KYLLÄ ON LAPSELLINEN

Anonyymi-ap

MEHTÄ UKKO ON KÄYTTÄYTYY KUIN 6 V PIENI PENTU JA ARIA KEHTAS SANOA LAPSELLISEKS LIKI 60 V UKKO PIKKULAPSEN TASOL

39

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jälkeenjäänyt

• Anonyymi

Hulluhan tuo ukko on

• Anonyymi

😂😂😋😋😋😋

• Anonyymi

Rahoitekkö kumminni köyhällä mielellä ja kevyellä

• Anonyymi

Mehtä ukko ei ole hullu !!! Tatkotatko kosulan sekopääätä

• Anonyymi

Molemmat jälkeenjääneitä ovat sen itsekin todenneet mutta harva videoi yleisölle nähtäväksi kuten mani teki

• Anonyymi

Turat ovat Narsisteja! Peruin tilaukset ajat sitten. Ei mitään hyvää noiden videoilla, pelkkää teatteria kaikki. Mummo on teatterin johtaja ja rahan tuhlaa ja.
      Nyt laiska vaatii, että siivousfirma on saatava tekemään loppusiivous remontin jälkeen.Itsellään aikaa eläkeläisenä vaikka kuinka paljon, siivota tuo mörskänsä.
      Itse laiskuuttaan antoivat vesivahingon muhia, eivätkä huolehtineet hoitaa asiaa kuntoon. Matkustelu ja ryyppääminen ovat heillä se tärkein asia. Mummolla pahoja mielenterveysongelmia, kun jatkuvasti ulisee jotain sairautta. Samanlainen on poikansa savonturaukko. Ei ainakaan tuo tubessa riehuminen korjaa noita ongelmia, päin vastoin lisää niitä!

• Anonyymi

MYÖS MEHTÄ MANIN VIDEOT PELKKÄÄ TEATTERIA EI HÄN OIKEASTI OLE TUOLLAINEN MITÄ VIDEOILLA ELI AITO OMA ITSENSÄ HÄN ON OIKEASTI HILJANEN JA UJOKIN KUN ON IHMISTEN KANS TEOIS HÄN ESITTÄÄ VIDEOILLA JA TYHMÄT USKOO HÄNEN OLEVAN TUOLLAINEN MITÅ HÄN ROOLIA PITÄÄ YLLÄ VIDEOILLA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MYÖS MEHTÄ MANIN VIDEOT PELKKÄÄ TEATTERIA EI HÄN OIKEASTI OLE TUOLLAINEN MITÄ VIDEOILLA ELI AITO OMA ITSENSÄ HÄN ON OIKEASTI HILJANEN JA UJOKIN KUN ON IHMISTEN KANS TEOIS HÄN ESITTÄÄ VIDEOILLA JA TYHMÄT USKOO HÄNEN OLEVAN TUOLLAINEN MITÅ HÄN ROOLIA PITÄÄ YLLÄ VIDEOILLA

Ja hoh hoh. Tuota et usko itekkään. Sellaset ihmiset jotka ei saa sanaa suustaan ihmisten ilmoilla, on niitä pahimpia hirviöitä kotona.

• Anonyymi

Tubetus vie viimeisetkin mielenterveyden rippeet.

• Anonyymi

Aloittaja lienee pikkulapsi kun ei osaa vielä kirjoittaa kunnolla. Isot näppäimet päällä ja lauserakenne on esikoululaisen tasolla.

• Anonyymi

Älä herjaa paskakylän koulutetuinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä herjaa paskakylän koulutetuinta.

Eihän tuo herjaamista ole vaan totuus.

• Anonyymi

Eiku se on niin huono näkönen ettei se muuten näe mitä kirjoittaa

• Anonyymi

Kun jollakin nuorella kyläläisellä alkoi valtaremmi luistamaan niin kylän vanhimmat sanovat koko suvun olevan samanlaista.

Nyt kun olen saanut elää pitkän elämän ja nähnyt oman kotikylän asukkaiden nousut, uhot ja tuhot niin ei voi muuta sanoa kuin, että oikeassa olivat.

• Anonyymi

Tapahtuu köyhillä demareilla.

• Anonyymi

Onkohan se otto demari kun poika vaikuttaa löysäpäiseltä. Takapuoltaan näyttää julkisesti. Se voi olla pervrssihommoo.

• Anonyymi

ja sinä sitä tuijotat hahahahhahahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sinä sitä tuijotat hahahahhahahaa

Ihi ihi ja uhu uhu. No ei katota sitten. Tilaus peruttu. Ilmotan myös Ylilauvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihi ihi ja uhu uhu. No ei katota sitten. Tilaus peruttu. Ilmotan myös Ylilauvalla.

