Päätin kokeilla posliinia. Teetin brasilialaisen. Olen koko ajan kiihottunut. Kuinkahan pitkään tätä kestää? Niinkö se menee, että sitten tasoittuu arkimenoksi, kun pimpsa tottuu siihen karvattomuuteen?
Onko samoja kokemuksia?
Olen nyt ekaa kertaa posliini
12
2418
Vastaukset
- Anonyymi
Saatko tarpeeksi seksiä?
Minä nuolisin mielelläni posliiniasi vaikka joka päivä
Kurt Nyt ois kiva nuollq
- Anonyymi
Samaa mieltä 🤩
- Anonyymi
Käytkö helpottamassa oloasi työaikanakin?
Tuleeko orkku nopeasti vaikka vessassa?
Vai joko arki alkoi .- Anonyymi
Aika monta orkkua oli ekana päivänä. Mulla oli yli kymmenen vuotta karvat, toisin kuin useimmilla kavereilla.
- Anonyymi
Kyllä se tasaantuu ja muuttuu normaaliksi.
- Anonyymi
Ajoin myös karvat pois pillusta ensimmäistä kertaa pari viikkoa sitten nyt sheivannu sängen viikottain. Ihan kivalta on tuntunut! -N18
- Anonyymi
Saisinpa maistaa. Sileää posliiniasi.
Karl von Kuk - Anonyymi
Saisko nuolla.
- Anonyymi
Itellä päinvastainen kokemus ku häpysänki koko ajan pistelee. T: mies
- Anonyymi
Posliini näyttää parhaalta ja sellaista on mukavin nuolla. Olen mies ja itsekin posliini. Kyllähän se miehelläkin kalu näyttää paremmalta, ilman karvoja.
- Anonyymi
Posliini on suuseksissä kivempi. Samoin on helpompi pyyhkiä spermat pois sen jälkeen kun mieheni on pannut minua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509