Otan kaiken pskan vastaan nii muiden täällä ei tarvitse. Minä kestän sen.
Tähän saat nainen kirjoittaa mitä tahansa ilkeää
64
535
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt luoda mitään negatiivista energiaa tänne. Sulje silmäsi ja hengitä syvään. Ota vastaan lähettämäni lämmin ja positiivinen energia.
- Anonyymi
Se on turhaa kenenkään kohdalla. Jokainen saa mitä ansaitsee eikä siihen tarvitse omia posivoimavaroja käyttää.
- Anonyymi
Siinä on ehkä heille tarpeeksi pureskeltavaa
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Pierusi haisee pahalle.
- Anonyymi
Kyllä. Oikeassa olet. Pieruni on prseestä kuten minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Oikeassa olet. Pieruni on prseestä kuten minäkin.
No etkä oo. En mä halua ilkeillä.
- Anonyymi
Gubbe omaksui naisroolin taas oikein mallikkaasti
- Anonyymi
Juu huomasin. Melkoista settiä taas.
- Anonyymi
Niin tämä sen päälleliimattu vihaan sinua - jankutus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tämä sen päälleliimattu vihaan sinua - jankutus
Jep. Luulen että suurimmaksi osaksi tämäkin on guben ylitsevuotavaa inhoa itseään kohtaan
- Anonyymi
Joko sait v*ttuilla tarpeeksi??
- Anonyymi
Nii just mikä pössis ny
- Anonyymi
Siihen "oksentamiseen"annettiin jo viime yönä mahdollisuus. Täällä kun vauhti kiihtyy aina öisin. Ihmiset, joilla paha olla alkavat suoltaa pahaa oloaan palstalle. Tuo viha palsta voisi olla siihen hommaan parempi.
Miksi sanoisin sinulle jotain pahaa? Mieleni on puhdas, vaikka siellä on paljon vielä käsittelemättömiä asioita.- Anonyymi
Minäki vttuilen mieluummin yleensä aamuisin jos edes vttuilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäki vttuilen mieluummin yleensä aamuisin jos edes vttuilen
Haluaisin nähdä sun vttuilut 😘
- Anonyymi
Tiesittekö, että mitä tahansa jaskaa sanottekaan toiselle, se lentää sen toisen ohi universumiin ja palaa takaisin sille lähettäneelle. Joten, Be nice, always be nice. Pahat sanat tulee satuttamaan vain itseäsi 🫵
- Anonyymi
Se ihminen on silloin sairas. Niin sairas tai aiemmin satutettu, että ei tiedä mikä on oikein.
- Anonyymi
Ei päde. Ihmisyyteen kuuluu tunnekäsittely. Se on terveen kehon kannalta oleellista. Vihaa saa ja pitää ilmaista, esimerkiksi. Entä jos jossain norm poik tilanteessa ihminen ei voi käsitellä yhtään mitään? Ja sua kohdellaan silti samaan aikaan? Ja aika kuluu tuhottomasti eteenpäin? Sellaisessa tilanteessa jossa ihminen elää tyhjiössä vuosikausia ilman olemassaoloa ihminen ei saisi inahtaakaan? Kai ymmärrät ettei kuoleva ihminen ole hiljaa
- Anonyymi
Onko ihminen menettänyt sellaisessa tilanteessa terveytensä? Elämänsä tasavertaisena ihmisenä?
- Anonyymi
En voi käsittää, miksi tällaisia juttuja täällä :( en ikinä kirjoittaisi noin.
- Anonyymi
Sairaita ihmisiä. Suomessa voidaan todella pahoin ja nämä eivät saa apua. Päihdeongelmaisia elämämkolulaisia moni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaita ihmisiä. Suomessa voidaan todella pahoin ja nämä eivät saa apua. Päihdeongelmaisia elämämkolulaisia moni.
Paha tilanne kyllä, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Koska on gubbe taas konsonantin vuoro, mm
- Anonyymi
Iha ilmatteeksiko pitäis solvata ja käyttää täten omaa aikaa?
- Anonyymi
Yksi mieleltään hyvin epävakaa ihminen on aktivoitunut spämmäämään tänne.
Älä mies lue näitä. Minä en kirjoittaisi tänne mitään. Ei minulla ole mitään ilkeää sanottavaa. Eilen suutahdin ja sitten halusin vain ajaa sinut täältä pois, mutta se meni vähän överiksi. Pahoittelut siitä. Sinä olet oikeasti hyvä ihminen. Sinun pitäisi ennemmin kirjoittaa ilkeitä minusta.- Anonyymi
Lue mies vaan :)
- Anonyymi
Ei tule nyt mitään mieleen.
- Anonyymi
Sairasta tekstiä!!
- Anonyymi
No, parempi että ne täällä öyhöttää, kuin että olisi kadulla toisia potkimassa.
- Anonyymi
Ei edes yhtåän homoksi haukkumisia? Höh. Olipas tylsää. Raiskari oli ja mitä lie. Aika köyhää settiä.
- Anonyymi
Tämä mies on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies on.
Sori mutten ole homo enkä siksi muutu vaikka kuinka toitotat ja jankkaat. Jos olisin homo niin olisin jo pannut miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mutten ole homo enkä siksi muutu vaikka kuinka toitotat ja jankkaat. Jos olisin homo niin olisin jo pannut miehiä.
Ei vaan r*iskari :)
- Anonyymi
Et saa pimppaa :)
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846