Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tavalla palstaan liittyen tai ilman sitä.

Löydät profiilista mun sähköpostiosoitteen ja voit kertoa luottamuksella asioita sen verran kun haluat.

Nämä on sen verran vakavia asioita, että tämä pitää saada loppumaan.

173

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just. Mitä muka teet. Jos ylläpitokaan ei puutu tai jopa osallistuu. Ihmiset tehnyt itsemurhia eikä muutosta tapahdu.

• Tiedän, koska meinasin itsekin päättää päiväni kaiken takia ja sen takia mun mitta onkin aivan täynnä, koska en ole täällä edes kirjoittanut aikoihin, niin silti mun elämää ei jätetä rauhaan.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tiedän, koska meinasin itsekin päättää päiväni kaiken takia ja sen takia mun mitta onkin aivan täynnä, koska en ole täällä edes kirjoittanut aikoihin, niin silti mun elämää ei jätetä rauhaan.

Mä taistelen tossa asiassa itteni kanssa päivittäin.....
        Edelleen....

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tiedän, koska meinasin itsekin päättää päiväni kaiken takia ja sen takia mun mitta onkin aivan täynnä, koska en ole täällä edes kirjoittanut aikoihin, niin silti mun elämää ei jätetä rauhaan.

Itse sitä mieltä että ainut keino saada se loppumaan on se että ihmiset kaikkoaa näiltä sivuilta sen vuoksi. Moni jo lähtenyt. Kaikki kielii siitä että yp kusessa. Kaikki kyselyt kuinka tätä kehittää. Katsokaa noita lukija määriä.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse sitä mieltä että ainut keino saada se loppumaan on se että ihmiset kaikkoaa näiltä sivuilta sen vuoksi. Moni jo lähtenyt. Kaikki kielii siitä että yp kusessa. Kaikki kyselyt kuinka tätä kehittää. Katsokaa noita lukija määriä.

Niin noh,
        joillain auttaa se kun poistuu täältä,
        kaikilla ei.

• Anonyymi

Mitä meinasit tehdä näille asioille? On nimittäin melkoisesti itsellänikin kirjaimellisesti painavaa asiaa tämän tiimoilta.

• Kerään todistusaineistoa. Ehkä siitä voi jotain päätellä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kerään todistusaineistoa. Ehkä siitä voi jotain päätellä.

Huhhuh. Sulla menee sähköposti tukkoon, jos alan laittaa kaiken.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kerään todistusaineistoa. Ehkä siitä voi jotain päätellä.

Miten kukaan voi tietää, oletko sinäkään luotettava?

• Anonyymi kirjoitti:

No ei voikaan, mutta miksi tekisin tällaisen aloituksen, jos en olisi tosissani? Mun mitta on aivan ääriään myöten täynnä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No ei voikaan, mutta miksi tekisin tällaisen aloituksen, jos en olisi tosissani? Mun mitta on aivan ääriään myöten täynnä.

Mullakin jossain määrin, mutta kun on siunattu pitkällä pinnalla, niin mikäs tässä ollut kerätessä kaikenlaista kokoon ja vieläpä poliisin käskystä. Voin lähettää postia sinulle ja kertoa siinä hieman enemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Mullakin jossain määrin, mutta kun on siunattu pitkällä pinnalla, niin mikäs tässä ollut kerätessä kaikenlaista kokoon ja vieläpä poliisin käskystä. Voin lähettää postia sinulle ja kertoa siinä hieman enemmän.

Kiitos, laitahan tulemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en lähtisi palstan miehen höynäytettäväksi, mutta onnea matkaan ny

• Anonyymi

Älkää laittako mitään. Tämä psyko kerää helppoja uhreja. Olkaa varovaisia.

• Tämä on kiusaajan kommentti!

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tämä on kiusaajan kommentti!

Kasvata nahka!

• Anonyymi kirjoitti:

Kasvata nahka!

Miten kehtaat? Tässä mistään nahan kasvattamisesta ole kysymys, jos tulet valheita latelemaan.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Miten kehtaat? Tässä mistään nahan kasvattamisesta ole kysymys, jos tulet valheita latelemaan.

No minä en laittanut kirjoittanut ensimmäisen viestin ”epäilyä”, vain tuon ”kasvata nahka”- kommentin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en laittanut kirjoittanut ensimmäisen viestin ”epäilyä”, vain tuon ”kasvata nahka”- kommentin.

Mistä kukaan voi tietää, millä asialla olet, eli siinä mielessä pitäisi ymmärtää ne syyttävätkin viestit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasvata nahka!

Kasvata itse nahka, sen sijaan että etsit palstamiehen tuotannosta eeppisen noloja reflektioota mistä loukkaantua kolmannelle osapuolelle teatraalisesti samalla kun leikit jotain palstasadistia kirjoittelemalla pehmeitä samaiselle sedälle sitä toiseksi kuvitellen

• Anonyymi

Samaa mieltä. Näin Mika Moring ym. saalisti helppoja uhreja. Kääntykää ongelmien ym. kanssa mielummin läheisten tai ammattilaisten puoleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hienoa jos koet, että sinulla on varaa urputtaa edes palstasedälle tästä aiheesta..hyvä jos et kulje itse ns tutu päällä

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Näin Mika Moring ym. saalisti helppoja uhreja. Kääntykää ongelmien ym. kanssa mielummin läheisten tai ammattilaisten puoleen.

Mulla ei ole näihin kommentteihin mitään muuta järkevää sanottavaa, mutta sen tiedän, että täällä tietty naisporukka vetää yhtä köyttä, varsinkin jos ja kun kuuluvat itse pahimpiin kiusaajiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt stana Mikaa vedä tälläseenkin sekaan...
        Luotettavampi ja turvallisempi se on ku monikaan täällä palstalla olevista.
        Eikä ainakaan kaksnaamanen ihmisillä leikkijä.

• Anonyymi

Ei tajua katsoa peiliin, syytä kyllä olisi. Jokaisen jutun minkä tänne heittää, voisi kääntää koskemaan itseään, vaan kun ei tajua ei

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Et taida tietää kuka on Mika Moring?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tajua katsoa peiliin, syytä kyllä olisi. Jokaisen jutun minkä tänne heittää, voisi kääntää koskemaan itseään, vaan kun ei tajua ei

Mitähän sinä sekoilet? Minä en ole aikoihin edes kirjoittanut täällä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mitähän sinä sekoilet? Minä en ole aikoihin edes kirjoittanut täällä.

Kommentti näköjään poistui välistä, se mieheksiluulijan kommentti johon viittasin

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida tietää kuka on Mika Moring?

Taidan tietää kuitenkin paremmin kun sä.

• Anonyymi

Taidan tietää kuitenkin paremmin kun sä.

No onneksi olkoon!

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mulla ei ole näihin kommentteihin mitään muuta järkevää sanottavaa, mutta sen tiedän, että täällä tietty naisporukka vetää yhtä köyttä, varsinkin jos ja kun kuuluvat itse pahimpiin kiusaajiin.

Hyvä pointti. Voi olla, että joku tietty naisporukka mellastaa täällä...

• Anonyymi kirjoitti:

No onneksi olkoon!

No kiitos vaan,
        mistä sitte onnittelitkaan.

Mikset tunge omaakin nimeäsi tänne samalla,
        kun jonkun toisen nimen laitat??

• Anonyymi

No kiitos vaan,
        mistä sitte onnittelitkaan.

Mikset tunge omaakin nimeäsi tänne samalla,
        kun jonkun toisen nimen laitat??

