jos tela katkeaa älä hätäile, nimittäin:
haet autokorjaamolta käytetttyjä jakopään hammashihnoja ja ruuvaat puuruuveilla telan päälle 2 kpl/ tela. joudut ehkä telan kuminystyröitä laskemaan jotta hihna menee tasaiselle.
näin matkasi jatkuu ja säästit 300€
telalingon telojen korjaus jakopäänhihnoilla
14
322
Vastaukset
- Anonyymi
tai vaihtoehtoisesti laittaa jakopään hihnat ruuveilla kiinni telan sisäpintaan jos tilaa on.
tämä onnistuu jos et ole helsinkistä. - Anonyymi
tai moottorikelkan variaattorin hihnaakin voi käyttää,tulee hyvä hammastus lumenpintaa vasten samalla.
- Anonyymi
Vanhasta auton nastarenkaasta uudet telat,ne päät saa kiinni vaikka saranalla.
- Anonyymi
Onnistuu kun tekee kunnolla!
- Anonyymi
autotallin oven laahuskumia tms SBR-kumilevyä teloiksi ja lattaraudasta pitopalat
- Anonyymi
Liikaa upeita korjaus tapoja. Jännäkakan paikka?
- Anonyymi
hyviä konsteja kiitos!!!
- Anonyymi
voisko laittaa mansikin parsimattoa teloiksi ?
- Anonyymi
periaatteessa kyllä, nahkavyölläkin on tela aikoinaan korjattu!
- Anonyymi
Olen haaveillut klapikuljettimen laahaimen tekoa pitkähahloisesta kettingistä. Kulmahiomakoneella leikkaisi 5mm levystä hammatetut vetorattaan niin että hahlo sopisi rinnakkain asetettujen kiekkojen väliin. Halpa tehdä. Kulmaraudasta laahaimet. Samalla periaatteella voisi tehdä telaketjut.
- Anonyymi
kyllä se on mahdollista, rohkeasti tekemään vaan!
minullakin kaksimoottorinen lumilinko,siis 2 moottoria päällekkäin ja hihnoilla yhdessä pyörimässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se on mahdollista, rohkeasti tekemään vaan!
minullakin kaksimoottorinen lumilinko,siis 2 moottoria päällekkäin ja hihnoilla yhdessä pyörimässä.näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!
tämäkin on totta!
teipistä myytbusterit teki jopa veneitä!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!
Toimii oikein hienosti. Erityismaininta voimansiirrosta tuon crosscartin takarenkaasta. https://www.youtube.com/watch?v=vBu54x2dlWU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3103268Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151850Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141595Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4141495Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361384Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2221263- 171234
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631066Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201000