Tatuoinnit "köyhillä"

Anonyymi-ap

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että aina kun telkkarissa on joku köyhäksi itsensä luokitteleva, puolet kropasta on tatuoitu, useimmilla naisilla rakennekynnet. Näin ainakin oli Hyvä Joulumieli-keräyksen lahjakortin saajalla, Rikkaat ja rahattomat-ohjelman yh-äipällä, ja monia muita. Itselläni työssäkäyvänä ei olisi koskaan varaa moisiin koristuksiin🫣

96

771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihminen kun ei ole itse mitään, niin täytyy edes yrittää olla jotain . Karmeeta!

• Anonyymi

Kirsi ja Leena ulivulim. Vanhat naiset. N

• Anonyymi

Jokainen ihminen on arvokas , joten kukaan ei yritä olla jotakin vaan on ihan vaan jotakin kuten moraalin vartijatkin .

• Anonyymi

Kaikillla räkänokilla on tatskoja jotka ei ole ollut koskaan edes lusimassa ja yrittää leikkiä jotain kovaa huume jätkää.. tyhhmmää touhua... !

Huuemhörhöt ja rikollist taas haluaa näytellä tavallista kunollista ihmistä nykyään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoinekin homma että jos huoralla on tatuoiteja niin se ei kelpaa kellekkän... kiertävät asiakkkaat kuin kissa kuumaa puuroa..mutta jos on puhdas iho niin alkaa kauppa käymään kuulin sellisen jutun alan asian tuntijalta.

Se on vähän sama asia kun eihän ruosteinen auokaan kelpaa kellekkään,mutta jos on samanlainen ruosteeton niin kyllä kelpaa..
        Ei paskaa kukaan halua ilmankaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatuonteja tekee myös kaverit eikä hän niitä ottaessa ole välttämättä köyhä. Olipa juttu. TOOOPEE!!!🤡🤡

• Anonyymi

Eivät tatuoinnit maltaita maksa ja osalla joskin ehkä pienellä sellaisella voi olla ammattitatujoija tuttavapiirissä joka tekee ihomaalin pikkurahalla/ilmaiseksi.

Tupauunoille joille kaikki on kallista normaalihintaiset elintarvikkeetkin ovat jo kauhistus.

• Anonyymi

Tatuointeihin ja kaljakkeisiin ym huumehissiin näkyy rahaa riittävän.
      Plastiikkakirurgeille ja pizzoihin "käyhillä"
      luureja vaihellaan kerran vuodessa.
      huhhuh

• Anonyymi

Puhelimen kun ottaa korottomalla osamaksulla, tonnin luurinkin hinnaksi jää pikkuhilkku kuukausittain. Tuollaiset vanhojen pierujen mielestä kaikki muu on turhaa paitsi jemmaraha. Kuolinpesien tyhjentäjät dokaavat sinunkin säästösi sikäli jos sellaisia edes on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimen kun ottaa korottomalla osamaksulla, tonnin luurinkin hinnaksi jää pikkuhilkku kuukausittain. Tuollaiset vanhojen pierujen mielestä kaikki muu on turhaa paitsi jemmaraha. Kuolinpesien tyhjentäjät dokaavat sinunkin säästösi sikäli jos sellaisia edes on.

Eivät dogaa vaan käyttävät sen muuhun kuin tatuointiin tai rakenne kynsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät dogaa vaan käyttävät sen muuhun kuin tatuointiin tai rakenne kynsiin.

Miksi jauhat tatuoinneista ja jopa kynsistäkin. Onko se sinulta piåois jos jollain on tatuointi tai pitkät kynnet .

• Anonyymi kirjoitti:

Toi on niin totta. Sen puhelimen, niinku vaatteet ja huonekalutkin, puhumattakaan autosta ja useasta talkkarin maksukanavasta, voi kaikki ostaa osamaksulla, pikkusumma kuukausittain vaikka noi kaikki olisi, ja etelään voi lähteä lomallekkin klarnan rahoituksella, noo probleem.
        Jos jossain kohtaa meinaa kk. erät nousta liian suuriksi ni siihen voi ottaa pikavipin ni ei häiritse liikaa elämää.
        On hienoa kuvitella että kaikilla köyhillä on tuttu tatuoija joka tekee niille ilmatteeks, sit niil on tuttuja pitserioita ja olutpanimoita, kun näillä tatuoiduilla ainakin telkkarissa kaikki tasot ja osa lattiaa pakkaa olemaan vuorattu noiden tyhjillä pakkauksilla, ilman saatja oletettavasti. Vielä kun niillä olis vaikka joku tuttu skanskalla ni saisivat asunnot kaveripalveluksena ja joku vehon myyjä suvussa ni kaikille liikenis ilmanne mersu.