Minä en Moringin nimeä ensin laittanut. Täällä on monta anonyymiä kirjoittajaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en Moringin nimeä ensin laittanut. Täällä on monta anonyymiä kirjoittajaa.

Ok..
        En voi tietää kuka laittoi sen tai muutenkaan
        siihen liittyen sanoi mitä sanoikaan.
        Joku sen laittoi muu kun minä.

• Anonyymi
        UUSI

Oleggi laittanut oikein kunnon naisen takapuolen tohon kuvaan,vaik oikeesti o mieheke! Minkäpäs se ihminenkatkeruudellen mahtaa! Kertoo toisista paskaa ja valheita! Älkää uskoko tota!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oleggi hiljaa,Omaan aloitukseen vastasit pahinn kiusaaja ja toisten matkija,taitaa sulla olla varastot täynnä noita muuttumis tarvikkeita!

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkin olet naisena esiintyvä mies. 🤮

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin olet naisena esiintyvä mies. 🤮

Vai niin.
        Se on sun ongelmasi mitä kuvittelet harhoissasi.
        Sä voit vaikka kysyä Mikalta mikä oon.

• Anonyymi

Joo laittakaa vaan tuolle henkilökohtaista sähköpostia! Helvetin järkevää, ihan kuin anonyymit suunsoitot anonyymeille henkilöille olisivat rikos ja joku nobody saisi asiat ruotuun.
      Parempi vaan laskea ”toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos” kaikki palstan typeryydet. Hulluja ja mielisairaita täällä piisaa, mutta minkäs teet?

• Kyllä joukossa on voimaa. Mitä useampi ihminen nostaa joukkokanteen, sitä tehokkaampi se on.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä joukossa on voimaa. Mitä useampi ihminen nostaa joukkokanteen, sitä tehokkaampi se on.

Minulla on erillainen keissi.Minun asioita kotoani on laitettu tänne kopa saunassa ollessani olevia liikkeitä kuvattiin tarkkaan tänne.Minulla mitään kännykkää ollut saunasa.
        Istuin wc pöntölle ja luin samalla tätä tämän kiusaamiseni vuoksi ja samalla kun istahdin pöntölle tuli tänne viesti:" Peruuta minun mulkkuun!Nämä on ihan olleet arkipäivää.
        Huom.Mitään kameroita en ole asennellut itse, kännykän kamerat oli teipattu umpeen.
        Muutin asuntooni niin että asunnon ulko-ovi auki 3 vuorokautta ennen sitä.Sillä aikaa on voitu käydä asentaan vaikka mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on erillainen keissi.Minun asioita kotoani on laitettu tänne kopa saunassa ollessani olevia liikkeitä kuvattiin tarkkaan tänne.Minulla mitään kännykkää ollut saunasa.
        Istuin wc pöntölle ja luin samalla tätä tämän kiusaamiseni vuoksi ja samalla kun istahdin pöntölle tuli tänne viesti:" Peruuta minun mulkkuun!Nämä on ihan olleet arkipäivää.
        Huom.Mitään kameroita en ole asennellut itse, kännykän kamerat oli teipattu umpeen.
        Muutin asuntooni niin että asunnon ulko-ovi auki 3 vuorokautta ennen sitä.Sillä aikaa on voitu käydä asentaan vaikka mitä.

Lisään.testailin esim.keskisormen näyttämistä johonkin nurkkaan ja se teksti tuli tänne.Tein pihal saman testin.Minulla oli yksi tavara sängyn vieressä ja sekin tuli tänne ,semmonen tabara mitä yleensä ei ole.
        Minun puhelin keskustelut on tulleet tänne.Sähköpostin sisältö jopa suomi.fi viestit täällä.Minun läheisen kuolin ilmoitus tuli tänne ennen kun itse sain tiedon tai kukaan omaisista Se oli kryptattu hirvittävällä tavalla ja yksi tunniste oli se mistä tiesin että se oli minun läheinen ei kenenkään muun.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisään.testailin esim.keskisormen näyttämistä johonkin nurkkaan ja se teksti tuli tänne.Tein pihal saman testin.Minulla oli yksi tavara sängyn vieressä ja sekin tuli tänne ,semmonen tabara mitä yleensä ei ole.
        Minun puhelin keskustelut on tulleet tänne.Sähköpostin sisältö jopa suomi.fi viestit täällä.Minun läheisen kuolin ilmoitus tuli tänne ennen kun itse sain tiedon tai kukaan omaisista Se oli kryptattu hirvittävällä tavalla ja yksi tunniste oli se mistä tiesin että se oli minun läheinen ei kenenkään muun.

Aivan järkyttävää! Miten saat noista todisteita? Et mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään siirtelin asunnossa pieniä tavaroitani ja ne tuli tänne.Kaikki mitä söin ja join tuli tänne.Minulla on ollut tapa ostaa viikon ruuat etukäteen.Mitenkään muuten ei voineet tietää minkä ruuan olin tehnyt minäkin päivänä kuin sisäkameroiden avulla.
        Minun annettiin ymmärtää täällä että seinänaapurini olisi tämä kyttääjä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään siirtelin asunnossa pieniä tavaroitani ja ne tuli tänne.Kaikki mitä söin ja join tuli tänne.Minulla on ollut tapa ostaa viikon ruuat etukäteen.Mitenkään muuten ei voineet tietää minkä ruuan olin tehnyt minäkin päivänä kuin sisäkameroiden avulla.
        Minun annettiin ymmärtää täällä että seinänaapurini olisi tämä kyttääjä .

Korjaan.Seinänaapurin kanssa oltiin kerran yhtäaikaa suihkussa ja täällä oli siitä maininta heti reaaliajassa.Kirjoitettu niin että seinänaapurini moitti minua kun olin yhtäaikaa suihkussa.

• Anonyymi

Tottakai uskotaan. Enemmän ihmetyttää nämä vastustatat kommentit.

Mitä väliä teille on siitä, jos osa tietää ja tuntee asian, joka ei kosketa teitä?

• Palstan setä? Pitääkö tässä vaihtaa oman ison takapuolen kuva tuohon sydämen paikalle vai mistä kiikastaa, että et usko mun olevan nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamera skannereita tai langattomien lähetinten paljastimia saa alle parinkympin, hommaa sellainen

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aivan järkyttävää! Miten saat noista todisteita? Et mitenkään.

Alussa otin yhteyttä tietenkin erääseen viranomaiseen mutta vastaus oli samaa luokkaa kun tässä Ylen Areena stalkkers sarjassa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamera skannereita tai langattomien lähetinten paljastimia saa alle parinkympin, hommaa sellainen

Ok.Sepä onkin sitten taas niin ettei minulla ole rahaa jonka nämä kiusaaja stalkkerit tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä joukossa on voimaa. Mitä useampi ihminen nostaa joukkokanteen, sitä tehokkaampi se on.

Ja oleggi jää satimeen!

• Anonyymi

Minua kiusataan rankasti. En tiede ketkä ja miksi, eikä minulla ole todistusaineistoa. Todennäköisesti olen ollut hakkeroitu useammalta taholta.

• Anonyymi

Puhelimeni varoittaa nykyään tästä sivustosta.

• No kannattaa varmaan alkaa keräämään sitä aineistoa, niin ehkä pystymme auttamaan toisiamme?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kannattaa varmaan alkaa keräämään sitä aineistoa, niin ehkä pystymme auttamaan toisiamme?

Viestit on naamioitu niin että vain minä ymmärrän merkityksen. Eihän minua kukaan usko.

• Anonyymi kirjoitti:

Viestit on naamioitu niin että vain minä ymmärrän merkityksen. Eihän minua kukaan usko.

