Ukraina pommittaa Suomen Lahdelle.

Anonyymi-ap

Alkaa olla kuumat paikat laivoilla !
Kun ei tiedä mihin suuntiin pommeja lentää.
Miksi näin annetaan jatkua?
Aseavut poistettava.
Nyt vain ylläpidetään jatkuvaa sotatilaa ja se on koko Euroopalle ongelma.

9

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu. Näin saadaan matkailu ja muukin liikenne loppumaan Suomenlahdella. Hieno homma. Yritykset kiittävät.

• Anonyymi

Meidän politikot tarvitsee rahaa....Brysselistä sitä saa,mutta ei ilman nuolua !
        Paikka pitää nuoleskella hartaasti ja hokea kotimaan televisiossakin taika sanaa
        "Venäjän aloittama hyökkäys sota" kuka eniiten sitää hokee siitä saa pisteitä parhaiden paikkojen jaossa Brysselissä..
        Niille on aivan sama vaikka Suomessa sota tulisi,eihän politikto itse koskaan sodi vai oleteko kuulleet ? ne menee Bunkkeriin.
        Politikot hyötyy aina eniten sodista sota aika on politikkojen kultaaikaa...
        1 ja 2 maailman sodan aikaan suomessa politikkoina toimineiden perilliset kylpee vieläkin rahassa vaikka nämä ei politikkoja olekkaan..
        Nyt uudet politikot tarvii myös rahaa että jälkipolvet voi kylpeä rahassa.

Kuka saa mailmassa neiten nyt rahaa vastikkeetta ?
        No Zelensy tietenkin koska se sotii eniten....siitä palkitaan ja sel palkkitsee kavereita ja muita oligarkkeja niin että kkoko Espanjan ja Dubain kiineteistö markkinat on seonneet kun rahaa virtaa sinne.....niin ne rahojen virrat maailmassa kulkee... Sota on avaisana !
        Näin se on ollut aina lukekaa vaikka Raamatusta tai koranista niin sota päälliköt on aina olleet kingejä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän politikot tarvitsee rahaa....Brysselistä sitä saa,mutta ei ilman nuolua !
        Paikka pitää nuoleskella hartaasti ja hokea kotimaan televisiossakin taika sanaa
        "Venäjän aloittama hyökkäys sota" kuka eniiten sitää hokee siitä saa pisteitä parhaiden paikkojen jaossa Brysselissä..
        Niille on aivan sama vaikka Suomessa sota tulisi,eihän politikto itse koskaan sodi vai oleteko kuulleet ? ne menee Bunkkeriin.
        Politikot hyötyy aina eniten sodista sota aika on politikkojen kultaaikaa...
        1 ja 2 maailman sodan aikaan suomessa politikkoina toimineiden perilliset kylpee vieläkin rahassa vaikka nämä ei politikkoja olekkaan..
        Nyt uudet politikot tarvii myös rahaa että jälkipolvet voi kylpeä rahassa.

Kuka saa mailmassa neiten nyt rahaa vastikkeetta ?
        No Zelensy tietenkin koska se sotii eniten....siitä palkitaan ja sel palkkitsee kavereita ja muita oligarkkeja niin että kkoko Espanjan ja Dubain kiineteistö markkinat on seonneet kun rahaa virtaa sinne.....niin ne rahojen virrat maailmassa kulkee... Sota on avaisana !
        Näin se on ollut aina lukekaa vaikka Raamatusta tai koranista niin sota päälliköt on aina olleet kingejä...

Mitä saadaan siitä, että tiedän bensiinivarikko posautettiin Engelsillä?

• Anonyymi

Ilmeisesti ne on taas osuneet johonkin Putinin tärkeään leluun kun alkaa näitä hätähuutoja tulemaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomenlahden eteläranta ei ole suomea,hajaantukaa.

• Kukaan ei pommittaisi mitään, jos Putin perääntyisi Ukrainan alueelta.

• Anonyymi

En ole kuullukaan, että Lahteen (Suomessa) olisi pommeja lentänyt? ....

• Anonyymi

On taas venäläisen kielitaito heikoissa kantimissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe