on ne vekkuleita.
Taas on päivä alkanut suunsoittajilla
13
128
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, näitä kitisijöitä kyllä riittää.
Eräs toinenkin aloitti erään ketjun hiljattain, missä ihmettelee, miksi täytyy haukkua ja halveksia köyhiä&pienituloisia?- Anonyymi
varsinkin tuollasia suunsoittajia. Jotenkin on omituista ettei osata arvostaa ihmistä, olisi hän varaton tai varakas. Varakaskaan ei olisi varakas, ellei varattomilta aina vietäisi heille lisää ja lisää. Ei kukaan ole varakas omasta työstään, ei omalla työllä kukaan rikastu, vaan rikastutaan sillä kun varattomilta pakkoviedään rahaa heille. Niin syntyy tulonsiirtovarallisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varsinkin tuollasia suunsoittajia. Jotenkin on omituista ettei osata arvostaa ihmistä, olisi hän varaton tai varakas. Varakaskaan ei olisi varakas, ellei varattomilta aina vietäisi heille lisää ja lisää. Ei kukaan ole varakas omasta työstään, ei omalla työllä kukaan rikastu, vaan rikastutaan sillä kun varattomilta pakkoviedään rahaa heille. Niin syntyy tulonsiirtovarallisuus.
Tämä on minulle uutta, että varattomalta viedään? Mitä siltä voidaan viedä, jos on varaton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tölläkin voi rikastua, älä yleistä. Minulle hyvin tuttu henkilö perusti firman noin 30v. sitten. Otti valtavan velan ja talonsa sen pantiksi. Hieman pelkäsikin suuren velan ottamista, että kuinka pärjää perheensä kanssa. Nyt on seutumme rikkaimpia ihmisiä. Viime vuonakin sai melki 800 00 e pääomatulon muiden tulojen päälle. Minä ihailen tätä ihmistä, tyhjästä aloitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tölläkin voi rikastua, älä yleistä. Minulle hyvin tuttu henkilö perusti firman noin 30v. sitten. Otti valtavan velan ja talonsa sen pantiksi. Hieman pelkäsikin suuren velan ottamista, että kuinka pärjää perheensä kanssa. Nyt on seutumme rikkaimpia ihmisiä. Viime vuonakin sai melki 800 00 e pääomatulon muiden tulojen päälle. Minä ihailen tätä ihmistä, tyhjästä aloitti.
Miekii sain 2 mil pääomatuloja päälle vielä palkkaa joka kk ja muita tuloja, toki toki voi rikastua tapoja on mnia, eduskunta on hyvä esimerkki, miten pitää rahat ansaita, Painamalla nappulaa ja poistumalta paiklata, on hyvä konsti, ja venyttämällä kokouksia, saa lisää kokouspalkkioita, matkustamalla... ja lomailemalla... siellä sitä vara konsteja onkin.
- Anonyymi
Menkää töihin.
- Anonyymi
Miksi? Kelasta tulee rahaa huomeen ja tt tukea tulee... miski mennä kun rahaa vaan tulee? Ei ihme et ootte köyhii kun teette duunia 9 e päivässä!!!!
Huh huh, ei kyl monet tee kun kelasta saa paremmin. Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Kelasta tulee rahaa huomeen ja tt tukea tulee... miski mennä kun rahaa vaan tulee? Ei ihme et ootte köyhii kun teette duunia 9 e päivässä!!!!
Huh huh, ei kyl monet tee kun kelasta saa paremmin. Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.Viime kevään osingoista on vielä melkein puolet jäljellä ja muutaman kuukauden päästä alkaakin valua jo uusia. Tarttis vissiin törsätä enemmän mut ei vaan ehdi...
- Anonyymi
Eikö nuo ikuiset vinkujat saa mitään aikaan.
Perustaisivat edes sen valittajien yhdistyksen. - Anonyymi
No nythän se oikein kiihtyy! Hienoa taitaa olla se yks ja sama joka täällä hilluu, ja lähettelee usempia viestejä ... ei mee läpi.
- Anonyymi
Sama vinkuja on tehnyt jo useampana päivänä näitä samankaltaisia aloituksia ja jatkaa loputonta diibadaabaansa🥱🤦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vinkuja on tehnyt jo useampana päivänä näitä samankaltaisia aloituksia ja jatkaa loputonta diibadaabaansa🥱🤦
Erittäin fiksu aloittaja.
- Anonyymi
Menkää hoitoon heti persu kpääät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732