Niin mitä ajattelet minusta ihmisenä? Ilkeät vastaukset ignoorataan, koska en usko että hän kommentoisi ilkeästi. Asiallinen kritiikki on asia erikseen.
Mies, jos ehkä sittenkin olisit vaikka nyt täällä
43
573
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne sinua.
- Anonyymi
No hän tuntee sen verran, että voi sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hän tuntee sen verran, että voi sanoa.
Näen hänet hyvin älykkäänä ja määrätietoisena, mutta myöskin itsekkäänä ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen hänet hyvin älykkäänä ja määrätietoisena, mutta myöskin itsekkäänä ihmisenä.
Jaa, no en tiedä näkisikö hän minua älykkäänä... Ei ole sellaisia puolia ollut tarvetta näyttää. Pitää varmaan enemmänkin päinvastaisena. Itsekkäänä varmaan pitääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no en tiedä näkisikö hän minua älykkäänä... Ei ole sellaisia puolia ollut tarvetta näyttää. Pitää varmaan enemmänkin päinvastaisena. Itsekkäänä varmaan pitääkin.
No oletko sitten itsekäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko sitten itsekäs?
No joo, olen joissain asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, olen joissain asioissa.
Eise mitään. ❤️
- Anonyymi
Ei kannata naisiin sekaantua on nimittäin mustiksia ja sen takia raibo hulluja
- Anonyymi
Tykkään sinusta, vaikka emme tunnekaan yhtään. Vaikutat mukavalta.
- Anonyymi
Et varmaan ole hän... 😔 tai jos olisitkin, niin tykkäät jostain toisesta. Kunhan halusin kysyä, että jos hän jaksaisi kertoa mielipiteensä minusta. Jos siis edes käy täällä.
- Anonyymi
Selvisitkö säikähdyksellä, läheltä piti tilanne tais olla
- Anonyymi
Lähellä oli joo mutta puhumatta selvittiin. 😅
- Anonyymi
Välillä ärsyynnyn, mökötän ja huomaan rakastavani syvästi. Joskus käyttäydyn typerästi, välttelen seuraa ja hetken kuluttua sydämen valtaa järjetön kaipuu. Kukaan muu ei herätä tälläistä tunteiden vuoristorataa ja siitä tiedän kuinka tärkeä hän on :3 Hän on ainutlaatuinen ja saa minut yrittämään enemmän. Rakastan :3 ja tämä ihanalle naiselle
- Anonyymi
Noloa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noloa täällä.
Miten niin noloa. Ihana, kun mies avautuu.
- Anonyymi
Sinä olet hyvin herkkä ja syvällinen
- Anonyymi
Viipyilevä. Meidän elämämme viini ei enää parane. Korkki auki ja elämä ja me käyttöön.
- Anonyymi
Olet kaunis ihana joskus kärkäs ja temperamenttinen. Olet suvaitsevainen ja ymmärtäväinenkin tietyllä tavalla... Olet hyvin pohdiskeleva ja mietit asioita monilta eri kannoilta ennenkuin toimit. Sinulla on hyvin jyrkät rajat ja oma rauha ja yksityisyys on sinulle tärkeää että sinun asiat ei muille kuulu ja kerrot vain jos itse haluat kertoa mutta sinulta on turha udella mitään. Jos koet että toinen on varovainen tai epävarma silloin sinäkin peräännyt herkästi.
- Anonyymi
Kiitos kaunis osuvasta luonnehdinnasta.
- Anonyymi
Minuun ei oikein osunut. Ap
- Anonyymi
Olipas osuva. T: Mn
- Anonyymi
Tietämättönäntienhaarana ei tuskin pahaa voi suustaan päästää mutta toivon parasta
- Anonyymi
Ajattelen että teit sen mitä teit, omista lähtökohdistasi.
Minäkin ihastuin sinuun omista lähtökohdistani. Ja maailmani meni aivan raiteiltaan kun olitkin varattu.
En tule olemaan enää se sama millaisena itseni tunsin.- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Kuinka niin varattu? Miten se sinulle selvisi?
- Anonyymi
Paljon samaa meissä on, myös erilaisuutta. Sovittais hyvin yhteen.
- Anonyymi
Mies rakastaa testata mua, ei helevetti sitä testaamisen määrää, joka välissä testi-testi-tesrmtikrölöpölp
- Anonyymi
Myönnät varmaan itsekin, et asetat sanasi tarkasti testataksesi minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ei tarvi testailla, luotan makuuni ihan liikaa :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ei tarvi testailla, luotan makuuni ihan liikaa :P
En minäkään koe testaavani. Luotan lopulta kuitenkin enemmän tunteeseen ja tuntemukseen, vaikka olenkin harkitseva ja pohdiskeleva yleensä. Mielummin puhuisin asiaa - muualla kuin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En testaa, ei ole tarvetta. Tunnen, että haluat pysyvyyttä ja turvallisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En testaa, ei ole tarvetta. Tunnen, että haluat pysyvyyttä ja turvallisuutta.
Sitä varmasti haluan.
- Anonyymi
Ai sinä saat testata mutta mies ei? Reilua?
- Anonyymi
Ei oo todisteita, että testaisin 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo todisteita, että testaisin 😌
Kommenttisi toimii todisteena.
- Anonyymi
No oothan sä semmonen pentu ettei muista väliksi.
Koen, että olet herkkä ja aito. Niin ainakin aikoinaan koin. Ootko muuttunut, en tiiä.
Hyvä huumorintaju ja taito kirjoittamiseen sulla on. Sen varmasti tiiätkin. Ärsyyttämisen lahja sulla on myös. Se ei ole hyvä. Tai jos osaat käyttää sen myönteisesti niin sitten ok.
Jotkut täällä voivat ajatella sinun olevan se Gubbe ja voihan se olla, että oletkin se. En tiiä. Gubellakin on välillä hyviä juttuja, mutta monesti ne menee överiksi.
Eniten suren kohdallasi, että haluat kommunikoida vain palstalla. Se saa minut surulliseksi. Minä voisin jutella kanssasi ihan livenä jos kelpaisin sinulle siihen.
Nyt alan nukkumaan. Hyvää ja levollista yötä sinulle.
🌈- Anonyymi
Voit koska vaan tulla vetämään hihasta. En pure :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit koska vaan tulla vetämään hihasta. En pure :)
Kiitos vastauksestasi.
Kuten kirjoitin, eniten suren,että kommunikoit vain täällä.
🌈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Kuten kirjoitin, eniten suren,että kommunikoit vain täällä.
🌈Sama täällä.
- Anonyymi
Välillä voisit miettiä mitä kirjoitat. Ei kaikkia ajatuksia tarvitse ”ääneen” sanoa. Loukkaavaa kuvitella minut gubbeksi. Ei hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä voisit miettiä mitä kirjoitat. Ei kaikkia ajatuksia tarvitse ”ääneen” sanoa. Loukkaavaa kuvitella minut gubbeksi. Ei hyvä.
Olen samaa mieltä. Tämä ei hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteisiin, sisimpääni matkustaaaan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tämä ei hyvä.
Älähtää kalikka....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244711Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233480Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2672025Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81862Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin103977- 30787
- 61767
- 176750