Voi kun kurja tilanne! Olen kuuleva korva, jos haluat laittaa viestiä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kannattaa varmaan alkaa keräämään sitä aineistoa, niin ehkä pystymme auttamaan toisiamme?

Kannattaa myös käydä mielenterveyspuolella tutkituttamassa päänsä, ennen kuin kiihottaa ihmisiä hölynpölyllä ja tuhlaa kenenkään resursseja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa myös käydä mielenterveyspuolella tutkituttamassa päänsä, ennen kuin kiihottaa ihmisiä hölynpölyllä ja tuhlaa kenenkään resursseja.

Mun pää on kyllä tutkittu. Onko sun pää missä kunnossa?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mun pää on kyllä tutkittu. Onko sun pää missä kunnossa?

No, jos säännöllisessä työelämässä olen viettänyt lähes koko aikuisikäni, niin ihan riittävässä kunnossa on polla. Ja todistetusti leikkaakin keskivertoa paremmin.

• Anonyymi kirjoitti:

No, jos säännöllisessä työelämässä olen viettänyt lähes koko aikuisikäni, niin ihan riittävässä kunnossa on polla. Ja todistetusti leikkaakin keskivertoa paremmin.

Niin olen minäkin, mutta sekään ei todista vielä mitään, että on työelämässä. Ainoastaan sillä on merkitystä, miten kohtelet muita.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule kun kyllä uskoisi, ihan sama tilanne täällä oli aiemmin mut lähes kaiken pystyn kuitenkin lopulta näyttämään todeksi
        niille jotka ei uskonut.

• Kiusaajan yleisin tapa vaientaa kiusattu on alkaa haukkumaan sitä skitsoksi, hulluksi tai psykoksi. Se on tullut huomattua täällä.

Eikä kiusaaja koskaan pyydä mitään anteeksi, vaikka olisi syytä. Tätä nykyä se ei enää edes riittäisi omalla kohdallani. Anteeksi on enää turha pyydellä, tämä ratkaisu haetaan muuta kautta.

• Anonyymi

Skitsofreniadiagnoosin siitä saa. Psykiatrit kun ei ole mitään nykyteknologian tai edes nykykulttuurin asiantuntijoita.

• Anonyymi

Etkö muka huomaa tietynlaisesta sisällöstä, että se ei voi olla totta? Eli siis viittaa vahvasti henkilön mielenterveysongelmiin, kuten skitsofreniaan.
        Tässäkin ketjussa on esimerkkejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Skitsofreniadiagnoosin siitä saa. Psykiatrit kun ei ole mitään nykyteknologian tai edes nykykulttuurin asiantuntijoita.

Minä valitsen hyvin tarkkaan sen, millaisiin "ammattilaisiin" luotan. Kaikki "terapeutit" varsinkin joutuvat syyniin, varsinkin "toimintaterapeutit" jotka ylittävät omat rajansa.

• Anonyymi

Sinä tai joku joka kokee tulleensa kiusatuksi ei taida ymmärtää sitä että kukaan ei tiedä kenestäkään yhtään mitään. Se että tänne heittelee aloituksia kuin olisi tekstiviestejä itse kohteelle, ja siihen saa vastauksesi ties mitä, jonka taas ottaa henkilökohtaisesti, se ei ole mitään kiusaamista vaan ymmärryksen puutetta julkisesta anonyymipalstasta.
        Kannattaa yrittää miettiä edes pieni hetki että se vastaaja ei tiedä kuka aloittaja tai kommentin kirjoittaja on, jos luulee tietävänsä, olisi syytä hakeutua ammattiavun piiriin. Edelleen, nämä ovat julkisia sivustoja, ei kenenkään henkilökohtaisten ongelmien ratkaisukeskuksia.
        Jos epämiellyttävät vastaukset ottaa henkilökohtaisesti ja todella kuvittelee että se kohde siellä vastaa, kannattaisiko miettiä että lopettaa vuosikausien palstan kyttäämisen.
        Jos Internetin maailmassa ei aikuisena ihmisenä pysty säilyttämään realistista näkemystä asioihin, edelleen apua saa jos haluaa.
        Kiusaaminen on vakava asia varsinkin lasten ja nuorten parissa niin netissä kuin irl, mutta jos vetää herneen nenään anonyymipalstalla kun se Pentti ei olekaan tänään minusta kiinnostunut tai Reiska loukkasi minua viime vuonna niin v*ttu haloo!

Ihan sivusta vaan

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö muka huomaa tietynlaisesta sisällöstä, että se ei voi olla totta? Eli siis viittaa vahvasti henkilön mielenterveysongelmiin, kuten skitsofreniaan.
        Tässäkin ketjussa on esimerkkejä.

Sinustako mielenterveysongelmaista sitten saa kiusata, kun sanoit tässä olevan sellaisia esimerkkejä? Minusta kaikilla on oikeus elää elämäänsä rauhassa, olipa niitä pääongelmia tai ei ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä tai joku joka kokee tulleensa kiusatuksi ei taida ymmärtää sitä että kukaan ei tiedä kenestäkään yhtään mitään. Se että tänne heittelee aloituksia kuin olisi tekstiviestejä itse kohteelle, ja siihen saa vastauksesi ties mitä, jonka taas ottaa henkilökohtaisesti, se ei ole mitään kiusaamista vaan ymmärryksen puutetta julkisesta anonyymipalstasta.
        Kannattaa yrittää miettiä edes pieni hetki että se vastaaja ei tiedä kuka aloittaja tai kommentin kirjoittaja on, jos luulee tietävänsä, olisi syytä hakeutua ammattiavun piiriin. Edelleen, nämä ovat julkisia sivustoja, ei kenenkään henkilökohtaisten ongelmien ratkaisukeskuksia.
        Jos epämiellyttävät vastaukset ottaa henkilökohtaisesti ja todella kuvittelee että se kohde siellä vastaa, kannattaisiko miettiä että lopettaa vuosikausien palstan kyttäämisen.
        Jos Internetin maailmassa ei aikuisena ihmisenä pysty säilyttämään realistista näkemystä asioihin, edelleen apua saa jos haluaa.
        Kiusaaminen on vakava asia varsinkin lasten ja nuorten parissa niin netissä kuin irl, mutta jos vetää herneen nenään anonyymipalstalla kun se Pentti ei olekaan tänään minusta kiinnostunut tai Reiska loukkasi minua viime vuonna niin v*ttu haloo!

Ihan sivusta vaan

Kyllä se kiusaaminen on AINA vakava asia, olipa kyse lapsesta, nuoresta tai aikuisesta. Tietoa on, että tämänkin palstan takia on päätetty päiviä.

Ihmisellä on terve tarve kuulua yhteisöön nimeltä ihmiskunta.

Siihen kuuluu hyväksytyksi tulemisen tunne, eli jokaisella pitäisi olla oikeus kaivata, kirjoittaa, sananvapauteen. Täällä sitä mahdollisuutta ei anneta joillekin ilman rankkaa kiusaamista ja sitä ei pidä vain niellä ja hyväksyä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä se kiusaaminen on AINA vakava asia, olipa kyse lapsesta, nuoresta tai aikuisesta. Tietoa on, että tämänkin palstan takia on päätetty päiviä.

Ihmisellä on terve tarve kuulua yhteisöön nimeltä ihmiskunta.

Siihen kuuluu hyväksytyksi tulemisen tunne, eli jokaisella pitäisi olla oikeus kaivata, kirjoittaa, sananvapauteen. Täällä sitä mahdollisuutta ei anneta joillekin ilman rankkaa kiusaamista ja sitä ei pidä vain niellä ja hyväksyä.

