20 vuotta masennusta, lääkehoitoa ja terapiaa. Vähän alkanut helpottaa. Viisi vuotta sitten ostin puutalon silloiselle puolisolle, hänen lapsilleen ja itselleni. Talosta löytyi sädesieni, ja tämän takia elämästäni muotoutui yksi suuri helvetti. Perhe lähti turvaan paremman tulevaisuuden toivossa. Annoin heille taloudellista apua uuteen alkuun. Velkataakka jäi minulle, menetin kaiken ja mieli mustui. Kaiken tämän seurauksena olen aina yksin ja rahaton. Myin kaiken, että saisin ruokaa, ja silti minulta viedään viimeisetkin rippeet. Huijataan tori-kaupoissa ja haukutaan onnettomaksi luuseriksi. Olen rukoillut Jumalalta armoa, mutta kukaan ei kuule. Tappaisinko vain itseni? Olen kuitenkin vain yksin, eikä minua kukaan kaipaa. Miksi jaksaa itkeä 40-vuotiaana miehenä itsensä uneen, kun maailma haluaa sinut polkea? Teen työtä niskalimassa ja hoidan vapaaehtoista välityöjärjestelyä, mutta silti ei vaan pärjää. Kuluttajahinnat ja vuokrat ovat nousseet niin paljon, ettei pysty elämään. Rukoilen, että edes joku minulle soittaisi tai antaisi halauksen. Yksin ei ole ihmisellä hyvä olla
[email protected]
Elämä rikki, yksinäisyys ja vastoinkäymiset
Anonyymi-ap
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169