olen nuori nainen , tykkään antaa vanhoille miehille ovat niin innostuneita ja kilttejä kun saavat rakastella . Huomioi jälkeenpäinkin pitää hyvänä ja ostelee koruja ym. Ovat kivoja miehiä .
Tykkään rakastella vanhojen miesten kanssa
34
1567
Vastaukset
- Anonyymi
Se on juurikin noin. Me vanhemmat miehet pidämme teitä naisia kuin kukkaa kämmenellä.
Mika 💋💋- Anonyymi
Mitäs et ole jo kuohinut ittees pelle.
- Anonyymi
Minä jo ihmettelinkin että minne Mika hävisit. Mutta täällähän sinä.
Ymmärrän.
Serena.
- Anonyymi
Minä tykkään rakastella nuoria naisia.Nuori,kiimainen nuori nainen saa kaluni aina kovettumaan.
Nuoren naisen hiukan ujosteleva ,mutta samalla utelias katse,kun hän on edessäni nelinkontin alastomana ja kääntyy katsomaan taakseen.ja
huomaa kuinka innokkaasti kaluni jo sojottaa ,malttamattomana ,hänkin kiihottuu entisestäään
.
Hyväilen nuorta kiinteää persettä,puristelen ja kourin pakaroita ,levitän niitä ,tunnustelen sormellani jo kostunutta vakoa,pitkitän nautintoa .
Tietoisuus,että kohta saan työntyä tuohon kuumaan tiukkaan pilluun, se hetki on sanoinkuvaamattoman ihana!
Ja haluan vielö monta kertaa kokea sen,
Kurt56 Hämeessä?
- Anonyymi
Vatipää edelleen olet oikeessa paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatipää edelleen olet oikeessa paikassa.
Icestick
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Icestick
Mitäs olet.
Kik kisuille
- Anonyymi
Nuori nainen olisi minunkin mieleen.
M 64v Pohjois-savo - Anonyymi
Parta-reiska ekaa kertaa naisten itsetyydytys palstalla. Otetaan sille, kippis!
- Anonyymi
Nimen omaan reiska eihä susta muuhun ollutkaan enää vuosiin. Jatkan kupittelua.
- Anonyymi
Muutaman yli kuusikymppisen ukon kanssa olen ollut...osaavat tyydyttää naisen...ehkä parhaan nautinnon olen saanut ukolta jolla seisokki laski mut jatkoi kielellä ja sormillaan...heh.. TJ74vm
- Anonyymi
Minä vanhempi mies tahtoisin nuolla pimppi ja tisuja pitkään, ihanaa. Moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vanhempi mies tahtoisin nuolla pimppi ja tisuja pitkään, ihanaa. Moi
Se tuntuisi nyt hyvältä...siitä jo aikaa kulunut kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä...TJ74vm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuisi nyt hyvältä...siitä jo aikaa kulunut kun viimeksi olen saanut hyvää suuseksiä...TJ74vm
Kuinkahan yhteys, missähän oot, ihanaa kun vastasit,, minä vanhempi mies. Moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan yhteys, missähän oot, ihanaa kun vastasit,, minä vanhempi mies. Moi
Minkä ikäinen olet...TJ74vm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet...TJ74vm
Minä vanhempi mies olen 68 v ja pohjois uusimaa ja todella ois haluja toteuttaa kaikki mitä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vanhempi mies olen 68 v ja pohjois uusimaa ja todella ois haluja toteuttaa kaikki mitä haluat.
Harmi kun niin kaukana olet...mitäs kaikkea tahtoisin tehdä...ilman kumia ei onnistu...heh..TJ74vm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun niin kaukana olet...mitäs kaikkea tahtoisin tehdä...ilman kumia ei onnistu...heh..TJ74vm
Kohta kevät ja liikun itä ja keskisuomen alueella. Tissien ja pimpin nuolenta imeminen olis minusta ihanaa, vaikka kuin kauan vaan haluisit, kaikesta muusta sit sovittavia. Olen siis kuten edellä vanhempi mies.moi
- Anonyymi
Olen 178 72 15 69v, kik jussi17882 kirjoitatko haluun rakastella🤩
- Anonyymi
Kyllä se näin on,kun vanhempi mies saa nuorempaa niin kyllä sitä mielellään hivenen naiselle hyvittää..!!!t.61ukm
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Täälläkin olisi kokenutta tarjolla....54v.m Päijät-Häme
Olispa kiihottavaa olla mukana katselemassa, kun vanhempi mies nai nuorta naista.
Voisin vaikka avustaa ja nuollakin lopuksi...- Anonyymi
Tällä Tampereella yksi yli 60
- Anonyymi
Hyvä että teitä nuorempia naisia on muutamia jotka haluavat vanhempia miehiä. Itsekkin tykkään nuoremmista naisista ja ostelen niille kaikkea kivaa.
- Anonyymi
Onhan se aika kivaa, kun paikallisen lukion tytöt tulee kaupassakin jutteleen "setämiehen" kanssa ja flirttailevat, Ois varmaan ihan valmiita myös sänkyyn, vaikka olenkin yksinäinen eikä ois mitään rikollista touhuu yli 16v kanssa mut pieni kylä ja asun keskustassa,mut toimin yrittäjänä kylällä , nii vois olla et asiakkaat kaikkois kun huomaisivat et pidän nuorista naisista.
- Anonyymi
Eihän siinä mitään pahaa jos tyttö yli 16v.
Voihan sitä viedä nuoren hotelliin naitavaksi, hehän haluu sulta munaa.
- Anonyymi
Olisit ny suoraan laittanu toimivas huorana vanhemmille varakkaille miehille ni täältäkin olis varmaan löytyny jonoksi asti tarjokkaita
- Anonyymi
Nice!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753