Jokaisella on vastuu omista kirjoituksistaan, totta, mutta on todellakin vastuu myös ymmärtää että julkiselle palstalle ei voi kirjoittaa esimerkiksi aloituksia ja LUULLA että se oikea siellä vastaa. Kyllä siinä kohtaa mennään harhaan ja pahasti, jos tätä ei ymmärrä.
        Ja selvästikin tätä harhaa on ja todella paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on vastuu omista kirjoituksistaan, totta, mutta on todellakin vastuu myös ymmärtää että julkiselle palstalle ei voi kirjoittaa esimerkiksi aloituksia ja LUULLA että se oikea siellä vastaa. Kyllä siinä kohtaa mennään harhaan ja pahasti, jos tätä ei ymmärrä.

Kyllä minä ymmärrän pointtisi, mutta miten se nyt tähän aloitukseen liittyy? En usko, että sinua on täällä ainakaan kiusattu, koska joidenkin kiusaaminen on alkanut samantien, kun on esimerkiksi kirjautunut.

Jos et tiedä mistä puhun tai miten rankkaa se kiusaaminen voi täällä olla, niin en olisi sinuna niin hanakasti kommentoimassa asiaa. Nimittäin se saa vaikuttamaan, että haluat painaa kiusaamisen villaisella enkä usko, että haluat antaa sellaisen kuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä sen verran pistän omiani väliin tähänkin monologiisi palstamies, että eikö näillä hän kirjoittaa sitä tätä uli uli- taktiikoilla ole tehtykin siellä irl tällaista raflaavaa arkipäivän populismia? Voi olla psykoosikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko miespuolinen aloittaja ja itsesi kanssa ahkerasti keskusteleva tapaus ymmärtänyt oikein, että et oikein arvosta ko diagnostiikkaa ja sukset on menneet pahasti ristiin ”soten” kanssa?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä minä ymmärrän pointtisi, mutta miten se nyt tähän aloitukseen liittyy? En usko, että sinua on täällä ainakaan kiusattu, koska joidenkin kiusaaminen on alkanut samantien, kun on esimerkiksi kirjautunut.

Jos et tiedä mistä puhun tai miten rankkaa se kiusaaminen voi täällä olla, niin en olisi sinuna niin hanakasti kommentoimassa asiaa. Nimittäin se saa vaikuttamaan, että haluat painaa kiusaamisen villaisella enkä usko, että haluat antaa sellaisen kuvan.

Liittyy siten että viimeksi tänään palstaa lueskellesani oli tehty aloitus, jossa aloittaja näyttää omasta mielestään keskustelevan kommentoijan kanssa kuin kohteensa itsensä kanssa. Ja se mitä jaksoin seurata päättyy siihen että aloittaja syyllistää ja käyttää ties mitä termejä kommentoijasta, ainakin mustamaalamisesta kirjoitettiin.
        Täysin puuttuu realismi asioista.
        En ota kantaa muuta kuin tähän mitä voi palstaharha pahimmillaan olla kun täällä lueskelee juttuja. Itse olen satunnainen kirjoittelija, ikävöijä ja lueskelija ja ei minulla tule mieleenkään ajatella jotain (ikävää) kommenttia minun ajatusteni kohteen kirjoittamaksi.
        Hyvällä asialla olet, ei siinä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko miespuolinen aloittaja ja itsesi kanssa ahkerasti keskusteleva tapaus ymmärtänyt oikein, että et oikein arvosta ko diagnostiikkaa ja sukset on menneet pahasti ristiin ”soten” kanssa?

En ole itseni kanssa keskusteleva mies, mutta kyllä on mennyt ainakin osittain sukset ristiin joo.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Joo samantien alkoi kun tuli palstalle....

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sivusta vaan

Ihan sinne sivuun vaan vastaan...

Jos mä pystyn näyttää että mun yksityisviestejä on jonkun ajan päästä täällä ihan pienillä muutoksilla, eikä ole kyse yhdestä tai kahdesta viestistä niin onko se kuvitelmaa?

Tai jos mun ja toisen jutustelut ilmestyy tänne?

Tai kun mun lapselle soitetaan ja laitetaan viestiä

liittyen palstalla just olleeseen aiheeseen,
        mun kirjoitukseen....

Onko se kuvitelmaa?

Tai kun täältä löytyy mitä mä teen milloinkin
        tai lapsi....

Älä nyt oikeesti lässytä ettei mitään tapahdu!!!
        Tai ettei mikään ole henkilökohtaista...

Eikä ole kyse vaan mun asioista,
        vaan monen muunkin...

Kyllä kuule ne uhkailut ja teot irl
        on ihan totta eikä kuvitelmaa...

• Anonyymi

Ihan sinne sivuun vaan vastaan...

Jos mä pystyn näyttää että mun yksityisviestejä on jonkun ajan päästä täällä ihan pienillä muutoksilla, eikä ole kyse yhdestä tai kahdesta viestistä niin onko se kuvitelmaa?

Tai jos mun ja toisen jutustelut ilmestyy tänne?

Tai kun mun lapselle soitetaan ja laitetaan viestiä

liittyen palstalla just olleeseen aiheeseen,
        mun kirjoitukseen....

Onko se kuvitelmaa?

Tai kun täältä löytyy mitä mä teen milloinkin
        tai lapsi....

Älä nyt oikeesti lässytä ettei mitään tapahdu!!!
        Tai ettei mikään ole henkilökohtaista...

Eikä ole kyse vaan mun asioista,
        vaan monen muunkin...

Kyllä kuule ne uhkailut ja teot irl
        on ihan totta eikä kuvitelmaa...

Kannattaa sitten varmaan vaihtaa puhelinta, liittymää, reititin ja mitä ikinä täällä surffailuun käytätkin. Ja jos vielä viestejä pukkaa, eikä poliisikaan löydä mitään, niin psykiatri on sitten se viimeinen oljen korsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sivusta vaan

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä sen verran pistän omiani väliin tähänkin monologiisi palstamies, että eikö näillä hän kirjoittaa sitä tätä uli uli- taktiikoilla ole tehtykin siellä irl tällaista raflaavaa arkipäivän populismia? Voi olla psykoosikin

Hän ei kirjoita uli, uli tekstejä vaan sen tekee toinen henkilö, mysteeritapaus joka tekeytyy häneksi ja maalaa häntä sujuvasti negatiivisesti koska on vattuuntunut häneen syystä jostain. Näin on aikaisemminkin pesty kirjoittajia täältä ulos ja naisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sitten varmaan vaihtaa puhelinta, liittymää, reititin ja mitä ikinä täällä surffailuun käytätkin. Ja jos vielä viestejä pukkaa, eikä poliisikaan löydä mitään, niin psykiatri on sitten se viimeinen oljen korsi.

Sä voit mennä psykiatrin juttusille vaikka heti.

Mitä kohtaa et ymmärrä,

On pitävät todisteet mulla.

Miten se psykka liittyy edes siihen että viestiä pukkas muksun puhelimeen mikä ei liity mun laitteisiin, yhteyksiin, liittymiin, tai muuhunkaan?

• Anonyymi
        UUSI

Sä voit mennä psykiatrin juttusille vaikka heti.

Mitä kohtaa et ymmärrä,

On pitävät todisteet mulla.

Miten se psykka liittyy edes siihen että viestiä pukkas muksun puhelimeen mikä ei liity mun laitteisiin, yhteyksiin, liittymiin, tai muuhunkaan?

Pitävät todisteet, mutta ongelma ei ratkea?

• Anonyymi
        UUSI

Niin haetaan!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin haetaan!

