Me tavikset kelpaa mihinkään. Ulkoinen kauneus ohittaa kaiken. Tämäkö ei mielestänne ole rasismia? Aika tavallinen, voin vain kuvitella jos poikkeaa kauneusihanteesa ja olet vielä nuori ja ajattelet kaikki vain nenästäni johtuen.
Paljon pahempaa kuin rasismi
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se menee voi mitään
- Anonyymi
Minä olen rasisti en hyväksy mustaa kansaa enkä vinosilmiä esim telkkariin. Pilaavat ohjelmat. Mustilta näkyy pinkin värinen kieli kun lipovat huuliaan. Ihan ällöä. Tänään tuli musta mies vastaan suu oli auki jo olipirun pinkki kieli. Ällötti. Hehhhhh
- Anonyymi
17-25 vuotta on kauneuden ikä
- Anonyymi
Ei ole rasismia. Rasismi on eriarvoista kohtelua etnisyyden ja rodun perusteella. Edes kaikki eriarvoinen kohtelu ei ole rasismia.
- Anonyymi
Ihminen syntyy sen näköisenä kuin syntyy.
Siitä on turhaa tehdä itselleen ongelmaa, jokainen on sen näköinen kuin on.
Ei kannata vertailla itseään muihin, siitä ei tule kuin itsetunto-ongelmia.- Anonyymi
Oletkos kuullut hyvää vitsiä. Jumala loi ihmisiä ensin tuli suomalainen oli hyvin tyytyväinen sitten tuli kiinalainen ei hyvä sitten tuli musta jumala sanoi voi perkele kun paloi pohjaan. Hehhhh hyvä vitsi. Hihhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932