ja ripulit suoraan takanamme olevalle vitivalkoiselle seinälle, abstraktia picasso expressionismii ilmaisemaan - ja se ostettakoot 258mrd hinnalla.
Koska jos tuo hyinyhelevetti-taideteos ostetaan varttitrillin hinnalla, niin tuolle potille aletaan - totisesti - tehdä 80%ROI 200mrd NETTOtulosta, vuodessa - jk'ikinen vuosi jona aripuheloinen pysyy Suomi-jalkakuula ylipäällikkönä pompottaas putleri-kaluswappi-bergoglio-orsinei. Kunnon selustaks laatuylipäällikkö niin Suomessa alkaa tapahtuun muutakin ku tämä vitun WEF-jonestownitus-skeida.
Ja saadaan tämä ylikuolleisuus pysäytettyä ihmeenä.
Ja saadaan laimennettua ven ydinpaskallatulitusinnokkuuksii, bottom up -tyylisesti valtahierakisiin päätöksiinsä REAALIturvaa (eikä mtn hiton petoshärpäke idealismi-turvallisuudentunnepaskaa) luoden ja siten REAALIvaikuttaen.
Mutku ei. MuTu on Suomen vimma ja Jumalalle selänkääntö elämän AINUT tarkoitus.
Tosi viisasta, hei. Ja eiku lisää aivokuolemaa vaan strategisen HYPERepäkompetenssin älykääpiöyden päälle..
No jooo...
Muprhyn Lain -putkessahan tää meni.
WEF-aivopestyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840