Poliitikot lukee köyhyyspalstaa

Anonyymi-ap

Poliitikot lukee köyhyyspalstaa ja huomaa kuinka köyhät reteilee kun helppoa hakea avustuksia kelasta tekeättä mitään.Sitten haetaan avustuksista ruokia,kaljaa on varaa juoda,käryyttää. Sais pienentää toimeentulotukea perhana nin loppuis irvistely ja sitähän olen teille jo kirjoittanut pitkän aikaa ettei parane reteillä.Niin ristiin menee monella kirjoitukset kun mollaa poliitikkoja entäs nyt kun vasemmistopuolueet vastustaa toimeentulotuen leikkauksia.Ei toimeentulotuki ole mikään kansalaisraha.

35

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei lue, ei ne alistu kuuntelemaan omia solvauksia ja haukkuja kun ne tietää sen jo itsekkin, millasia julmureita ovat.

• Anonyymi

Oluet ja sätkäkamat kiintiömääräisiksi, myös eläkeläisille

• Anonyymi

Trumppi ostaa suomen ja kohta ollan ameriikkalaisii... hulahula...

• Anonyymi

Donitsimoottori umpeen! On jo korvapuustiverottajia joka sormelle kellä on.

• Anonyymi

Donitsi ei oo luotettava, siinä on reikä keskellä!

• Anonyymi

Köyhät luulee että toimeentulotuki on joku helkkarin kansalaisraha nooh eikös ala kiinnostaan työnhaku.Toimeentulotuki vastikkeelliseksi työkuntoiselle.

• Anonyymi

Nooh...nooh

Nuuh?

• Anonyymi

Yritystuet vastikkeellisiksi yrittäjille.

• Anonyymi

Kela ei maksa kuin mitättömiä kiturahoja, joilla ei todellakaan elä.

• Anonyymi

Olethan sinä yhä elossa

• Anonyymi

Niinpä. Siihen kylkeen pitää tehdä jotain mistä saa vähän käteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Siihen kylkeen pitää tehdä jotain mistä saa vähän käteistä.

Kelan rahoillahan sinä elät. Ei täällä kukaan palkkatöissä enää ole. Ei muuten kelankaan rahoilla, paitsi orpo ja purra. He ovat aina ohituskaistalla.

• Anonyymi

Missä sitä työtä on?? Tavallista työtä ei ole!! Pitää kouluttautuu ja on niitä jotka ei opiskele??? Halpatyö voima?? Pätkä ja osaaikaista?? Teknolokia ?? Suomi myynyt ittenssä kaikki tetetään ulkomailla!! Tulevaisuus ropotit hoitelee!! Maahanmuutto???

• Anonyymi

Töitä riittää kaikille halukkaille. Jos ei opiskele, niin ei ole haluakaan tehdä töitä - eiköhän kaikki tiedä, että mitään sekatyömiehiä ei nykyään juurikaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töitä riittää kaikille halukkaille. Jos ei opiskele, niin ei ole haluakaan tehdä töitä - eiköhän kaikki tiedä, että mitään sekatyömiehiä ei nykyään juurikaan ole.

Joo, varmaan töitä riittääkin kaikille halukkaille, vaan kun siitä työstä pitäis saada palkkaakin sen verran että pystyisi elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo lopetti koulutukset.
        Orpo opetti palkanmaksut.
        Orpo lopetti oman auton käytön.
        Orpo lopetti .... kaiken...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo lopetti koulutukset.
        Orpo opetti palkanmaksut.
        Orpo lopetti oman auton käytön.
        Orpo lopetti .... kaiken...

Sitten lopetti myös työttömyyden työhaluisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten lopetti myös työttömyyden työhaluisilta.

Orpo lisäsi työttömyyttä.
        Orpo lisäsi ihmisvihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo lisäsi työttömyyttä.
        Orpo lisäsi ihmisvihaa.

Mutta paransi kunnon kansalaisten asemaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunismissahan taisi olla täystyöllisyys, vaikka työntekijä kaivaisi kuoppia lapiolla, ja sitten täyttäisi ne ja kaivaisi taas uuden kuopan.

