telalingon telojen korjaus jakopäänhihnoilla

Anonyymi-ap

jos tela katkeaa älä hätäile, nimittäin:
haet autokorjaamolta käytetttyjä jakopään hammashihnoja ja ruuvaat puuruuveilla telan päälle 2 kpl/ tela. joudut ehkä telan kuminystyröitä laskemaan jotta hihna menee tasaiselle.
näin matkasi jatkuu ja säästit 300€

14

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tai vaihtoehtoisesti laittaa jakopään hihnat ruuveilla kiinni telan sisäpintaan jos tilaa on.
      tämä onnistuu jos et ole helsinkistä.

• Anonyymi

tai moottorikelkan variaattorin hihnaakin voi käyttää,tulee hyvä hammastus lumenpintaa vasten samalla.

• Anonyymi

Vanhasta auton nastarenkaasta uudet telat,ne päät saa kiinni vaikka saranalla.

• Anonyymi

Onnistuu kun tekee kunnolla!

• Anonyymi

autotallin oven laahuskumia tms SBR-kumilevyä teloiksi ja lattaraudasta pitopalat

• Anonyymi

Liikaa upeita korjaus tapoja. Jännäkakan paikka?

• Anonyymi

hyviä konsteja kiitos!!!

• Anonyymi

voisko laittaa mansikin parsimattoa teloiksi ?

• Anonyymi

periaatteessa kyllä, nahkavyölläkin on tela aikoinaan korjattu!

• Anonyymi

Olen haaveillut klapikuljettimen laahaimen tekoa pitkähahloisesta kettingistä. Kulmahiomakoneella leikkaisi 5mm levystä hammatetut vetorattaan niin että hahlo sopisi rinnakkain asetettujen kiekkojen väliin. Halpa tehdä. Kulmaraudasta laahaimet. Samalla periaatteella voisi tehdä telaketjut.

• Anonyymi

kyllä se on mahdollista, rohkeasti tekemään vaan!
        minullakin kaksimoottorinen lumilinko,siis 2 moottoria päällekkäin ja hihnoilla yhdessä pyörimässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä se on mahdollista, rohkeasti tekemään vaan!
        minullakin kaksimoottorinen lumilinko,siis 2 moottoria päällekkäin ja hihnoilla yhdessä pyörimässä.

näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin youtuubissa kuljetushihnan mikä oli tehty puupalikoista ja ilmastointiteipistä. kaveri siirsi maata tuon virityksen avulla. Tarpeeksi kerroksia niin kestäisi myös lumilingon telana!

tämäkin on totta!
        teipistä myytbusterit teki jopa veneitä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimii oikein hienosti. Erityismaininta voimansiirrosta tuon crosscartin takarenkaasta. https://www.youtube.com/watch?v=vBu54x2dlWU

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe