Laitoin joku aika sitten ketjun ja siitä, mitä Herra oli puhunut yöllä unessa. En enää löytänyt ketjua edes hakusanalla. Olikohan se poistettu?
Koin rukoillessani, että tämä asia on erittäin tärkeä, siksi laitan sen uudestaan ja lisään siihen vielä kolmannen lauseen, jonka sain samana yönä. Se jäi pois, koska se tuntui niin uskomattomalta. Nämä seuraavat sanomat tulivat siis 16.3.24 yöllä.
Ensimmäinen sanoma: "Herra tulee siunaamaan suuresti ja monella tapaa seurakuntaansa viimeisinä päivinä. "
Toinen sanoma: " Sinettien jälkeen - kun ne on avattu - seurakunta temmataan."
Kolmas sanoma, jonka jätin kirjoittamatta, kun se tuntui niin uskomattomalta ja sen kirjoittaminen oli niin vaikeaa ja surullista. Sen sain myöhemmin samana yönä. Olin jo kirjoittanut ylös nuo kaksi edellistä sanomaa paperille.
Kolmas sanoma: "Saalem-seurakunta (tarkoittaa siis Helsingin Saalem-seurakuntaa) on puoliksi jakautunut Israel kielteiseksi."
Uskon, että nämä tuli Herralta.
Herra puhui unessa tempauksesta
Anonyymi-ap
4
338
Vastaukset
- Anonyymi
Monille uskovaisille Pyhä Henki puhuu tempeuksesta ja itsellenikin tuil sana, että minä haen omani pois.
- Anonyymi
Tempaus on epäraamatullinen opetus. Se että Paavali temmattiin kolmanteen taivaaseen EI missään nimessä tarkoita samaa, mitä jotkut uskovat hokevat tempaamisesta.
Ketään ei temmatta mihinkään. - Anonyymi
Usko vaan, minä en usko.
- Anonyymi
Mua tempastiin nakkikioskilla viikonloppuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701