Herra puhui unessa tempauksesta

Anonyymi-ap

Laitoin joku aika sitten ketjun ja siitä, mitä Herra oli puhunut yöllä unessa. En enää löytänyt ketjua edes hakusanalla. Olikohan se poistettu?

Koin rukoillessani, että tämä asia on erittäin tärkeä, siksi laitan sen uudestaan ja lisään siihen vielä kolmannen lauseen, jonka sain samana yönä. Se jäi pois, koska se tuntui niin uskomattomalta. Nämä seuraavat sanomat tulivat siis 16.3.24 yöllä.

Ensimmäinen sanoma: "Herra tulee siunaamaan suuresti ja monella tapaa seurakuntaansa viimeisinä päivinä. "

Toinen sanoma: " Sinettien jälkeen - kun ne on avattu - seurakunta temmataan."

Kolmas sanoma, jonka jätin kirjoittamatta, kun se tuntui niin uskomattomalta ja sen kirjoittaminen oli niin vaikeaa ja surullista. Sen sain myöhemmin samana yönä. Olin jo kirjoittanut ylös nuo kaksi edellistä sanomaa paperille.

Kolmas sanoma: "Saalem-seurakunta (tarkoittaa siis Helsingin Saalem-seurakuntaa) on puoliksi jakautunut Israel kielteiseksi."

Uskon, että nämä tuli Herralta.

4

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monille uskovaisille Pyhä Henki puhuu tempeuksesta ja itsellenikin tuil sana, että minä haen omani pois.

• Anonyymi

Tempaus on epäraamatullinen opetus. Se että Paavali temmattiin kolmanteen taivaaseen EI missään nimessä tarkoita samaa, mitä jotkut uskovat hokevat tempaamisesta.
      Ketään ei temmatta mihinkään.

• Anonyymi

Usko vaan, minä en usko.

• Anonyymi

Mua tempastiin nakkikioskilla viikonloppuna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe