Törnävälle yli 6000 neliön kauppakeskus

Anonyymi-ap

10

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on hieno kun saadaan maitokauppaa maitokaupan perään. Ei porukka mahdu samaan maitokauppaan niin pitää rakentaa 17 erillistä jotta saa perunapussin haettua ja sokerinisua. Koskahan noitakin on tarpeeksi, mihkä jumalauta tarttoo näin monta ruokakauppaa?

• Anonyymi

Mä taas kuulin notta Kärkkäinen

• Anonyymi

Stockmann sinne tulee!

• Anonyymi

Mistähän ne ostajat piisaa???

• Anonyymi

Tornavallekko?

• Anonyymi

Ja Kuortaneentien ja ohikulkutien risteysalueelle ollaan kaavoittamassa Ideaparkin kokoista kauppakeskusta joten kyllä kauppoja pian piisaa.

• Anonyymi

Ei ole päivää etteikö täällä joku esitä seinäjoelle uutta kauppaa,mikä ihmeen villitys siinä on kun ei niihin riitä asiakkaita. pitäs toisesta päästä tiputtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole päivää etteikö täällä joku esitä seinäjoelle uutta kauppaa,mikä ihmeen villitys siinä on kun ei niihin riitä asiakkaita. pitäs toisesta päästä tiputtaa

Maakunnan väki muuttaa Seinäjoelle ja mitä enemmän täällä on kauppoja sitä enemmän myös maakunnan väki käy täällä Samalla se tappaa maakunnan omat kaupat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maakunnan väki muuttaa Seinäjoelle ja mitä enemmän täällä on kauppoja sitä enemmän myös maakunnan väki käy täällä Samalla se tappaa maakunnan omat kaupat.

Mutta jos miettii paljonko seinäjoella on jo kauppoja, niin kyllä se on ihan aiheellista miettiä että miten niihin uusiin riittää asiakkaita tai ehkä paremmin niin että niihin vanhoihin? Seinäjokelaisille kauppoja on aivan tarpeeksi omaan tarpeeseen, ja en nyt näe sitä että miksi joku ajaisi k-supermarkettiin tai edes citymarkettiin muualta maakunnasta, koska samat tavarat ja tuotteet niissä pääosin on myynnissä. Lidl löytyy lapualta ja kauhavalta jne niin eipä tarvi lidliinkään ajella.. Sitten vielä se että kun nuoret tilailee netistä, tai nuoret ja nuoret nykyään jo ihan yli viiskymppiset, niin kauanko tämä eläkeläisten plus 60-70 vuotiaitten kaupparalli enää kestää, että muualta maakunnasta ajellaan isolle kirkolle ihmettelemään, KAUPPOJA. Ei olisi joku kulttuuri tai liikuntakaan harrastuksena varmasti ainakaan huonompi. Suhkot hidasta on seinäjoen väkiluvun kasvu, seinäjoella kun laskee asukasluvun ilman liitoskuntia niin eihän se oo kuin jotain 35 tuhannen hujakoilla.

• Anonyymi

Kuulostaa nykymaailmaan aivan liian pieneltä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe