MEHTÄ UKKO ON KÄYTTÄYTYY KUIN 6 V PIENI PENTU JA ARIA KEHTAS SANOA LAPSELLISEKS LIKI 60 V UKKO PIKKULAPSEN TASOL
KYLLÄ ON LAPSELLINEN
39
776
Vastaukset
- Anonyymi
Jälkeenjäänyt
- Anonyymi
Hulluhan tuo ukko on
- Anonyymi
😂😂😋😋😋😋
- Anonyymi
Rahoitekkö kumminni köyhällä mielellä ja kevyellä
- Anonyymi
Mehtä ukko ei ole hullu !!! Tatkotatko kosulan sekopääätä
- Anonyymi
Molemmat jälkeenjääneitä ovat sen itsekin todenneet mutta harva videoi yleisölle nähtäväksi kuten mani teki
- Anonyymi
Turat ovat Narsisteja! Peruin tilaukset ajat sitten. Ei mitään hyvää noiden videoilla, pelkkää teatteria kaikki. Mummo on teatterin johtaja ja rahan tuhlaa ja.
Nyt laiska vaatii, että siivousfirma on saatava tekemään loppusiivous remontin jälkeen.Itsellään aikaa eläkeläisenä vaikka kuinka paljon, siivota tuo mörskänsä.
Itse laiskuuttaan antoivat vesivahingon muhia, eivätkä huolehtineet hoitaa asiaa kuntoon. Matkustelu ja ryyppääminen ovat heillä se tärkein asia. Mummolla pahoja mielenterveysongelmia, kun jatkuvasti ulisee jotain sairautta. Samanlainen on poikansa savonturaukko. Ei ainakaan tuo tubessa riehuminen korjaa noita ongelmia, päin vastoin lisää niitä!- Anonyymi
MYÖS MEHTÄ MANIN VIDEOT PELKKÄÄ TEATTERIA EI HÄN OIKEASTI OLE TUOLLAINEN MITÄ VIDEOILLA ELI AITO OMA ITSENSÄ HÄN ON OIKEASTI HILJANEN JA UJOKIN KUN ON IHMISTEN KANS TEOIS HÄN ESITTÄÄ VIDEOILLA JA TYHMÄT USKOO HÄNEN OLEVAN TUOLLAINEN MITÅ HÄN ROOLIA PITÄÄ YLLÄ VIDEOILLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MYÖS MEHTÄ MANIN VIDEOT PELKKÄÄ TEATTERIA EI HÄN OIKEASTI OLE TUOLLAINEN MITÄ VIDEOILLA ELI AITO OMA ITSENSÄ HÄN ON OIKEASTI HILJANEN JA UJOKIN KUN ON IHMISTEN KANS TEOIS HÄN ESITTÄÄ VIDEOILLA JA TYHMÄT USKOO HÄNEN OLEVAN TUOLLAINEN MITÅ HÄN ROOLIA PITÄÄ YLLÄ VIDEOILLA
Ja hoh hoh. Tuota et usko itekkään. Sellaset ihmiset jotka ei saa sanaa suustaan ihmisten ilmoilla, on niitä pahimpia hirviöitä kotona.
- Anonyymi
Tubetus vie viimeisetkin mielenterveyden rippeet.
- Anonyymi
Aloittaja lienee pikkulapsi kun ei osaa vielä kirjoittaa kunnolla. Isot näppäimet päällä ja lauserakenne on esikoululaisen tasolla.
- Anonyymi
Älä herjaa paskakylän koulutetuinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä herjaa paskakylän koulutetuinta.
Eihän tuo herjaamista ole vaan totuus.
- Anonyymi
Eiku se on niin huono näkönen ettei se muuten näe mitä kirjoittaa
- Anonyymi
Kun jollakin nuorella kyläläisellä alkoi valtaremmi luistamaan niin kylän vanhimmat sanovat koko suvun olevan samanlaista.
Nyt kun olen saanut elää pitkän elämän ja nähnyt oman kotikylän asukkaiden nousut, uhot ja tuhot niin ei voi muuta sanoa kuin, että oikeassa olivat.- Anonyymi
Tapahtuu köyhillä demareilla.
- Anonyymi
Onkohan se otto demari kun poika vaikuttaa löysäpäiseltä. Takapuoltaan näyttää julkisesti. Se voi olla pervrssihommoo.
- Anonyymi
ja sinä sitä tuijotat hahahahhahahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sinä sitä tuijotat hahahahhahahaa
Ihi ihi ja uhu uhu. No ei katota sitten. Tilaus peruttu. Ilmotan myös Ylilauvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihi ihi ja uhu uhu. No ei katota sitten. Tilaus peruttu. Ilmotan myös Ylilauvalla.