Onks no itatuoijet tyhmiä, maksavat laitteet ja liiketilat, ja sit tekevät talkoina niitä kuvia, riittääks muutama maksava asiakas 10 hyvää ((ilmaistyötä) tuttua vastaan pitämään puljun elossa?

• jeri1970
        jeri1970 kirjoitti:

Toi on niin totta. Sen puhelimen, niinku vaatteet ja huonekalutkin, puhumattakaan autosta ja useasta talkkarin maksukanavasta, voi kaikki ostaa osamaksulla, pikkusumma kuukausittain vaikka noi kaikki olisi, ja etelään voi lähteä lomallekkin klarnan rahoituksella, noo probleem.
        Jos jossain kohtaa meinaa kk. erät nousta liian suuriksi ni siihen voi ottaa pikavipin ni ei häiritse liikaa elämää.
        On hienoa kuvitella että kaikilla köyhillä on tuttu tatuoija joka tekee niille ilmatteeks, sit niil on tuttuja pitserioita ja olutpanimoita, kun näillä tatuoiduilla ainakin telkkarissa kaikki tasot ja osa lattiaa pakkaa olemaan vuorattu noiden tyhjillä pakkauksilla, ilman saatja oletettavasti. Vielä kun niillä olis vaikka joku tuttu skanskalla ni saisivat asunnot kaveripalveluksena ja joku vehon myyjä suvussa ni kaikille liikenis ilmanne mersu.

Onks no itatuoijet tyhmiä, maksavat laitteet ja liiketilat, ja sit tekevät talkoina niitä kuvia, riittääks muutama maksava asiakas 10 hyvää ((ilmaistyötä) tuttua vastaan pitämään puljun elossa?

Jäi vielä huomioimatta että on hienoa kun kovin moni köyhä tai vähävarainen on läheistä sukua Philip Morrisonillekkin, muutenhan niillä ei olisi varaa tupakoida, niin vaan näkyy hyvinkin yleisesti kaikissa tarinoissa tuhkiksia tasoilla tai natsoilla kyllästetty pihapiiri, kaunista ja ekologista.

• Anonyymi

Köyhillä on myös usein isoja koiria, useampiakin. Se vasta kallista touhua on, tiedän itse, kun jouduin eläinlääkärissä käyttämään.

• Anonyymi

Sossu maksaa, kun juoppo kirkuen vaatii. Normaaliköyhällä ei ole varaa koiraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossu maksaa, kun juoppo kirkuen vaatii. Normaaliköyhällä ei ole varaa koiraan.

Eikä maksa.

• Anonyymi

Niin köyhillä ei mielestäsi saisi olla mitään , siltä vaikuttaa ? Et kai sinä voi kenenkään varoja tietää . Eikö muuta valittamista löydy kun alentaa vähäosaisia

• Anonyymi

Työttömät on parhaita koira tarvikeliikkeiden asiakkaita kun ne Farmari volvolla pihaan ajaa...
        Sanoi yksi yrittäjä.
        Niillähän sitä on aikaa pentutehtaita pitää ajatele nyt jos on 4 koiraa jokainen tekee 8 pentua keski määrin 4000,- / kpl niin niin sehän 128.000,- / v. verotonta tuloa ja sosiaali avustukset päälle niin kyllä siinä koiran ruokaa voi ostaa säkkki kaupalla eikä tunnu missään...

• Anonyymi

Itse en ainakaan tykkää naisista kennen keho on tatskoija täynnä. Minun mielestä oksettava, liika on aina liika.

• Anonyymi

No eihän sinun tarvitse kaikista tykätä eikä kaikki tykkää sinusta 😄

• Anonyymi

Mulla sama. Tatuoinnit, lävistykset ja rakennekynnet on vastenmielisiä.
        Mitä luomumpi, sen parempi. Kertoo myös hyvästä luonteesta. Eli parisuhde mahdollista ja jopa todennäköistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä luomumpi, sen parempi. Kertoo myös hyvästä luonteesta. Eli parisuhde mahdollista ja jopa todennäköistä.

Komppaan minäkin. Onko tuo tatuointi vai ihosairaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en edes panis naista jolla on naamassa lävistyksiä ja ihollla tatuointeja... ällöttää ja oksettaa ja niistä ei tule kuin harmeja jälkeenpäin... ei ja ei...