Mekin peruttiin .Ilmiantamaan tota videoo

• Anonyymi

TIMO ON VANHEMMILTA OPPINUT NUO NIINHÄN HÄN ITSE ON SANONUT KÄYTÖS JA TAVAT NYKYNUORILLEKKIN PERIYTYY KOTOA JOTEN KAIKKI NUO HÄNEN SAIRAAT JUTTUNSA ON MYÖS HÄNEN VANHEMMILTA OPITTUA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TIMO ON VANHEMMILTA OPPINUT NUO NIINHÄN HÄN ITSE ON SANONUT KÄYTÖS JA TAVAT NYKYNUORILLEKKIN PERIYTYY KOTOA JOTEN KAIKKI NUO HÄNEN SAIRAAT JUTTUNSA ON MYÖS HÄNEN VANHEMMILTA OPITTUA

Sullahan ne vasta jutut onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mekin peruttiin .Ilmiantamaan tota videoo

Hyvä kun peruitte niin voitte kuitenkin kommentoida täällä aina kun katsotte niitä filmejä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi olla, että koneman pystysi kertomaan minkälaisena miehenä Ottoa on kylällä pidetty ja millaisena miehenä hän itse koki Oton oltuaan 20 vuotiaaksi tiiviissä yhteydessä metsämanin kotitilan ihmisten elämään ja tapoihin.
      Pienelle ajattelevalle lapselle muodostuu lapsuudessa tapaamistaan ihmisistä mielikuva joka ei pitkänkään elämän aikana muuksi muutu.

Hyvä säilyy hyvänä ja paha pahana.
      Tunnistaminen tapahtuu tapaamisen ensimmäisen minuutin aikana.
      Usein yhdestä katseesta ja muutamasta sanasta.

• Anonyymi

Yksin kasvanut peräkorvessa vailla ystäviä vain Tv ollut mistä saanut vaikutteet tuossa on lopputulot tietenkin sillä lehmänpotkulla lisättynä tuo tietokone ongelma paljasti se oikean manin

• Anonyymi

Tämmöisten ulostuksien jälkeen Kuopioon liittyminen ei ole mitenkään mahdollista.

• Anonyymi

Huliskupperi seilaa möösässä, jossa ei ole ku tupa ja otton makuualusta ja äiteen pyhitetty huone. Oma luola vinnissä ja siellähän olisi parvi ulos, miksi ei ulolla lennättele, kun laittais Reinot kavioihin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

"MEHTÄ UKKO ON KÄYTTÄYTYY KUIN 6 V PIENI PENTU JA ARIA KEHTAS SANOA LAPSELLISEKS LIKI 60 V UKKO PIKKULAPSEN TASOL"

Sinä aliarvioit tämän ajan pieniä lapsia.
      Jo tämän päivän kolme vuotiaat ovat älyllisesti korkeammalla tasolla kuin 60-luvun lopulla syntyneet metsäläiset jotka ovat pystyneet elämään elämänsä leikkimällä.

• Anonyymi

Sen valikoiva tementtia on päässy tosi pahaksi. Aina kun mokaa, sanoo ettei muista. Ihan niinku alkoholistit jotka sanoo aina, olin kännissä, en muista. Luulen että muistaa todella hyvin yksityiskohtia myöten assiit.

• Anonyymi

Rahaa tulee teatteriin romujen luo.....Taito tuokin kuvattuna..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Show jatkuu kasvua.

• Anonyymi

Video näytti taas kuinka yksinäinen ihminen mani on. Lauantai ilta ja ukko lennättelee lelukopteria yksin pirtissä. Ankeaa vanhapojan elämää syrjäkylä perukoilla.

• Anonyymi

Mikäs siinä kun itse vaan viihtyy omissa oloissaan. Ja enemmän reissaa kun moni muu joten antaapa hänen elellä ja touhuta oman mielensä mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs siinä kun itse vaan viihtyy omissa oloissaan. Ja enemmän reissaa kun moni muu joten antaapa hänen elellä ja touhuta oman mielensä mukaan.

Veikkaan että saa ihan rauhassa olla ja elellä yksikseen loppuelämänsä. Ja lennätellä lasten leikkikaluja.

• Anonyymi

Yksinäinen ratsastaja on tuo ukkeli. Ottokin on "se", kuten eläimiä kutsutaan, meillä opetettiin koulussa että ihminen on "hän". Oton auto ei oo mittään, kun radio meinasi temppuilla, käytiin vaan pirren luona pyörähtämässä ja linko päälle.

• Anonyymi

Sinä esität metsa mania ihan selvästi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4795
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3530
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      268
      2047
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      9
      1929
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1257
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1219
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      106
      1002
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      31
      803
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61