Pitääkö nykyään kaikiissa kylpylöissä käyttää uikkareita sekasaunoissa / höyrysaunoissa?
Sekasaunat kylpylässä
8
772
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmeelle tuntuu. Ei uima-asut kuulu minkäänlaiseen saunaan. Asujen keinomateriaalit eivät sitä kestä yhdessä kloorin kanssa, vaan menettävät kimmonsa muutaman käyttökerran jälkeen.
Lisäksi epähygienistä. - Anonyymi
Valitettavasti näin näyttää asia olevan. Vielä 90-luvulla mm. pääkaupunkiseudulla Töölön uimahallin höyrysaunassa oltiin kaikessa sovussa ilman uimapukua. Samoin Itäkeskuksen uimahallin höyrysaunassa.
Kansainvälisen kehityksen myötä maahan tuli paljon ihmisiä islamilaisesta maailmasta ja heille alastomuus on ehdoton ei. Ja osasihan sitä jotkut suomalaisetkin miehet käyttäytyä epäsopivasti näissä uimahalleissa. Paluuta vanhaan ei ole. Ainoastaan Saksassa sekasaunominen on vielä yleistä uintia myöden.- Anonyymi
Eikö Saksassa ole yhtään ihmisiä jotka ovat tulleeti islamilaisesta maalilmasta?
Ja miksi meidän pitää muuttua heidän tapojensa, arvojensa mukaan. Ei tarvitse mennä höyrysaunaan jos alastomuus häiritsee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Saksassa ole yhtään ihmisiä jotka ovat tulleeti islamilaisesta maalilmasta?
Ja miksi meidän pitää muuttua heidän tapojensa, arvojensa mukaan. Ei tarvitse mennä höyrysaunaan jos alastomuus häiritsee.Saksalaiset eivät ole niin lampaita kuin suomalaiset. Suomi ajattelee herkästi muita kuin omiaan. Omista kansallisista piirteistä tulisi voida pitää kiinni. Sauna on tarkoitettu alastomille ihmisille. Ei uimapukuja käyttäville tai pyyhkeisiin verhoutuneille.
- Anonyymi
Itse miehenä olen uikkarit jättänyt päälle, mutta naiseni menee saunaan aina alasti.
- Anonyymi
Ota vaimostasi mallia. Miksi suotta ujostelet. Alastomana tänne tullaan ja alastomana lähdetään. Ei ole syytä hävetä yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaimostasi mallia. Miksi suotta ujostelet. Alastomana tänne tullaan ja alastomana lähdetään. Ei ole syytä hävetä yhtään mitään.
Häpeä? Luulen että on samasta asiasta kyse kuin meillä. Naiseni ottaa alasti aurinkoa kaupungin puistoissa. Itse pidän shortsit jalassa. Häpeä ei liity asiaan mitenkään. Naisesta ei kukaan ilmoita poliisille, vaikka kuin olisi alasti. Miehestä ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3262983Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä642721- 1231747
- 1181460
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691100
- 741089
- 701030