Katsopa kanssa, että et hauku väärää puuta!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitävät todisteet, mutta ongelma ei ratkea?

Ei varmaan ole sun asiasi miten edistyy,
        Ja ratkeaa.....
        Et tiedä edes miten on asia tällä hetkellä.

• Anonyymi
        UUSI

Tsemppiä ja voimia sulle ihan hitosti! 💝 kiusaaminen on ihmistä tuhoavaa.

• Anonyymi

Minua ei ole tällä palstalla varsinaisesti kiusattu, että mitä nyt tulee aina välillä tosi outoja kommentteja. Olen kyllä seurannut keskustelua, että tämä palsta ei ole tehnyt joillekuille ihmisille hyvää, päinvastoin. Se on otettava vakavasti. Itse en jaa elämästäni somessa tai muuallakaan tuntemattomille. Jos jaan jotain, se on sama, puhuuko joku siitä. Jotain kissan-, koiran- ja maisemakuvia voin jakaa. Olen joskus käynyt kantapään kautta nämä viestinnälliset asiat läpi. Tiedän, että ihmiset voivat olla kateuspäissään ilkeitä.

• Anonyymi

Jatkan vielä...
        Vaikuttaa siltä, että ap. kirjoittaja on oikeassa ja hienoa, että kiusaamiseen puututtaisiin. Voin kuvitella, että palautteen lukemiseen menee aikaa ja on hyvä miettiä myös omia voimavaroja. Tämä olisi kuitenkin ennakkotapaus.

• Anonyymi

Henkevä on monologisi susimies, kannattaa provoilla takaisin, että ei kiitti dieettiä mulle, olen jo tosi hoikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkevä on monologisi susimies, kannattaa provoilla takaisin, että ei kiitti dieettiä mulle, olen jo tosi hoikka

En kirjoittanut dieetistä enkä susimiehistä enkä monologia.

• Anonyymi

Kannttaako minun ottaa yhteyttä aloittajaan, voiko joku kertoa?

• Sinun pitää itse tehdä se päätös. Tulet saamaan varmasti kommentteja asiasta vastaan, koska minusta ei silloinkaan täällä välitetty, kun kirjoittelin. Päinvastoin, haluttiin savustaa kokonaan pois.

• Anonyymi
        UUSI

No ei se kaukana ole!

• Anonyymi

Laitan sinulle varmaan viestiä parin päivän sisällä.

• Ai sä alat tekee nyt tätä ja keräämään aineistoa?

Mä olen tehnyt jo yli vuoden ja on hitosti aineistoa ja todisteita kasassa.
      Pitäviä sellaisia.
      Puheluita ja tekstareitakin....

Sellainen pikku vinkki,
      rekatuista/entisistä rekatuista
      löytyy osaksi ainakin syyllisiä.....
      Henkilöllisyydetkin on tiedossa joillekin....

• Laita mulle viestiä, jooko?

• Anonyymi

Muista nyt palstan setä kirjautua vielä kolmannella nikillä, niin tämä provokatiivinen saa lisää arvokkuutta ja vakuuttavuutta tai ainakin jotain uskottavutta osasto elämän koulun mielestä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Laita mulle viestiä, jooko?

Mitä se hyödyttää?
        Ei mua uskottu kun sanoin näistä
        täällä jo 2023....
        Eikä vieläkään....
        Syytellään vaan ties mistä....

• originalpieninainen kirjoitti:

Mitä se hyödyttää?
        Ei mua uskottu kun sanoin näistä
        täällä jo 2023....
        Eikä vieläkään....
        Syytellään vaan ties mistä....

Minä uskon sua, koska olen itse nähnyt sen paskamyllyn.

• Anonyymi kirjoitti:

Muista nyt palstan setä kirjautua vielä kolmannella nikillä, niin tämä provokatiivinen saa lisää arvokkuutta ja vakuuttavuutta tai ainakin jotain uskottavutta osasto elämän koulun mielestä.

Enkö mä eilen sanonut sulle jotain?
        Mä en ole setä...
        Tässä ketjussa nimellä mainittu henkilö,
        ei tietääkseni oo miehiin päin
        suuntautunut henkilö.... ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:D miksi ei yhtä hyvin neljännellä ja viidennelläkin tunnuksella. Kaikki rekut samaa sakkia.
        Miksi et julkista listaa samantien, tulisi kerralla selväksi

• Anonyymi kirjoitti:

:D miksi ei yhtä hyvin neljännellä ja viidennelläkin tunnuksella. Kaikki rekut samaa sakkia.
        Miksi et julkista listaa samantien, tulisi kerralla selväksi

😤😠😒

Mä en kyllä todellakaan ole samaa
        sakkia kun muut rekut....

Mulla on ihan omat juttuni ja muut...

Mutta totta tossa osa kyllä,
        rekatuista löytyy ......
        Enpäs sanokaan enempää tässä.....

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Laita mulle viestiä, jooko?

Se eiole sun puoliso,tyhmäkö olet! Kiusaajalla on aina musta sydän ja yläkerrassa tuulee!

• Anonyymi kirjoitti:

Se eiole sun puoliso,tyhmäkö olet! Kiusaajalla on aina musta sydän ja yläkerrassa tuulee!

Mikä juttu tää nyt oikee on???

Kenen puoliso mä sitten olen??

Ps sen verran oon saanu selville asioita että en kyllä ainakaan tohon laajempaan ja pitkään kestäneeseen touhuun tätä aloittajaa tunge ...

Jos on jotain perusteluita tai todisteita siitä liittymisestä noihin, otan vastaan mieluusti.

• Anonyymi

😤😠😒

Mä en kyllä todellakaan ole samaa
        sakkia kun muut rekut....

Mulla on ihan omat juttuni ja muut...

Mutta totta tossa osa kyllä,
        rekatuista löytyy ......
        Enpäs sanokaan enempää tässä.....

Äh ei sulle ollut vaan tuolle jankkaajaluulijalle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Äh ei sulle ollut vaan tuolle jankkaajaluulijalle

anna ku gubbe a<rvaan- miesluulija eli Tietäjä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas siinä nyt sitten jotain hmmmm...
        No joo olkoot...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

luokittelu kyllä ampuu aika pahasti yli, ainakin jos Tietäjäksi tituleeraa :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

luokittelu kyllä ampuu aika pahasti yli, ainakin jos Tietäjäksi tituleeraa :D

Ai säkin yhdistit sanoja johkin ihan muuhun :D

• Anonyymi

En itse ottaisi yhteyttä täysin tuntemattomaan ihmiseen. Ylläpito ja poliisi ovat oikeita tahoja yhteydenottoon jos sellaista tahtoo tehdä. Itse en myöskään jää märehtimään palstan kommentteja. Oikeudenkäynnit voi olla pitkiä prosesseja ja tulla kalliiksi. Lisäksi voi itse syyllistyä samalla johonkin laittomaan urkintaan jos ei tunne lainsäädännön kiemuroita. Itse annan mieluummin anteeksi ja laitan koneen kiinni jos tulee liika-annos anonyymien ajatuksia.
      Taemppiä kuitenkin kaikille.

• Voi olla, että taistelen yksin tuulimyllyä vastaan, mutta mun tavoite on hyvin selkeä: saada palstakiusaaminen loppumaan kaikkien osalta. Ei sun tarvitse ottaa yhteyttä, varsinkaan, jos sua ei ole edes kiusattu.

