Olen oikeasti rakastava ja mukava ihminen. 🥺
Miksi ehkä ajattelet, että olisin paha?
23
611
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu, että sinä ilkeilet täällä minulle. Uskon sen vasta, kun irl sen huomaan. Pidän sinua edelleen ihanana.
- Anonyymi
No kun ei me nähdä irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei me nähdä irl.
Silloin sillä ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei me nähdä irl.
Sivusta, tuskin näkee sinua pahana, jollet ole hänelle pahoja tehnyt. Miehet ovat siinä mielessä reilumpia kuin naiset, etteivät näissä käyttäydy raukkamaisesti, toki poikkeuksiakin on, mut ne ovat korkeintaan prosentin luokkaa?
- Anonyymi
Onko hän sanonut niin? 😌
- Anonyymi
On täällä ehkä. 🥺
- Anonyymi
Ajattelen että mies on inhottava, itsellä paljon tunteita… on välinpitämätön.
- Anonyymi
Sanopa mitä miehen pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa mitä miehen pitäisi tehdä?
Olla kanssani. Rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olla kanssani. Rakastaa.
Mene hänen luokseen, soita ovikelloa.
- Anonyymi
Minulla ei ole kaikki hyvin. En tiedä miksi mutta en voi luottaa kehenkään. Tai voin minä, mutta vaatii pitkän aikavälin tuntemisen. Ja siihen hän ei voi kanssani päästä, kun emme kohtaa missään. Siitä syystä olen melko toivoton.
- Anonyymi
Olet tai hän on leikkinyt mun tunteilla.
- Anonyymi
Millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
sillä tavalla, kun tunteilla leikitään. Annetaan ymmärtää, että on tunteita ja sitten aletaan pitää jotain ihme peliä.
- Anonyymi
Olet samaa mieltä edelleenkin, jos mietit omaa suhdetta omiin vanhempiin?
- Anonyymi
Ei kenestäkään voi tietää millainen hän on ennen kuin tutustuu häneen. Alkaa tuntua siltä, että hän ei oikeasti halua tutustua. Koska aloite täytyy tulla mieheltä ja aika vain kuluu eikä mitään tapahdu.
Elämän paradoksit.
"Olen oikeasti rakastava ja mukava ihminen"
Kenenkään joka on rakastava ja mukava ihminen ei tarvitse sitä erikseen sanoa. Päinvastoin yleensä vähättelevät omaa hyvyyttänsä ja kilteyttään.- Anonyymi
Siksi, koska teit pahasti ja tarkoituksella.
- Anonyymi
Voisko tuo kiusaaja olla jopa oma aikuinen lapsi?Traumatisoitunut ja syyttää vanhempaa siitä?
- Anonyymi
Kerro lisää tästä asiasta jooko?
- Anonyymi
Et todellakaan ole olet tuollainen raivoava mätä pää sellaista en siedä on niitä mukavempia naisia kun sinä sulle kaikki ihmiset on mitättömiä kohtelet heitä huonosti ja naurat selän takana sietäisit miettiä miten käyttydyt
- Anonyymi
Päädyin juttelemaan toisenkin sun exän kanssa. Se sanoi että antaisin paremman kuin sinä.
- Anonyymi
En ole kirjoittanut täällä niin, enkä pidä pahana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154