Kapitalismissa uhrataan osa systeemille tekemällä heistä työttömiä. Näin kontrolloidaan palkkojakin, pidetään ihmiset nöyrinä. Ja tietenkin tuodaan maahan paljon maahanmuuttajiakin leikkimällä, ettei Suomesta muka löydy työntekijöitä omasta takaa.

Ihan keinotekoisesti luotu järjestelmä, mutta näillä mennään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunismissahan taisi olla täystyöllisyys, vaikka työntekijä kaivaisi kuoppia lapiolla, ja sitten täyttäisi ne ja kaivaisi taas uuden kuopan.

Kapitalismissa uhrataan osa systeemille tekemällä heistä työttömiä. Näin kontrolloidaan palkkojakin, pidetään ihmiset nöyrinä. Ja tietenkin tuodaan maahan paljon maahanmuuttajiakin leikkimällä, ettei Suomesta muka löydy työntekijöitä omasta takaa.

Ihan keinotekoisesti luotu järjestelmä, mutta näillä mennään...

Samaa mieltä siitä, että tukia olisi leikattava edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta paransi kunnon kansalaisten asemaa.

Orpo huijasi kunnon kansaa.
        Orpo huijasi pahaa kansaa.
        Orpo pilasi suomen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä siitä, että tukia olisi leikattava edelleen.

Samaa mieltä palkat pois kokonaan. Kappas vaan että jostain ollaan samaa mieltä.

• Anonyymi

Elämänhallinta kurssille moni köyhäs joutas kun 15vuotta notkunut ja aivopieru on täytyy työstä saada palkkaa,kuka tuollaisen idiootin töihin ottaa.

• Anonyymi

Minä en ole rahantienaaja olen rahankäyttäjä
      Minä en ole ruuan valmistaja olen ruuansyöjä
      Minä en ole siivooja olen sotkija
      Minä en ole lipun maksaja menen pummilla
      Minä en ole kaljan ostaja olen kaljan juoja
      Minä ostan tupakat virosta halvemmalla
      Minä en ole naisien miellyttäjä olen naisien nussija
      Minä en ole lasten elättäjä olen lisääntyjä

buhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahah

• Anonyymi

Stubukkako siellä kirjoittelee, pressa ite?

• Anonyymi

Mistäs rahat kaljaan tulee.

• Anonyymi

Viina ja kalja halpeni ja sitä voi tilata kotiin ja sitä saa ruokakaupasta. Viinan saaminen on helpottunut.
        Sen vuoksi ruuan saaminen on vaikeutunut ja normaali elämä täysin mahdotonta.

Viina ei elätä kaikkia, siksi sen saamista helpotettiin, ja ruuan saamista vaikeutettiin.

Tämä, Orpon näkemys onnellisesta kansasta.

• Anonyymi

Ai, että on niin mukava nähdä teitä köyhiä kadulla kerjäämässä, se lämmittää sydäntäni, että koen taas eläväni vanhoja, hyviä aikoja!

Keep on begging!

Terv. Stubukka, sunkin köyhän ihan ikioma pressa.

• Anonyymi

Media pilasi aikoinaan minun predenttikampanjan terv;Aavo Äyrynen.

• Anonyymi

Joo, ei kannata kehua täällä, että saisi tuilla mitään ylimääräistä. Köyhän elämän pitäisi olla kuin Pertti Kurikan Nimipäivien Aina mun pitää-laulussa. Muuten leikataan.

"En saa syödä karkkia, en juoda limua, en saa edes juoda alkoholia!"

• Anonyymi

Monihan oikeen mainostaa ettei töitä kannata tehdä kun saa niin hyvin tukiaisia nooh tuohon sitten muutosta.

• Anonyymi

No tuon mainostaminen on todellisuutta. Palkat on huonot, niillä ei elä, mutta etuuksilla elää paremmin. Se vaan on totuus.

• Anonyymi

Nooh..nooh....nuuh? 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuon mainostaminen on todellisuutta. Palkat on huonot, niillä ei elä, mutta etuuksilla elää paremmin. Se vaan on totuus.

Täytyy tarkistaa menoja niin sieltä se korjattava löytyy ai niin oletan 20 vuotta olut työtön niin et tiedä palkkoja esim,duunarityö teollisuudessa niin kyllä ammattimies saa melkein sen 3500eur käteen.Ei palkat ole huonot vaan ensimmäisenä nousee esille korkeat asumiskulut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe