Erityisesti uskontokuntiin kuulumattomille nuorille suunnattujen protuleirien määrä kasvaa. Ensi kesänä nuorten leirejä järjestetään 64 leiriä, kun viime kesänä niitä oli 60.
Kasvu on siis melko iso, mutta en tiedä palataanko määrässä leiriä kohti entiseen, kun muistelen että sitä aiemmin nostettiin yhdellä.
Protuleirien määrä lisääntyy
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tuollaiset on?
- Anonyymi
Kannattaa katsoa ihan täältä: protu.fi
- Anonyymi
Onkohan niin, että arvontasysteemistä palataan ilmoittautumisjärjestykseen.
Niin www-sivulla lukee: "Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä."
En oikein pidä siitä, arpominen olisi minusta järkevämpi. Ehkä protulla sitten on tuohon syy.
- Anonyymi
Edellytyksenä on ollut uusien aikuisohjaajien saaminen.
- Anonyymi
Hyvä, että ohjaajien ennakkokoukutus ei enää maksa niin paljon, ja että leiriiville voidaan maksaa pieni päiväraha.
Se on tosiaan ollut niukin resurssi. Olen kyllä ymmärtänyt, ettei paikkojakaan ole niin mahdottomasti ollut. Protun idea on kuitenkin toinen kuin partioleirin tms, joten puitteilta vaaditaan vähän enemmän.
- Anonyymi
Helmikuussa ilmoittautumiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728