koko maapallolta pelattuani Afrikan Tähteä 24.12.1994. Olin ohikiitävän hetken rikas mutta sitten rosvo vei kaiken. Kadun aiheuttamaani katastrofaalista häpeää Suomen kansalta.
PA eli pyydän anteeksi
13
370
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Taakale loukkaantunut?
Voi taatana. - Anonyymi
Tilasin pari vuotta sitten Kärkkäiseltä Afrikan tähti original -pelin olenko hyvä ihminen
- Anonyymi
Rajan yli pitäis muiluttaa ja pelit polttaa roviolla!! ✊🏿🧎🏿♂️
- Anonyymi
Mä luin ensiksi että HA pyytää anteeksi!!! :)
- Anonyymi
HA on henkilöauto, hahahahahahaha ha !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HA on henkilöauto, hahahahahahaha ha !
PA on pakettiauto, hahahahahahahaha!
- Anonyymi
Ei hanu osaa mitää muuta pelata kuin rynttämyllyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hanu osaa mitää muuta pelata kuin rynttämyllyä
Ootko nähnyt taas unta?
Hae itsellesi apua vainoharhoihisi.
Taas menee hanulle äänet.
- Anonyymi
Koulun musta kesähessu laittoi suomen sekaisin, saavutus sekin, mutta rasismi ei sillä vähentynyt, veikkaan että kävi päinvastoin, mutta vassareiden kapinat nyt vain on aina luotu epäonnistumaan.
- Anonyymi
Pyydäppä lappalaisilta ja mustalaisilta anteeksi, että pelasit rasistista Afrikan tähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydäppä lappalaisilta ja mustalaisilta anteeksi, että pelasit rasistista Afrikan tähteä.
Voi taatana, Taakale on uhriutunut.
- Anonyymi
mt ja sp pyytää myös anteeksi kaikki kepulaiset synnit.
- Anonyymi
Kuuntelin barokkimusiikkia, pyydän anteeksi koko kansalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513705Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172708Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6102364Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202067KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar831957Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431708- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421632Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476