• Anonyymi

No älä ny- pistelkää kuulkaa vaan rilmoa rilmon perään, siitä niille maksetaan

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Voi olla, että taistelen yksin tuulimyllyä vastaan, mutta mun tavoite on hyvin selkeä: saada palstakiusaaminen loppumaan kaikkien osalta. Ei sun tarvitse ottaa yhteyttä, varsinkaan, jos sua ei ole edes kiusattu.

Joo näissä on vain monta puolta. Laillistakin tiedustelua voi tilanteen mukaan kutsua urkinnaksi, jos se on luonteeltaan kiistanalaista tai selvästi ristiriidassa yksityisyyden suojan kanssa. Usein on vaikea päätellä, onko tiedonhankinta on ollut laillista vai laitonta.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Voi olla, että taistelen yksin tuulimyllyä vastaan, mutta mun tavoite on hyvin selkeä: saada palstakiusaaminen loppumaan kaikkien osalta. Ei sun tarvitse ottaa yhteyttä, varsinkaan, jos sua ei ole edes kiusattu.

Teet arvokasta työtä mikäli olet vilpittömästi liikkeellä. Kiitos siitä! En usko omiin kykyihini siinä että saisin sinut vakuutettua asiassani. Luottamuskin ihmisiin on nyt nollilla. Toivottavasti saat(te) omalta kohdalta kärsimystänne lievennettyä ja ilkeilijöitä kuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näissä on vain monta puolta. Laillistakin tiedustelua voi tilanteen mukaan kutsua urkinnaksi, jos se on luonteeltaan kiistanalaista tai selvästi ristiriidassa yksityisyyden suojan kanssa. Usein on vaikea päätellä, onko tiedonhankinta on ollut laillista vai laitonta.

Hyvä pointti. En tullutkaan miettineeksi tuota näkökulmaa. En tiedä, miten lain mukaan menee ja siitä kannattaa ottaa selvää. Totesin yleisellä tasolla, että olisi hyvä, jos joku lopettaisi tämän kiusaamisen anonyymipalstoilla.

(Kirjoitin 14:52:29)

• Anonyymi

Aika samaan olen kallistumassa. Ainakin olen kahden vaiheilla. Toimin ihan samalla tavalla, jätän katsomatta mitä tälle palstalle kirjoitettu. Jään vielä seurailemaan.
        Toivon todella että äärimmäisen ruma kiusaaminen loppuu. Urkinnan ja sorkinnan lähde täytyy saada pois. Voimia teille, uskon asiaanne!

• Anonyymi kirjoitti:

Aika samaan olen kallistumassa. Ainakin olen kahden vaiheilla. Toimin ihan samalla tavalla, jätän katsomatta mitä tälle palstalle kirjoitettu. Jään vielä seurailemaan.
        Toivon todella että äärimmäisen ruma kiusaaminen loppuu. Urkinnan ja sorkinnan lähde täytyy saada pois. Voimia teille, uskon asiaanne!

Kiitos, niitä tarvitaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Teet arvokasta työtä mikäli olet vilpittömästi liikkeellä. Kiitos siitä! En usko omiin kykyihini siinä että saisin sinut vakuutettua asiassani. Luottamuskin ihmisiin on nyt nollilla. Toivottavasti saat(te) omalta kohdalta kärsimystänne lievennettyä ja ilkeilijöitä kuriin.

Kiitos, ymmärrän kyllä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kunhan pystyy selkeästi osoittamaan edes muutaman tapauksen, jokunen varoittava esimerkki riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pointti. En tullutkaan miettineeksi tuota näkökulmaa. En tiedä, miten lain mukaan menee ja siitä kannattaa ottaa selvää. Totesin yleisellä tasolla, että olisi hyvä, jos joku lopettaisi tämän kiusaamisen anonyymipalstoilla.

(Kirjoitin 14:52:29)

Ja joku tuolla oikeassa elämässä,on meinaan tää kymmenkunta vuotta ollut yhtä helevettiä ja sä palstasetä tiedät varmaan sen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joku tuolla oikeassa elämässä,on meinaan tää kymmenkunta vuotta ollut yhtä helevettiä ja sä palstasetä tiedät varmaan sen!

Mene muualle sedättelemään siitä ja lopeta ihmisten kiusaaminen.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka oot mutta mä olen omien juttujeni lisäksi kaivellut ja saanut selville paljon(kin) juttuja jopa yli 10 vuoden takaa täältä....

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä kuka oot mutta mä olen omien juttujeni lisäksi kaivellut ja saanut selville paljon(kin) juttuja jopa yli 10 vuoden takaa täältä....

Kymmenen vuottako olet sdiis palsta xsetä tätki hahmoa ylläpitänyt?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Opettelisit vihdoin jo lukemaan
        ja ymmärtämään lukemasi kirjain yhdistelmät 🤡💩

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eikös Tietäjä nyt tuon vertaa ole asioista perillä :D

• Anonyymi

Kiusaaminen loppuu, kun suljet palstan ja lakkaat kuvittelemasta.

Kukaan ei ole tutkimassa anonyymien ihmisten kirjoittelua 😅

• Anonyymi

Näin se vähän taitaa olla.

• Anonyymi

Niin ja miksei nämä ”kiusatut” ja mielenterveysongelmaiset nyt sitten perusta jotain omaa turvallista ryhmää jonnekin, kun kerran ymmärtävät toisiaan. Ei pitäisi olla ainakaan ketään provosoitumassa ja aukomassa päätään hölmöyksille.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja miksei nämä ”kiusatut” ja mielenterveysongelmaiset nyt sitten perusta jotain omaa turvallista ryhmää jonnekin, kun kerran ymmärtävät toisiaan. Ei pitäisi olla ainakaan ketään provosoitumassa ja aukomassa päätään hölmöyksille.

Ymmärrys ei ole mielenterveydestä kiinni, vaan empatiakyvystä kanssaihmistä kohtaan, mutta paljastit omasi tuossa kommentissasi.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ymmärrys ei ole mielenterveydestä kiinni, vaan empatiakyvystä kanssaihmistä kohtaan, mutta paljastit omasi tuossa kommentissasi.

Myönnän, pidän enemmän eläimistä, kuin ihmisistä. En käytä edes mitään somealustaa. Ei ole tarvetta saada huomiota jne. tuntemattomilta ihmisiltä. Yleensä en kirjoita tännekään mitään ja lukemassakin käyn näitä houreita vain harvoin.

• Anonyymi

Tarkoittaakohan ap enemmänkin sitä, mitä yhdessä(kin) tapahtui, että keskustelijan kommentin jälkeen sai jokseenkin vain hänestä muodostuneeseen mielikuvapersoonaan ivailua, karkeutta, yritystä saada näyttämään naurettavalta (kuten nämä sadistisia persoonallisuuspiirteitä omaavat Yleensä somessa haluavat tehdä) ja henkilökohtaisesti asiat ottavilta kärjistyksiä ja onelinereita (muuten vaan v*tuilevat).

Joilla keskusteluketjut sotkeentuvat ja saattaa tulla vaikutelma, että on hyökkimisen kohde, voiko tuollaisen käsittää kiusaamisena? Härkkiminen on ainankin sitä sivuavaa, mutta kun ovat lähinnä mielikuvien kautta ivailevia, kun oikeat henkilöt eivät ole näkyvästi läsnä vaan asiat, niin ei välttämättä putoa kiusaamiskategoriaan.

Tarkoituksellista härkkimistä on kyllä nähtävillä ja henkilökohtaistamista, mitkä luovat keskusteluketjuihin pahansuopaisen vaikutelman ja jos on härkkimisen kohteena, ja mitkään keskusteluketjut ei pysy aiheessa käyhän ne rasittavaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Voi sinuakin palstaorientaatioon pysyvästio jämnähtänyttä paklzstasetää kun elämässäs dei ole mitään muuta ku tämä keskusteluopalsta. raavaat miehet ihan balleriinoja nykyään. Tulee ihan irenrirewettikriisi jo tästä menosta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nämä sinun yhden miehen hölinät ny kai niin kiinnostavia ole, tiosin toksiset lukee just mitä haluaakin lukea

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinuakin palstaorientaatioon pysyvästio jämnähtänyttä paklzstasetää kun elämässäs dei ole mitään muuta ku tämä keskusteluopalsta. raavaat miehet ihan balleriinoja nykyään. Tulee ihan irenrirewettikriisi jo tästä menosta

miten on niiden omien orientointumisten laita, olisiko syytä tarkistaa :D

• Hieman surullisena katson sotkettua ketjua, mutta niinhän se menee.

Asiat saadaan näyttämään huonolta, kun aletaan haukkumaan ja provosoidaan eikä tärkeä asia etene.

En kommentoi ketjua enää, mutta sähköpostiosoitteen löytää profiilista, jos joku kaipaa kuuntelijaa.

Korostan, että en ole mikään psykologi, enkä edes keittiösellainen, mutta mulla riittää empatiakykyä kuunnella.

Hyvää alkanutta vuotta, nähdään sinkuissa, jos nähdään. Loppuun posipölyä.

❤️

• Anonyymi

Aloituksesta tuli ihan erilainen kuva :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksesta tuli ihan erilainen kuva :)

Lisään vielä, että henkilökohtsisesti koin aloituksen erittäin ahdistavana ja tietojen urkintaan tähtäävänä. Voi olla, että tarvitsen ammattiapua asian tiimoilta ja joudun pohtimaan, onko aloituksessa mainittu toimintatapa enää laillinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että henkilökohtsisesti koin aloituksen erittäin ahdistavana ja tietojen urkintaan tähtäävänä. Voi olla, että tarvitsen ammattiapua asian tiimoilta ja joudun pohtimaan, onko aloituksessa mainittu toimintatapa enää laillinen.

Koen nämä sinun viestit erittäin ahdistavina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksesi on toki arvokas. Jos ahdistus on läsnä paljonkin, kannattaa miettiä, mikä sen aiheuttaa ja hakea tarvittaessa ulkopuolista apua.
        Itse mietin sitä, että jos kerätään tuntemattomien ihmisten kertomuksia, on riski, että yksityisyydensuoja kärsii ja täysin ulkopuolisia ihmisiä vedetään mukaan omiin sotkuihin. Mielestäni tämänkaltaiset tietojenkalastelutyyppisen oloiset viestit ei kuulu tänne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksesi on toki arvokas. Jos ahdistus on läsnä paljonkin, kannattaa miettiä, mikä sen aiheuttaa ja hakea tarvittaessa ulkopuolista apua.
        Itse mietin sitä, että jos kerätään tuntemattomien ihmisten kertomuksia, on riski, että yksityisyydensuoja kärsii ja täysin ulkopuolisia ihmisiä vedetään mukaan omiin sotkuihin. Mielestäni tämänkaltaiset tietojenkalastelutyyppisen oloiset viestit ei kuulu tänne.

Niinpä niin esim sinä palstan ätmi sekä sitä kautta pari muutakin- jos kirjoittaa esim n viisikybäisestä gubesta uudeltamaalta, niin miten se voisi olla kolmekymppinen kölvi pirkanmaalta? Ehkä en osaa näin hienosyistä ja monimutkaista mastematiikkaa tai sitten joku muu tai jotkut muut on pimahtanut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aikyuinen mies jaksaakin draamailla itsensä kanssa monessa eri feikkidialogissa per puutaheinääaloitus, kuten tämä? On se elämä rahvaanomaisilla lukijoilla nyt jännää taas nääs

• Anonyymi

Ne kuuluu ihan muualle laittaa nämä kiusaamista palstallakin ja oikeassa elämässä!

• Anonyymi

Tein aloituksesta ilmiannon ylläpitoon. Aihe ei kuulu palstalle ja siinä kalastellaan tietoja.

• Tee vaikka poliisille. Mulla ei ole mitään salattavaa.

• Tottakai teit kun kuulut kiusaajiin itse... ... varmaankin....

• Anonyymi

Tottakai teit kun kuulut kiusaajiin itse... ... varmaankin....

Täysin perusteeton syytös.

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin perusteeton syytös.

Eihän ole....
        Perusteeton oot ite syytöksessäsi...

• Anonyymi

Eihän ole....
        Perusteeton oot ite syytöksessäsi...

Aloituksessa pyydetään tietoja ja yhteydenottoja, onko siinä jotain, joka on vaikeaa ymmärtää? Mielestäni viesti on myös väärässä paikassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa pyydetään tietoja ja yhteydenottoja, onko siinä jotain, joka on vaikeaa ymmärtää? Mielestäni viesti on myös väärässä paikassa.

Miksei aloittajasetä esim kuvia pimpeist ja pipeleist? ns erotiikkaa nämä jotkut hönöt kai täältä osittain etsii

• Anonyymi
        UUSI

Vähän aneemista miespuolinen aloittaja tämä teennäinen huamionhakusi. Hankkikaa ihmiset älykkäämpää tekemistä/ seuraamista

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tee vaikka poliisille. Mulla ei ole mitään salattavaa.

Kerro sit poliisille nää stalkkaukset ja vainoamista ja satuttamiset yms!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sit poliisille nää stalkkaukset ja vainoamista ja satuttamiset yms!

Kyllä minä omista asioista huolehdin, älä huoli. Tämän aloituksen ensisijainen tarkoitus oli tukea kiusattuja ja jakaa kokemuksia. Tällä oli hyvä tarkoitus, mutta miksikään tietojen kalastelijaksi minä en rupea. Jos tämä on jonkun mielestä sellaista, niin antaapa sitten olla, kun eihän kiusatut saa näköjään tukea toisiaan.

• Anonyymi

Kannattaa huomioida, ettet koskaan voi tietää, onko sinulta tietoja tai yhteydenottoa pyytävä taho rikollinen. Terve varovaisuus kannattaa huomioida, vaikka kirjoittaja vaikuttaisi kuinka luotettavalta hyvänsä ja asia periaatteessa hyvä, kuten aloituksessa.
      https://www.riku.fi/nettihuijaus/tietojenkalastelu/

• Kiitos tosta linkistä ja kommentista!

Laitoinkin samaan liittyvää aloittajalle suoraan ettei luottaisi ja antaisi tietoja kellekään tosta noin vaan.

• Anonyymi

Kiitos tosta linkistä ja kommentista!

Laitoinkin samaan liittyvää aloittajalle suoraan ettei luottaisi ja antaisi tietoja kellekään tosta noin vaan.

Koskee myös aloittajaa. Eihän kukaan tiedä, kuka hän on. Ei kannata antaa tuntemattomille mitään tarkempia tietoja itsestään.

• Anonyymi kirjoitti:

Koskee myös aloittajaa. Eihän kukaan tiedä, kuka hän on. Ei kannata antaa tuntemattomille mitään tarkempia tietoja itsestään.

Joo ei kannata olla yhtä tyhmä...
        kun mä oon ollut....
        Luottanut vääriin....

• Anonyymi
        UUSI

Joo ei kannata olla yhtä tyhmä...
        kun mä oon ollut....
        Luottanut vääriin....

