Vanha tuttu taktiikka ja katos vaan, perseennuolijat ovat häämmetyneitä ja täysin kyykyssä ! grönlanti on vain temppu vetää huomio toisalle ikävästä perjantaista.
Kyllä suomen orrrvarit tämän taktiikan tietätät
Trumpin huoraamisretkistä tuomio ensin perjantaina, siksi huomio pitää vetää toisaalle
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Länsimainen media on pullollaan näitä "kummallisuuksia", kun pitää peitellä suurta puhallusta ja häivytellä jälkiään. "virus" olis yksi suurimmista kusetuksista , sillä...
kyse on vain tästä
https://www.talouselama.fi/uutiset/historiallisen-voimakas-lama-on-tulossa-ennustaa-tohtori-tuho-parhaassa-tapauksessa-joudumme-finanssikriisia-syvempaan-taantumaan/42a388aa-822b-4e70-8698-c79f18eed6ce - Anonyymi
Tänään "tuomion" pitäisi tulla, katsotaan mitä asiassa on päässyt tapahtumaan, siis salailussa, perseennnuolijoita kunovat.
Mutta tosiaan, LAMA syvenee entisestään ... siksi "yllättäviä" uutisia solkenaan- Anonyymi
>>Tänään "tuomion" pitäisi tulla,
No tulihan se, tässä lyhykäisyydessään:
""Donald Trump ei saa rangaistusta, vaikka hän sai tuomion""
HYSSYTTELY-jutusta hyssyttely - TUOMIO, eikö totta. Trump lienee innokas huora-palvelujen käyttäjä, muistaa vain maksaa laskut säntilliesti eikä kiertää veroja .
t. haans
- Anonyymi
Kaikki meni Trumpin kannalta juuri kun tämä juotoilija suunnitteli. Huoraamis-"tuomio" jota ei lopulta tullutkaan, jäi käytännössä kokonaan prsnta-medioiden pyörittämän grönlanti-hömpän alle ja nyt peli jatkuu puhtaalta pöydältä.
Ja Donalt voi käydä huorissa taas , huoletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881