Poliitikot lukee köyhyyspalstaa ja huomaa kuinka köyhät reteilee kun helppoa hakea avustuksia kelasta tekeättä mitään.Sitten haetaan avustuksista ruokia,kaljaa on varaa juoda,käryyttää. Sais pienentää toimeentulotukea perhana nin loppuis irvistely ja sitähän olen teille jo kirjoittanut pitkän aikaa ettei parane reteillä.Niin ristiin menee monella kirjoitukset kun mollaa poliitikkoja entäs nyt kun vasemmistopuolueet vastustaa toimeentulotuen leikkauksia.Ei toimeentulotuki ole mikään kansalaisraha.
Poliitikot lukee köyhyyspalstaa
35
291
Vastaukset
- Anonyymi
No ei lue, ei ne alistu kuuntelemaan omia solvauksia ja haukkuja kun ne tietää sen jo itsekkin, millasia julmureita ovat.
- Anonyymi
Oluet ja sätkäkamat kiintiömääräisiksi, myös eläkeläisille
- Anonyymi
Trumppi ostaa suomen ja kohta ollan ameriikkalaisii... hulahula...
- Anonyymi
Donitsimoottori umpeen! On jo korvapuustiverottajia joka sormelle kellä on.
- Anonyymi
Donitsi ei oo luotettava, siinä on reikä keskellä!
- Anonyymi
Köyhät luulee että toimeentulotuki on joku helkkarin kansalaisraha nooh eikös ala kiinnostaan työnhaku.Toimeentulotuki vastikkeelliseksi työkuntoiselle.
- Anonyymi
Nooh...nooh
Nuuh? - Anonyymi
Yritystuet vastikkeellisiksi yrittäjille.
- Anonyymi
Kela ei maksa kuin mitättömiä kiturahoja, joilla ei todellakaan elä.
- Anonyymi
Olethan sinä yhä elossa
- Anonyymi
Niinpä. Siihen kylkeen pitää tehdä jotain mistä saa vähän käteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Siihen kylkeen pitää tehdä jotain mistä saa vähän käteistä.
Kelan rahoillahan sinä elät. Ei täällä kukaan palkkatöissä enää ole. Ei muuten kelankaan rahoilla, paitsi orpo ja purra. He ovat aina ohituskaistalla.
- Anonyymi
Missä sitä työtä on?? Tavallista työtä ei ole!! Pitää kouluttautuu ja on niitä jotka ei opiskele??? Halpatyö voima?? Pätkä ja osaaikaista?? Teknolokia ?? Suomi myynyt ittenssä kaikki tetetään ulkomailla!! Tulevaisuus ropotit hoitelee!! Maahanmuutto???
- Anonyymi
Töitä riittää kaikille halukkaille. Jos ei opiskele, niin ei ole haluakaan tehdä töitä - eiköhän kaikki tiedä, että mitään sekatyömiehiä ei nykyään juurikaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitä riittää kaikille halukkaille. Jos ei opiskele, niin ei ole haluakaan tehdä töitä - eiköhän kaikki tiedä, että mitään sekatyömiehiä ei nykyään juurikaan ole.
Joo, varmaan töitä riittääkin kaikille halukkaille, vaan kun siitä työstä pitäis saada palkkaakin sen verran että pystyisi elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo lopetti koulutukset.
Orpo opetti palkanmaksut.
Orpo lopetti oman auton käytön.
Orpo lopetti .... kaiken... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo lopetti koulutukset.
Orpo opetti palkanmaksut.
Orpo lopetti oman auton käytön.
Orpo lopetti .... kaiken...Sitten lopetti myös työttömyyden työhaluisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten lopetti myös työttömyyden työhaluisilta.
Orpo lisäsi työttömyyttä.
Orpo lisäsi ihmisvihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo lisäsi työttömyyttä.
Orpo lisäsi ihmisvihaa.Mutta paransi kunnon kansalaisten asemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunismissahan taisi olla täystyöllisyys, vaikka työntekijä kaivaisi kuoppia lapiolla, ja sitten täyttäisi ne ja kaivaisi taas uuden kuopan.
