Olisi korkea aika perustaa Lotta järjestö uudelleen ja alkaa harjoittelemaan toimintaa.
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea sodan syttyessä. Vain yli 69-vuotialta ei vaadita palvelusta. Saa jopa halutessaan lähteä maasta, mutta sitä nuoremmat ei mihinkään, vaan palvelukseen. Niin naiset kuin miehet ja aivan erityisesti sivarit.
Lotta Svärd 2.0
17
284
Vastaukset
- Anonyymi
Nykynuoriso ei osaa kuin tilata burgereita Woltista.
- Anonyymi
Nyt saavat opetella toimimaan itse volttikuskeina kenttäkeittiön ja etulinjan välillä, sekä tarvittaessa toimittamaan ruokaa kaukopartiomiehille kauas rintaman taakse.
- Anonyymi
Hyviä kenttäpatjoja ne kyllä on, mukavan pehmeitä.
- Anonyymi
Olen täsmälleen samaa mieltä mutta millä ihmeellä sen saa aikaan kun vihreät tarkoitan kommunisteja eivät hyväksy ajatusta eikös Lipponen jossain haastattelussa sanonut että lotta järjestö on puoli fasistinen järjestö. Itse pitäisin tärkeänä palauttaa lotta järjestön kunnia ja sen toiminta takaisin esim muonituslotta lääkintälotta viestintälotta koulutukset. Ehdotan vetoomusta lotta järjestön puolesta jotta homma saadaan käyntiin myöskin pikkulotat heille voisi opettaa ensiapua ja muita taitoja. Kerran isovanhemmat ovat puolustaneet tätä maata niin miksei jälkipolvet sitä paitsi ryssä ei enää määräile Suomessa kuten sotien jälkeen tällä tavoin voimme myös näyttää sen.
- Anonyymi
Nythän lotat osallistuvat jo ase kädessä palvelukseen ja osaaminen ja maanpuolustustahto on korkealla. Ei tarvita uusia hallintohimmeleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän lotat osallistuvat jo ase kädessä palvelukseen ja osaaminen ja maanpuolustustahto on korkealla. Ei tarvita uusia hallintohimmeleitä.
Aivan oikein. Naiset toimivat aktiivisesti reserviläisissä ja resupseereissa. Se antaa hyvän kuvan eikä julkikuva ole sen varassa, että yli viisikymppiset suuruksen aikana paikalla olleet äijät pönöttävät niiden hallintohimmeleiden lehtijutuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein. Naiset toimivat aktiivisesti reserviläisissä ja resupseereissa. Se antaa hyvän kuvan eikä julkikuva ole sen varassa, että yli viisikymppiset suuruksen aikana paikalla olleet äijät pönöttävät niiden hallintohimmeleiden lehtijutuissa.
Naiset voisivat itse olla aloitteellisia, mutta eiväthän he edes äänestä naisia 🙄
- Anonyymi
Eletään mielummin rauhas, eikä koko ajan uhota hyökkäävämme uralin taa. Harjotellaan vain sitä puolustamista kaiken varalta, mutta jätetään se turha uho pois.
- Anonyymi
Kyllä me vielä vallataan Pietari ja Moskova! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me vielä vallataan Pietari ja Moskova! 🤣
No sähän voit sotakiimoissas mennä ukrainaan vapaaehtois taistelijaksi. Saa sutkin hyötykäyttöön, jos ei muuhun niin lannoitteeksi ukrainan pelloille.
- Anonyymi
Lihaa syömättömät martat ovat uusi lottajärjestö. Martat ovat voittaneet lihanhimon.
- Anonyymi
Örkit syö rintamalla toisiaan, kun ovat eksyneet niin vieraalle maalle, ettei voltti löydä heitä.
- Anonyymi
Pakollinen Lotta-palvelus säädettäköön.
- Anonyymi
Lotat tekivät arvokasta työtä.
- Anonyymi
Suomi valmistautuu selväsi hyökkäyssotaan. Oletko valmis?
- Anonyymi
Odotan kutsua ylimääräisiin kertausharjoituksiin, vaikka olen vanha.
Perinteet velvoittavat, isä oli sodassa, samoin isoisä.
Jokainen sukupolvi on velvollinen sotimaan venäläisiä vastaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan kutsua ylimääräisiin kertausharjoituksiin, vaikka olen vanha.
Perinteet velvoittavat, isä oli sodassa, samoin isoisä.
Jokainen sukupolvi on velvollinen sotimaan venäläisiä vastaan!Ei sun tarvi odottaa. Mee ukrainaan, sinne otetaan nyt kaikki sotahaluiset. Pääset peltojen lannoitteeksi hyvin nopeaa, niin kaikki on sit ohi sun osalta, velvoite täytetty, eikä sun tarvi sitä sitten enää miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910