Suomalaiset ovat niin säälittävän ylimielisiä. Luulevat tietävänsä asioista ihan kuin heillä olisi kokemusta asioista.
suomalaiset ovat rasisteja itse suomalaisia kohtaan
13
156
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalainen ei voi olla suomalaiselle rasistinen. Rasismi liittyy rotuun ja etniseen taustaan. Henkilö ei voi olla rasistinen toista samaa etnisyyttä ja rotua olevaa kohtaa. Eriarvoisesti voi toki kohdella, mutta se ei ole silloin rasismia. Rasismi kun liittyy eriarvoiseen kohteluun rodun tai etnisen taustan perusteella.
- Anonyymi
Juuri näinhän asia on, on vaan trendikästä tuputtaa rasismia joka paikkaan. Moni "ostaa" rasismijutut ajattelematta isommin koko asiaa.
- Anonyymi
Ilmeisesti kumminkin sitä rasismia on kuin siitä tiedetään niin paljon vaikka rasismi ei kiinnosta ketään. Eikä niin että kukaan ei ole kiinnostunut rasismista, ei, ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näinhän asia on, on vaan trendikästä tuputtaa rasismia joka paikkaan. Moni "ostaa" rasismijutut ajattelematta isommin koko asiaa.
Tottakai, vihaajat haluavat isoja juttuja
- Anonyymi
Kuka tahansa voi lässyttää tuollaista blaa...blaa...blaa... nihilismiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa voi lässyttää tuollaista blaa...blaa...blaa... nihilismiä
Silti rasismi liittyy rotuun ja etniseen taustaan. Syrjintä ja rasismi eivät ole synonyymejä. Ovat eri asioita. Syrjintä voi olla rasismia, mutta kaikki syrjintä ei rasismia ole. Jos ei ymmärrä eroa, niin sitten ei voi paljon mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti rasismi liittyy rotuun ja etniseen taustaan. Syrjintä ja rasismi eivät ole synonyymejä. Ovat eri asioita. Syrjintä voi olla rasismia, mutta kaikki syrjintä ei rasismia ole. Jos ei ymmärrä eroa, niin sitten ei voi paljon mitään.
En ymmärrä teidän ehdoilla olevaa kauheeta paskaa
- Anonyymi
Kyllä suomalainen erottaa omassa kansassaan olevan hyödyttömän roskaväen.
- Anonyymi
Näin varmasti on, mutta onko se sitten rasismia, niin se onkin se juttu. Esim. viha ei ole sama asia, kuin rasismi. Kovuus, kylmyys ja välinpitämättömyys eivät nekään ole rasismia. Rasismi on syrjintää, eli eriarvoista kohtelua etnisen taustan ja rodun perusteella.
- Anonyymi
Ihmisiä on vain yksi rotu, ja ihonvärien sävyjä on tuhansia. Ihonvärin sävy ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa. Kullakin kansalla on oikeus omaan maahansa, mutta ei muiden kansojen maihin.
- Anonyymi
Tuo on yksi näkemys. Muitakin näkemyksiä on rotujen suhteen. Jos nyt sitten lähdetään siitä olettamuksesta, että on vain yksi rotu, niin sitten rasismia ei ole ollenkaan, koska rasismi on syrjintää, eli eriarvoista kohtelua etnisen taustan ja rodun perusteella. Jos ei ole rotua tai etnistä taustaa, niin sitten ei ole myöskään rasismia. Sitten on vain sellaista syrjintää, joka ei ole rasismia. Rasismi sanan voi sitten unohtaa kokonaan. Syrjintä sana ei ole synonyymi rasismi sanalle.
- Anonyymi
No onhan musta pirun ruma. Ei kuule suomeen. Pinkin värinen kieli on tosi ällöttävä.
- Anonyymi
Taidat olla mamu kun haukut suomalaisia. Minä ainaskin olen rasisti mamuja kohtaan. Kiva kysyä tilaatko kyydin afrikkaan kun puhelimella leikkivät. Hhehh eivät tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932