Miten sinun kymmenien eri hahmojen kuvitteelisten skidien hoitajat- ovatko he olleet luotettavia, palstagubbe? Myötistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaan kengän numero, jos vaikka kenkä sopis sitten heh hee

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinun kymmenien eri hahmojen kuvitteelisten skidien hoitajat- ovatko he olleet luotettavia, palstagubbe? Myötistä

Painuhan jo vt tuun siitä ‼️

Sä oot sää littävämpi
        kun kukaan muu täällä palstalla❗

Ja ihan v tun i dio ottikin oot
        kun et osaa näköjään lukea
        Tai jos osaat niin et kyllä ainakaan ymmärrä lukemaasi kirjoitusta.

Oot 🚮

• Anonyymi
        UUSI

Painuhan jo vt tuun siitä ‼️

Sä oot sää littävämpi
        kun kukaan muu täällä palstalla❗

Ja ihan v tun i dio ottikin oot
        kun et osaa näköjään lukea
        Tai jos osaat niin et kyllä ainakaan ymmärrä lukemaasi kirjoitusta.

Oot 🚮

Herttinen sentään, mitä kielen käyttöä 🤓asiahan ei mulle kuulu, mut oot sä se kiusattu vai miten tää meni?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herttinen sentään, mitä kielen käyttöä 🤓asiahan ei mulle kuulu, mut oot sä se kiusattu vai miten tää meni?

Kai sä osaat lukea ihan itse kuitenkin?
        Sillei sä varmaa saat tietää asiasta.

• Anonyymi

Joo tullut koettua tätä ja on ollut vaikea sanoa missä kulki raja. Omat salakielihimmelit ei asiaa auttaneet.
      En todellakaan tullut vähättelemään, on kuitenkin ihan pakko sanoa että luuleminen ei ole faktojen väärti.
      Poliisi tulee niin laahavasti perässä nykymaailman muutoksessa, että ei ala tutkimaan ellei ole tietoturva-ammattilaisen kasaamia todisteita. Sauce: virallinen poliisin neuvontapalvelu.
      Jos joku ei tiedä mitä tekis työkseen ja viihtyy istualtaan sisätiloissa niin siinä on sulle ideaa.
      Hienoa olis jos jotakuta kiinnostaisi luoda sovellus vakoilun tunnistukselle mutta en oo ees välittäny enää perehtymään onko mitään tällasta olemassa.
      Esim. piilotettuja kameroita airbnb asunnossa ja muuta mukavaa. Tällaset keissit on todellisia, mutta ennen johtopäätöksiin hyppäämistä on ekaksi selvennettävä itselle ainakin useaan otteeseen että miten tosiasiat on. Jos tosiasiat muuttuu pään sisällä monta kertaa viikkoon niin se on vahva merkki että kyseessä on luuleminen ja sit kannattaa hakeutua hoitoon.
      Jos tosiasiat ei muutu millään vaikka kuinka kovaan tuijottaisi sitä tapahtumalogin pätkää, niin siinä se sit on ja ihan alusta alkaen heittäkää kopiot muistitikulle. Tärkeää myös ymmärtää tietotekniikasta jos alkaa itse keräämään ja se vaatiikin sitten opiskelua jota tuskin jaksaa useimmat tehdä...
      En tiedä näistä jutuista mitään mutta toivoisin että voisin joskus pystyä neuvomaan.

En voi kuvitella miten ketään voitaisiin jäljittää mutta ip-osoitteen resetointi kannattaa vaikkei luuliskaan tai pelkäis mitään.
      Yleensä kännykällä nämä vaihtuu nopeammin kuin reitittimellä ja reitittimen puolesta, joissain tapauksissa ei kai voi vaihtaa, ellei muuta muualle tai osta oman liittymän eikä käytä sitä talon verkkoa. Myös laitteissa on oma tunnistin joka voi olla ongelma ainakin pahantekijöille tietyissä tapauksissa.
      Eli kännykän tapauksessa kirjoitatte alas sen systeemi-infosta löytyvän ip osoitteen numerot alas, käännätte netin pois päältä vaikka nukkumisen ajaksi ja jos numerot on vaihtuneet niin ip osoite on eri.

Jos toi nyt yhtään auttaa.
      Sosiaalinen systemaattinen häirintä on sit oma lukunsa. Jotkut osaavat tunnistaa kirjoitustyylistä, joten on kannattavaa kehitellä sitä erilaiseksi suojautuakseen tällaiselta häirinnältä. Niin hankalaa kuin se voikin olla.
      Myös psykologiaa sovelletaan tuossa kiusaamisharrastuksessa.
      Jos yhtään kykenee, on katsottava siihen mitä kiusaaja tavoittelee, onko se reaktio vai jotain muuta.
      Ehkä empatiakyvyttömän hirviön kenkiin ei aina voi asettua, mutta yrittää voi.
      Tärkeää on ettei anna hänelle haluamaansa. Sitten pääset nauramaan sinä, jos kiusaaja menettää mielensä kun ei enää saa toivottua reaktiota.

Nyt ei tule muuta mieleen.
      Oon huomannut että some on huonoin paikka ongelmiensa käsittelyyn, olo vain huononee. Se on tilastollisestikin tutkittu asia.
      Mä ainakin haluan lopettaa avoimet somet kokonaan.
      -nukke

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoittaa tämä ilmaisu "avoin some", palstan setä, eli ap? Menkää ihmiset vaikka hiihtämään, älkää jumitelko ikävyyttänne täällä ja ihan luonnettanne meinaan hah

• Anonyymi
        UUSI

Huono editointi, mutta hiihdä nyt sitten vaikka kahdesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huono editointi, mutta hiihdä nyt sitten vaikka kahdesti.

Ylläpidon poistot tekee ketjusta vaan sekavamman, mutta mieheksiluulija se vaan porskuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi gubbe ei saa suunvuoroa? Gupellakin on tunteet!

• Anonyymi
      UUSI

On kiusattu I miehen toimesta.

• Anonyymi
        UUSI

Häviölle jää ns.i mieskin guben rinnalla! Gubbe on todella sairas,koska seuraa,vainoat jopa tulee toisten tonteille,mökeille satuttanut,työpaikoille,toisille paikkakunnile,eikä loppua näy!

• UUSI

Mua kiusattiin vielä viime vuoden puolella todella paljon, mutta nyt se on loppunut kuin seinään.

• Anonyymi
      UUSI

Kiusaajat keksivät sanoja toisten suuhun ja valheita vastapuolesta. He ovat niinkuin ilkeä naapuri, joka ei enää usko omiin valheisiinkaan. Tarkoitus on saada vastapuoli hermostumaan, mikä on voitto. Kun oma päänuppi ei ole kunnossa, hajotetaan ympäröivä yhteisö. Haukutaan a:ta b:lle, b:tä c:lle ja sitä rataa...

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa epäilyttävältä. Keräät luottavaisilta masentuneilta heidän heikolla hetkellään tietoja joita voi myöhemmin käyttää pahantahtoisesti heitä vastaan.

Älkää hyvät ihmiset langetko aloittajan ansaan.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän sinne hyvällä lykyllä pari soluttautunutta eksy.. Tämän palstajaakobin keinot saada kerättyä materiaalia hyväuskoisilta hölmöiltä ei tunne rajoja.

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon kyllä kiusannut palstalla/palstoilla ja oikeassa elämässä. Nyt vain lopetatte sen kiusaamatta mua :) Nassukka ikäpolven trendi juttuja kuten kaikki "en tiedä oonko muna vai kana" jutut. Työkalut käteen ja tekeen jotain tekemisen arvoista. Pelaatte vaikka afrikan tähteä ja unelmoitte paremmista ajoista.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1633
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1251
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      38
      1234
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1087
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      964
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      189
      918
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      828
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      827
    Aihe