Päätin kokeilla posliinia. Teetin brasilialaisen. Olen koko ajan kiihottunut. Kuinkahan pitkään tätä kestää? Niinkö se menee, että sitten tasoittuu arkimenoksi, kun pimpsa tottuu siihen karvattomuuteen?
Onko samoja kokemuksia?
Olen nyt ekaa kertaa posliini
12
2048
Vastaukset
- Anonyymi
Saatko tarpeeksi seksiä?
Minä nuolisin mielelläni posliiniasi vaikka joka päivä
Kurt Nyt ois kiva nuollq
- Anonyymi
Samaa mieltä 🤩
- Anonyymi
Käytkö helpottamassa oloasi työaikanakin?
Tuleeko orkku nopeasti vaikka vessassa?
Vai joko arki alkoi .- Anonyymi
Aika monta orkkua oli ekana päivänä. Mulla oli yli kymmenen vuotta karvat, toisin kuin useimmilla kavereilla.
- Anonyymi
Kyllä se tasaantuu ja muuttuu normaaliksi.
- Anonyymi
Ajoin myös karvat pois pillusta ensimmäistä kertaa pari viikkoa sitten nyt sheivannu sängen viikottain. Ihan kivalta on tuntunut! -N18
- Anonyymi
Saisinpa maistaa. Sileää posliiniasi.
Karl von Kuk - Anonyymi
Saisko nuolla.
- Anonyymi
Itellä päinvastainen kokemus ku häpysänki koko ajan pistelee. T: mies
- Anonyymi
Posliini näyttää parhaalta ja sellaista on mukavin nuolla. Olen mies ja itsekin posliini. Kyllähän se miehelläkin kalu näyttää paremmalta, ilman karvoja.
- Anonyymi
Posliini on suuseksissä kivempi. Samoin on helpompi pyyhkiä spermat pois sen jälkeen kun mieheni on pannut minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102