https://keskustelu.suomi24.fi/t/18769921/elon-musk-jakoi-ja-julkaisi-erittain-jarkyttavan-raiskausrikostilaston-suomesta-
Li Andersson tykkää ja kommentoi?
Saramo?
Onko vasemmistoliitolla hyvät suhteet Trumppiin? Musk löysi tilastoja suomesta
23
452
Vastaukset 23
- Anonyymi
Yhdessä
- Anonyymi
Onko ne nykyään yhdessä??
- Anonyymi
Eikös vihervasemmisto kovasti tykkää ajella Tesla-autoilla ja tuputa niitä meille muillekin? Jokainen teslan käyttäjähän tukee ja rahoittaa Muskia ja Trumpia että rahallisesti suomalainen vihervasemmisto Trumpia ainakin tukee.
- Anonyymi
Kovia lentämään koneilla vihervassarit...
- Anonyymi
käsi pystyyn heil
- Anonyymi
"Eikös vihervasemmisto kovasti tykkää ajella Tesla-autoilla ja tuputa niitä meille muillekin?"
Vihervasureilla ei ole varaa ajella Tesloilla. Vihervasurithan ovat elmäntapatyöttömiä.
- Anonyymi
Saramo
- Anonyymi
LI anttersonni
- Anonyymi
Aaaanderssonni ja Heeenrikssonni ne seilasi vanhalla v-tulla!
K*rvät niillä oli airoina ja munapussit peräpainoina!
- Anonyymi
Hih
- Anonyymi
Hysttrew
- Anonyymi
vihreä siirtymä-käsi pystyyn Heil gotler
- Anonyymi
Li?
- Anonyymi
li ostaa teslan tyttärelleen?
- Anonyymi
Tämä moite euroopan lharjoittamasta politiikasta tuilsi ottaa vakavasti. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011035792.html
- Anonyymi
oomi8.8
- Anonyymi
Li?
- Anonyymi
Ps
. - Anonyymi
kkki
- Anonyymi
Hystttre
- Anonyymi
Liiii
- Anonyymi
Hiljaista on. Ei tykkää vasemmisto keskustella näistä aiheista. Vaikka ovat osin juuri heidän aiheuttamia.
- Anonyymi
Kkk
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34444
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398