Tanskan ja Usa:n sota

Anonyymi-ap

Kumman puolella palstan trollit ovat? Entä sinä, kumpaa kannatat?

17

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Grönlantilaiset sais itse päättää kummassa he haluavat asua Tanskassa vai Amerikassa.
      Se olis järkevintä. Mitäpä Tanskakaan tuolla saarella tekee. Sotaa pitää välttää.
      Trumppi on kyllä hullu, kun alkaa sodalla uhkailemaan. Tuntuu että maailmassa on tällä hetkellä liikaa hulluja päämiehiä.
      Kim Jong Ung, Putiini, Trump, Kiinan presidentti, en muista nimeä, Erdoan puolihullu, samoin Unkarin pääministeri

• Anonyymi

Pahalta tuntuisi Kööpenhaminan tivolin ja Legolandin pommitukset, joten kyllä minä kallistun Tanskan puolelle.

• Anonyymi

USA ottaa omansa, eli Grönlannin ja Panaman. Näin Nato voimistuu entisestään ja on kyvykkäämpi tulevassa sodassa venäjää vastaan.

• Anonyymi

Äärinarsisti sekopää trump on kaheli. Tietysti olen Tanskan puolella !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äärinarsisti sekopää trump on kaheli. Tietysti olen Tanskan puolella !!

Tanskanmaassa on jotain mätää. Onko se Tanskan siirtomaapolitiikka ja riisto Grönlantiin?

• Anonyymi

Trump peruu puheensa Grönlannista kunhan saa pari kassillista tanskalaista aikuisviihdettä. Valkoisesta talosta alkaa kuulua litsinlätsin.

• Anonyymi

Trumpista ei ole enää niihin hommiin.

• Anonyymi

USA ottaa Grönlannin, Kanadan ja Panaman kanavan. Venäjät ottaa Baltian-maat, Suomen ja Ukrainan.
      Tämä on se uusi maailmanjärjestys ja suurvaltapolitiikkaa.

• Anonyymi

Venäjästä ja suurvallasta ei voi puhua samassa lauseessa. Venäjä on kehitysmaa jonka kehitys menee kohti kivikautta, ei eteenpäin.

• Anonyymi

Grönlanti on Tanskan siirtomaa ja Tanskan tulisi luopua siirtomaapolitiikasta ja Grönlannista. tanskalla ei ole Gönlantiin mitään geneettistä tai maantieteellistä yhteyttä. Selvää riistävää siirtomaapolitiikka Tanskan kuningaskunnalta.

• Anonyymi

Eino Grön haluaa myös ostaa sen niinkuin omaksi maaksi.

• Anonyymi

Voisimmeko me suomalaiset myydä Ahvenanmaan Yhdysvallille. Tulisi selvää säästoa Suomen kansalle ja Petteri Orpon hallitukselle.

• Anonyymi

Nyt on asiaa !

• Anonyymi

Kannatamme Lapualla Israelia.

• Anonyymi

Juutalaisongelma on vielä ratkaisematta.

• Anonyymi

En oo vielä huomannut että niillä on sota. Palataan asiaan sitten jos on. Eli ei koskaan.

• Anonyymi

Putin saa Ahvenanmaan ja Trump Grönlannin, niin pojat päättivät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2448
    2. 134
      1905
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1246
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      106
      1225
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      33
      1091
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1036
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      9
      944
    Aihe