...kun tyydytät itseäsi. Itse olen mies ja kiihotun ajatuksesta katsella todella paljon. Omin käsin onneen samanaikaisesti on myös kiihottavaa ja jonkun kerran olen sen päässyt kokemaankin ;)
Kiihottaako ajatus että joku katselisi...
12
1011
Vastaukset
- Anonyymi
Kesällä sormeti takapihalla ku siinä on sellanen kävelytie ja tein siitä alotuksenkii tänne..
- Anonyymi
Okei, kuulostaa "kuumalta" touhulta :) Itse en ole kovin julkisilla paikoilla kehdannut tyydytellä itseäni, mutta seksikumppanin nähden ja samanaikaisesti tosiaan kyllä. Kiihottavaa olis kyllä ollut, jos olis tuota kävelytietä ohi sopivaan aikaan kulkenut ja huomannut. T: ketjun aloittaja
- Anonyymi
Joskus camissa näytän anonyyminä.
- Anonyymi
Wau, tuo on varmasti myös tosi kiihottavaa. Itsekin olen miettinyt tuota, mutta ei ole toistaiseksi osunut kohdalle sopivaa kumppania. T: ketjun aloittaja
- Anonyymi
Uimarannalla bikinien alaosan päältä, mutta usein käsi menee halujen kasvaessa klitorikselle. En siinä vaiheessa enää välitä huomaako kukaan. Joka kerta orgasmin jälkeen hiukan nolottaa, mutta halut vievät järjen.
- Anonyymi
Hymmmm, ihanan tuhman kuuloista. Olisipa joskus mahdollisuus olla lähellä, kun sinulle nuo halut iskevät. T: ketjun aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymmmm, ihanan tuhman kuuloista. Olisipa joskus mahdollisuus olla lähellä, kun sinulle nuo halut iskevät. T: ketjun aloittaja
Sitä aivan unohtaa muun maailman, kun halut kasvavat tarpeeksi paljon. Ei ole silloin väliä onko paikkana elokuvateatteri tai kirkonpenkki.
- Anonyymi
Joskus olen tyydyttänyt itseni orkkuun asti miehen katsellessa. En siis julkisella paikalla, vaan yksityisessä makuuhuoneessa. Mutta samaa mieltä aloittajan kanssa, että itsenä tyydyttämisessä toisen nähden on jotain todella kiihottavaa. Siinä on jotain vähän tabua, minkä vuoksi se kiihottaakin.
- Anonyymi
Kyllä näitä on kohdalle sattunut,naisia jotka sormettaa orkkuun asti samalla kun itse runkkaan.
Kiihottavaahan sekin oli,mutta siihen aikaan olisin mieluummin nussinut,mutta kun eivät antabeet ilman kortsua ..
Eli se oli korviketta vain
Nykyään se kyllä riittäis ,jos sais katsella posliinipillu sormetusta
En edes koskisi naista vaan runkkaisin samalls
Karl von Kuk - Anonyymi
Kyllä kiihottaa. Siinä on jotain todella tabun oloista antautua toisen katseltavaksi ja samalla tyydyttää itseään. Niin ja siksi se juuri niin kiijottavaa onkin. :)
- Anonyymi
Oon tyydyttänyt vaimoa rannalla niin että toinen mies katselee. Aivan huikea kokemus.
- AnonyymiUUSI
Kiihottaa kyllä! Erään mieskumppanin kanssa harrastettiin paljonkin samanaikaista itsetyydytystä ja sain todella hyvät kicksit siitä, kun tiesin toisen katselevan :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405284Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262173- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801485Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181438Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191364Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711217
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381120