jos tela katkeaa älä hätäile, nimittäin:
haet autokorjaamolta käytetttyjä jakopään hammashihnoja ja ruuvaat puuruuveilla telan päälle 2 kpl/ tela. joudut ehkä telan kuminystyröitä laskemaan jotta hihna menee tasaiselle.
näin matkasi jatkuu ja säästit 300€
telalingon telojen korjaus jakopäänhihnoilla
14
291
Vastaukset
- Anonyymi
tai vaihtoehtoisesti laittaa jakopään hihnat ruuveilla kiinni telan sisäpintaan jos tilaa on.
tämä onnistuu jos et ole helsinkistä. - Anonyymi
tai moottorikelkan variaattorin hihnaakin voi käyttää,tulee hyvä hammastus lumenpintaa vasten samalla.
- Anonyymi
Vanhasta auton nastarenkaasta uudet telat,ne päät saa kiinni vaikka saranalla.
- Anonyymi
Onnistuu kun tekee kunnolla!
- Anonyymi
autotallin oven laahuskumia tms SBR-kumilevyä teloiksi ja lattaraudasta pitopalat
- Anonyymi
Liikaa upeita korjaus tapoja. Jännäkakan paikka?
- Anonyymi
hyviä konsteja kiitos!!!
- Anonyymi
voisko laittaa mansikin parsimattoa teloiksi ?
- Anonyymi
periaatteessa kyllä, nahkavyölläkin on tela aikoinaan korjattu!
- Anonyymi
Olen haaveillut klapikuljettimen laahaimen tekoa pitkähahloisesta kettingistä. Kulmahiomakoneella leikkaisi 5mm levystä hammatetut vetorattaan niin että hahlo sopisi rinnakkain asetettujen kiekkojen väliin. Halpa tehdä. Kulmaraudasta laahaimet. Samalla periaatteella voisi tehdä telaketjut.
- Anonyymi
kyllä se on mahdollista, rohkeasti tekemään vaan!
minullakin kaksimoottorinen lumilinko,siis 2 moottoria päällekkäin ja hihnoilla yhdessä pyörimässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se on mahdollista, rohkeasti tekemään vaan!
minullakin kaksimoottorinen lumilinko,siis 2 moottoria päällekkäin ja hihnoilla yhdessä pyörimässä.näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!
tämäkin on totta!
teipistä myytbusterit teki jopa veneitä!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!
Toimii oikein hienosti. Erityismaininta voimansiirrosta tuon crosscartin takarenkaasta. https://www.youtube.com/watch?v=vBu54x2dlWU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704