Suomessa olen minä syntynyt tuolla kauniissa hämeessä.
Trollaan vaan totuutta teille ja televaisuutta meille.
Totuus on se että tmämä ihmiskunta ansaitsee loppunsa ja se tulee 2060.
Hauskaa kun minua luullaa trolliksi
12
185
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
NatoEU tuohoaa suomen...
- Anonyymi
Täytyy sitten odottaa vielä 40 vuotta.Kuolenko vasta 120 vuotiaana?
- Anonyymi
Tiedättekö että lähikaupassa on nakit tarjouksessa?
- Anonyymi
Snellmannin nakit oli aneemisen olosia siksi en ostanut niitä uv.
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Opettele lukemaan.
- Anonyymi
No niin Hämheestä etelään päin, pilvet peittivät idyllisen talvieläjän poluilla dallaamisen. Jos wanhat merkit pitävät paikkans, ennen pitkää alkaa sadella.
Siitä on edes hyvä mieli, että jo huomenaamulla aurinko Allakan mukaan nousee tänäistä aikaisemmin. - Anonyymi
Me mitään luulla. Me tiedämme, että hämeenperällä on trolleja. Soon jämpti nii.
- Anonyymi
Olet enneminkin tralalalaa.
- Anonyymi
Ennustus on eri asia kuin totuus. 99,99 prosenttia kaikista ennustuksista menee aina pieleen. Mutta kun kaikenlaista jatkuvasti ennustelee, niin aina sieltä se 0, 01 prosenttia osuu edes jotenkin sinnepäin ja sitten voikin suureen ääneen julistaa olevansa kaikkitietävä profeetta.
- Anonyymi
Mutteihän profeetat itse sinänsä ole mtn kaikkitietäviä.
Vaan niin nöyriä, että Luoja itse avaa heille - niin tahtoessaan - kuviot.
Toisaalta mitäpä minä mistään tietäisin; Sitäpaitti, eiks teillä ole se omakin, vaikkapas minuun vrt. huomattavasti paljon poliittisesti korrektimpi, ja niin merkittävästi miedompi, epäväkevä viestimiehenne luvattukki - siellä Tukholman Profetiassanne.
;DD
Prööt
Ja ripulit suoraan takanamme olevalle vitivalkoiselle seinälle, abstraktia picasso expressionismii ilmaisemaan - ja se ostettakoot 258mrd hinnalla.
Koska jos tuo hyinyhelevetti-taideteos ostetaan varttitrillin hinnalla, niin tuolle potille aletaan - totisesti - tehdä 80%ROI 200mrd NETTOtulosta, vuodessa - jk'ikinen vuosi jona aripuheloinen pysyy Suomi-jalkakuula ylipäällikkönä pompottaas putleri-kaluswappi-bergoglio-orsinei. Kunnon selustaks laatuylipäällikkö niin Suomessa alkaa tapahtuun muutakin ku tämä vitun WEF-jonestownitus-skeida.
Ja saadaan tämä ylikuolleisuus pysäytettyä ihmeenä.
Ja saadaan laimennettua ven ydinpaskallatulitusinnokkuuksii, bottom up -tyylisesti valtahierakisiin päätöksiinsä REAALIturvaa (eikä mtn hiton petoshärpäke idealismi-turvallisuudentunnepaskaa) luoden ja siten REAALIvaikuttaen.
Mutku ei. MuTu on Suomen vimma ja Jumalalle selänkääntö elämän AINUT tarkoitus.
Tosi viisasta, hei. Ja eiku lisää aivokuolemaa vaan strategisen HYPERepäkompetenssin älykääpiöyden päälle..
No jooo...
Muprhyn Lain -putkessahan tää meni.
WEF-aivopestyjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4377469Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai946166Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085642Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse1775585Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r344497Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914368Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s333640Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163590Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673578HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok853530