Jos ja kun kuuluu Naapuriseuraan niin tietää kenenkä joukoissa seisoo, kenenkä lauluja laulaa. On turhaa yrittää väittää jotain vallan muuta. Moskovan käskyläisiä, ei jatkoon.
”Toistuvasti Venäjän propagandassa tarjotaan Suomelle myös ”porkkanaa” kehujen kautta. Tuorein esimerkki on Venäjän ulkoministeriön tiedottajan Maria Zaharovan lausunto, jossa tämä kehui toimittaja Mauno Saaren johtamaa Venäjä-mielistä Naapuriseura-yhdistystä.
Zaharova sanoi Naapuriseuran osoittavan, että Suomessa on yhä ihmisiä, jotka haluavat vaalia yhteistyötä Venäjän kanssa”
Ja niinhän niitä pettureita on, sen huomaa palstallakin.
Venäjä - mielinen Naapuriseura-yhdistys(ja sanomat, sd)
18
202
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku haluaa tarkemmin tutkia, millaisesta putinistisesta disinformaatiotunkiosta on kysymys, niin ei muuta kuin tutustumaan Naapuriseuran Sanomiin. Kuitenkin varoitus: kumihanskat käteen ja pyykkipoika nenään!
- Anonyymi
Todellakin.
- Anonyymi
Eikös demareita ollut sitä perustamassa.
- Anonyymi
Entisiä demareita. Eivät ex-demarit ole demareita.
Eikös persut olleet perustamassa venäjämielisiä Vapauden Liiittoa ja VKK:ta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisiä demareita. Eivät ex-demarit ole demareita.
Eikös persut olleet perustamassa venäjämielisiä Vapauden Liiittoa ja VKK:ta?Turha yrittää, pelle.
- Anonyymi
Ei tuolla ole demareiden kanssa muuta tekemistä kuin se, että seuran vetäjinä on pari entistä demaria ja ikäloppua vanhaa änkyrää.
Yhtä hyvin voisi kirjoittaa että Sinimustat (perussuomalaiset) tai VKK (perussuomalaiset) tai Vapauden Liitto (perussuomalaiset) koska niiden perustajat ovat entisiä persuja.- Anonyymi
Seli seli......
- Anonyymi
Naapuriseura ei edusta mitään puoluetta. Tilaisuuksissa on esiintynyt myös keskustalaisia.
- Anonyymi
Kas, Pahkasikaa taas julkaistaan!
- Anonyymi
Naapuriseuran Sanomat.....heheheee.
- Anonyymi
Vanhojen demarien hankehan tämä on.
- Anonyymi
Nimenomaan.
- Anonyymi
Ryzzän rakastajia kyllä riittää.
- Anonyymi
Tavalliset venäläiset ovat mukavia ihmisiä. Kansan tragedia on johtajat.
- Anonyymi
Mitenkäs tämän Naapuriseuran pitäisi laulaa Venäjän lauluja?
Eihän tämä seura ole mitenkään Venäjän talutusnuorassa, ei saa sieltä mitään taloudellista tukea. - Anonyymi
Demokratian ja sananvapauden nimissä kaikilla on oikeus kertoa mielipiteensä ja mieltymyksensä kaikista asioista!
Median mukaan on olemassa usa-faneja, venäjä-faneja, israel-faneja jne. jne.
ja kun yhtä totuutta ei ole, ei ole myöskään yhtä totuuden kertojaa! - Anonyymi
Eikös Zaharova ole aivan oikeassa?
Suomessa on henkilöitä, jotka haluavat hyviä suhteita naapureihinsa. Ei siinä ole mitään pahaa sanottavaa.
Suomessa on tahoja, jotka haluavat muodostaa kaupallisia ja kulttuurisia suhteita Venäjän kanssa. Tällaisia ovat mm. suomalainen teollisuus, kauppa ja muu liiketoiminta, kulttuuritahot jne.
Suomessa on menty vika raiteille asioissa. - Anonyymi
Kieltää se pitäis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849