Mekin peruttiin .Ilmiantamaan tota videoo
- Anonyymi
TIMO ON VANHEMMILTA OPPINUT NUO NIINHÄN HÄN ITSE ON SANONUT KÄYTÖS JA TAVAT NYKYNUORILLEKKIN PERIYTYY KOTOA JOTEN KAIKKI NUO HÄNEN SAIRAAT JUTTUNSA ON MYÖS HÄNEN VANHEMMILTA OPITTUA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIMO ON VANHEMMILTA OPPINUT NUO NIINHÄN HÄN ITSE ON SANONUT KÄYTÖS JA TAVAT NYKYNUORILLEKKIN PERIYTYY KOTOA JOTEN KAIKKI NUO HÄNEN SAIRAAT JUTTUNSA ON MYÖS HÄNEN VANHEMMILTA OPITTUA
Sullahan ne vasta jutut onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekin peruttiin .Ilmiantamaan tota videoo
Hyvä kun peruitte niin voitte kuitenkin kommentoida täällä aina kun katsotte niitä filmejä.
- Anonyymi
Katsokaa tätä, mies jolla oli aivot ja Jumala sydämessään:
https://youtube.com/shorts/jxsJ5spz3jM?si=8sI7kGI7g0rBOAYI - Anonyymi
Voi olla, että koneman pystysi kertomaan minkälaisena miehenä Ottoa on kylällä pidetty ja millaisena miehenä hän itse koki Oton oltuaan 20 vuotiaaksi tiiviissä yhteydessä metsämanin kotitilan ihmisten elämään ja tapoihin.
Pienelle ajattelevalle lapselle muodostuu lapsuudessa tapaamistaan ihmisistä mielikuva joka ei pitkänkään elämän aikana muuksi muutu.
Hyvä säilyy hyvänä ja paha pahana.
Tunnistaminen tapahtuu tapaamisen ensimmäisen minuutin aikana.
Usein yhdestä katseesta ja muutamasta sanasta. - Anonyymi
Yksin kasvanut peräkorvessa vailla ystäviä vain Tv ollut mistä saanut vaikutteet tuossa on lopputulot tietenkin sillä lehmänpotkulla lisättynä tuo tietokone ongelma paljasti se oikean manin
- Anonyymi
Tämmöisten ulostuksien jälkeen Kuopioon liittyminen ei ole mitenkään mahdollista.
- Anonyymi
Huliskupperi seilaa möösässä, jossa ei ole ku tupa ja otton makuualusta ja äiteen pyhitetty huone. Oma luola vinnissä ja siellähän olisi parvi ulos, miksi ei ulolla lennättele, kun laittais Reinot kavioihin.
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/OY7JXo80nSM?si=GudrUzSenG5uDyzr
Jo polven korkuisena perintöpoikana ihmettelin miksi ökytiloille eivät ostaneet Valmet traktoreita. - Anonyymi
"MEHTÄ UKKO ON KÄYTTÄYTYY KUIN 6 V PIENI PENTU JA ARIA KEHTAS SANOA LAPSELLISEKS LIKI 60 V UKKO PIKKULAPSEN TASOL"
Sinä aliarvioit tämän ajan pieniä lapsia.
Jo tämän päivän kolme vuotiaat ovat älyllisesti korkeammalla tasolla kuin 60-luvun lopulla syntyneet metsäläiset jotka ovat pystyneet elämään elämänsä leikkimällä.- Anonyymi
Sen valikoiva tementtia on päässy tosi pahaksi. Aina kun mokaa, sanoo ettei muista. Ihan niinku alkoholistit jotka sanoo aina, olin kännissä, en muista. Luulen että muistaa todella hyvin yksityiskohtia myöten assiit.
- Anonyymi
Rahaa tulee teatteriin romujen luo.....Taito tuokin kuvattuna..
- Anonyymi
Tulisi ennemälti kun keskittyisi naisiin, eikä itteensä. https://www.youtube.com/watch?v=-OjMNGCAQGs
- Anonyymi
Show jatkuu kasvua.
- Anonyymi
Video näytti taas kuinka yksinäinen ihminen mani on. Lauantai ilta ja ukko lennättelee lelukopteria yksin pirtissä. Ankeaa vanhapojan elämää syrjäkylä perukoilla.
- Anonyymi
Mikäs siinä kun itse vaan viihtyy omissa oloissaan. Ja enemmän reissaa kun moni muu joten antaapa hänen elellä ja touhuta oman mielensä mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä kun itse vaan viihtyy omissa oloissaan. Ja enemmän reissaa kun moni muu joten antaapa hänen elellä ja touhuta oman mielensä mukaan.
Veikkaan että saa ihan rauhassa olla ja elellä yksikseen loppuelämänsä. Ja lennätellä lasten leikkikaluja.
- Anonyymi
Yksinäinen ratsastaja on tuo ukkeli. Ottokin on "se", kuten eläimiä kutsutaan, meillä opetettiin koulussa että ihminen on "hän". Oton auto ei oo mittään, kun radio meinasi temppuilla, käytiin vaan pirren luona pyörähtämässä ja linko päälle.
- Anonyymi
Sinä esität metsa mania ihan selvästi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750