Kiihottaako ajatus että joku katselisi...

Anonyymi-ap

...kun tyydytät itseäsi. Itse olen mies ja kiihotun ajatuksesta katsella todella paljon. Omin käsin onneen samanaikaisesti on myös kiihottavaa ja jonkun kerran olen sen päässyt kokemaankin ;)

12

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kesällä sormeti takapihalla ku siinä on sellanen kävelytie ja tein siitä alotuksenkii tänne..

• Anonyymi

Okei, kuulostaa "kuumalta" touhulta :) Itse en ole kovin julkisilla paikoilla kehdannut tyydytellä itseäni, mutta seksikumppanin nähden ja samanaikaisesti tosiaan kyllä. Kiihottavaa olis kyllä ollut, jos olis tuota kävelytietä ohi sopivaan aikaan kulkenut ja huomannut. T: ketjun aloittaja

• Anonyymi

Joskus camissa näytän anonyyminä.

• Anonyymi

Wau, tuo on varmasti myös tosi kiihottavaa. Itsekin olen miettinyt tuota, mutta ei ole toistaiseksi osunut kohdalle sopivaa kumppania. T: ketjun aloittaja

• Anonyymi

Uimarannalla bikinien alaosan päältä, mutta usein käsi menee halujen kasvaessa klitorikselle. En siinä vaiheessa enää välitä huomaako kukaan. Joka kerta orgasmin jälkeen hiukan nolottaa, mutta halut vievät järjen.

• Anonyymi

Hymmmm, ihanan tuhman kuuloista. Olisipa joskus mahdollisuus olla lähellä, kun sinulle nuo halut iskevät. T: ketjun aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymmmm, ihanan tuhman kuuloista. Olisipa joskus mahdollisuus olla lähellä, kun sinulle nuo halut iskevät. T: ketjun aloittaja

Sitä aivan unohtaa muun maailman, kun halut kasvavat tarpeeksi paljon. Ei ole silloin väliä onko paikkana elokuvateatteri tai kirkonpenkki.

• Anonyymi

Joskus olen tyydyttänyt itseni orkkuun asti miehen katsellessa. En siis julkisella paikalla, vaan yksityisessä makuuhuoneessa. Mutta samaa mieltä aloittajan kanssa, että itsenä tyydyttämisessä toisen nähden on jotain todella kiihottavaa. Siinä on jotain vähän tabua, minkä vuoksi se kiihottaakin.

• Anonyymi

Kyllä näitä on kohdalle sattunut,naisia jotka sormettaa orkkuun asti samalla kun itse runkkaan.

Kiihottavaahan sekin oli,mutta siihen aikaan olisin mieluummin nussinut,mutta kun eivät antabeet ilman kortsua ..
      Eli se oli korviketta vain

Nykyään se kyllä riittäis ,jos sais katsella posliinipillu sormetusta

En edes koskisi naista vaan runkkaisin samalls

Karl von Kuk

• Anonyymi

Kyllä kiihottaa. Siinä on jotain todella tabun oloista antautua toisen katseltavaksi ja samalla tyydyttää itseään. Niin ja siksi se juuri niin kiijottavaa onkin. :)

• Anonyymi

Oon tyydyttänyt vaimoa rannalla niin että toinen mies katselee. Aivan huikea kokemus.

• Anonyymi
      UUSI

Kiihottaa kyllä! Erään mieskumppanin kanssa harrastettiin paljonkin samanaikaista itsetyydytystä ja sain todella hyvät kicksit siitä, kun tiesin toisen katselevan :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      440
      5284
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2173
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      146
      1760
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      80
      1485
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      18
      1438
    6. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1364
    7. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      82
      1305
    8. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      71
      1217
    9. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      70
      1178
    10. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      1120
    Aihe