Kapitalismissa uhrataan osa systeemille tekemällä heistä työttömiä. Näin kontrolloidaan palkkojakin, pidetään ihmiset nöyrinä. Ja tietenkin tuodaan maahan paljon maahanmuuttajiakin leikkimällä, ettei Suomesta muka löydy työntekijöitä omasta takaa.
Ihan keinotekoisesti luotu järjestelmä, mutta näillä mennään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunismissahan taisi olla täystyöllisyys, vaikka työntekijä kaivaisi kuoppia lapiolla, ja sitten täyttäisi ne ja kaivaisi taas uuden kuopan.
Kapitalismissa uhrataan osa systeemille tekemällä heistä työttömiä. Näin kontrolloidaan palkkojakin, pidetään ihmiset nöyrinä. Ja tietenkin tuodaan maahan paljon maahanmuuttajiakin leikkimällä, ettei Suomesta muka löydy työntekijöitä omasta takaa.
Ihan keinotekoisesti luotu järjestelmä, mutta näillä mennään...Samaa mieltä siitä, että tukia olisi leikattava edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta paransi kunnon kansalaisten asemaa.
Orpo huijasi kunnon kansaa.
Orpo huijasi pahaa kansaa.
Orpo pilasi suomen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä siitä, että tukia olisi leikattava edelleen.
Samaa mieltä palkat pois kokonaan. Kappas vaan että jostain ollaan samaa mieltä.
- Anonyymi
Elämänhallinta kurssille moni köyhäs joutas kun 15vuotta notkunut ja aivopieru on täytyy työstä saada palkkaa,kuka tuollaisen idiootin töihin ottaa.
- Anonyymi
Minä en ole rahantienaaja olen rahankäyttäjä
Minä en ole ruuan valmistaja olen ruuansyöjä
Minä en ole siivooja olen sotkija
Minä en ole lipun maksaja menen pummilla
Minä en ole kaljan ostaja olen kaljan juoja
Minä ostan tupakat virosta halvemmalla
Minä en ole naisien miellyttäjä olen naisien nussija
Minä en ole lasten elättäjä olen lisääntyjä
buhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahah- Anonyymi
Stubukkako siellä kirjoittelee, pressa ite?
- Anonyymi
Mistäs rahat kaljaan tulee.
- Anonyymi
Viina ja kalja halpeni ja sitä voi tilata kotiin ja sitä saa ruokakaupasta. Viinan saaminen on helpottunut.
Sen vuoksi ruuan saaminen on vaikeutunut ja normaali elämä täysin mahdotonta.
Viina ei elätä kaikkia, siksi sen saamista helpotettiin, ja ruuan saamista vaikeutettiin.
Tämä, Orpon näkemys onnellisesta kansasta.
- Anonyymi
Ai, että on niin mukava nähdä teitä köyhiä kadulla kerjäämässä, se lämmittää sydäntäni, että koen taas eläväni vanhoja, hyviä aikoja!
Keep on begging!
Terv. Stubukka, sunkin köyhän ihan ikioma pressa. - Anonyymi
Media pilasi aikoinaan minun predenttikampanjan terv;Aavo Äyrynen.
- Anonyymi
Joo, ei kannata kehua täällä, että saisi tuilla mitään ylimääräistä. Köyhän elämän pitäisi olla kuin Pertti Kurikan Nimipäivien Aina mun pitää-laulussa. Muuten leikataan.
"En saa syödä karkkia, en juoda limua, en saa edes juoda alkoholia!" - Anonyymi
Monihan oikeen mainostaa ettei töitä kannata tehdä kun saa niin hyvin tukiaisia nooh tuohon sitten muutosta.
- Anonyymi
No tuon mainostaminen on todellisuutta. Palkat on huonot, niillä ei elä, mutta etuuksilla elää paremmin. Se vaan on totuus.
- Anonyymi
Nooh..nooh....nuuh? 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuon mainostaminen on todellisuutta. Palkat on huonot, niillä ei elä, mutta etuuksilla elää paremmin. Se vaan on totuus.
Täytyy tarkistaa menoja niin sieltä se korjattava löytyy ai niin oletan 20 vuotta olut työtön niin et tiedä palkkoja esim,duunarityö teollisuudessa niin kyllä ammattimies saa melkein sen 3500eur käteen.Ei palkat ole huonot vaan ensimmäisenä nousee esille korkeat asumiskulut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765