• Anonyymi

Se ei maksa kuin kerran.
      Kynnet kasvaa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Rakennekynnet(kö?). Enpä ole tiennytkään. Hah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten ovat omat kynnet joita on hoidettu niin että kasvavat, manteliöljyä kun laittavat kynsinauhoihin niin kasvavat. Siis kaikki kynnet eivät ole rakenne vaan ihan omia .
        Jotka on annettu kasvaahoitamalla.
        Joten mikä on tarkoitus näillä keskusteluilla jossa tuodaan esille että tatuointeja on ainoastaan köyhillä . Olaaanko rakentamassa taas luokkaeroja noilla paska jutuilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille se haisee pitkä kyntisen alapääkin kun eihän niillä voi pestä kunnolla ,kynnen aluksista puhumattakaan hyh hyh...kaikenlaisia villityksiä niitä onkin.
        Oikea kunnon siisti luomu nainen saahan sitä meikat aja kynsi lakkaa laittaa juhliin mutta liika on liikaaaaaa hyh hyh

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mutta millainen ihminen ottaa tatuointeja? Itse en ottaisi vaikka maksettaisiin. On se niin ”no go” aluetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta millainen ihminen ottaa tatuointeja? Itse en ottaisi vaikka maksettaisiin. On se niin ”no go” aluetta.

No ei sinulle kukaan tatskan ottamisesta maksaisikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy heilä itseltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjun aihe- ja asiapiiri ei nyt ollut se, pitääkö joku tatskoista yms. lisukkeista iholla vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kaikenlaiset ihmiset ottavat tatuponteja. Ei ole mitään” tyyppi” ihmistä siihenkään.
        Joku tatuoi lastensa nimet, toinen kissansa kuva, joillekin on joku asia niin tärkeä että haluaa ikuistaa sen iholleen . Joten annetaan olla mollaamiset ?
        En minäkään ottaisi tatuointia , koska olen sellaiseen liian vanha. Mutta en liioin ole jakamassa ihmisiä kyselemällä millaiset ihmiset ottavat tatuoinnin . Sillä kysymättäkin tietää että kaikenlaiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kaikenlaiset ihmiset ottavat tatuponteja. Ei ole mitään” tyyppi” ihmistä siihenkään.
        Joku tatuoi lastensa nimet, toinen kissansa kuva, joillekin on joku asia niin tärkeä että haluaa ikuistaa sen iholleen . Joten annetaan olla mollaamiset ?
        En minäkään ottaisi tatuointia , koska olen sellaiseen liian vanha. Mutta en liioin ole jakamassa ihmisiä kyselemällä millaiset ihmiset ottavat tatuoinnin . Sillä kysymättäkin tietää että kaikenlaiset

Ei kai tatuointi iästä kiinni ole. Itsekin teettäisin siivet niskaan tai nilkkaan, jos en olisi niiin hemmetin herkkähipiäinen. Vaikka olen "liian vanha".

• Anonyymi

Ovat poikkeuksetta tätä White trash -porukkaa.

• Anonyymi

No niinpä niin lieppo ja Kirsi ym . Ei todella ole kaikki white thrashia. Te ite olette ja Katriina myös.

• Anonyymi

Olen varmaan sitten poikkeus, koska olen amkin käynyt töissä oleva ja harrastuksiini kuuluu tehdä tatuointeja. Itsellekin. Tuttaville ilmaiseksi ja muilta otan pientä korvausta.

• Anonyymi

Juu, tatskat ja rakennekynnet

• Anonyymi

Indeed !

• Anonyymi

Ylläpidolle kysymys?
      Miksi täällä on kielletty mielipide, joka toteaa pitävänsä ennemmin luomusta, kuin nenärenkaista, ja tatuoinneista?

• Anonyymi

Ylläpidolle tuli assosiaatio nenärenkaista ja alkuasukaskylän asukkaista Afrikassa.

• Anonyymi

Hyvä se on työllistää vaikka tatuoijia

• Anonyymi

Tatuointi estää monien työpaikkojen saamista siksi köyhiä

• Anonyymi

Siis estää , tarkoitat että vaan Suomessa. Muualla ei estä . Ennakkoluuloisille ihmisillä on hyvä olla jos saavat mollata jotakin

• Anonyymi

Juu, järkyn näköisiä törkynahjoja.

• Anonyymi

Yhteen aikaan tatskat oli melki järjestäen vankien tavaramerkki, mutta nykyäänhän niitä on paljon muillakin.
      Moni köyhä/"köyhä" usein laittaa kyllä rahansa turhaan. Justiinsa niin että jos on valittava esim talvivaatteiden ja tatskan välillä, niin totta kai köyhä ostaa tatskan ja sitten valittaa kun ei ole vara ostaa talvikenkiä.
      Eli ei paskankaan logiikkaa rahankäytössä.
      Osa kyllä maksattavat tuollaiset muilla, tunnen itsekin luutaman sellaisen.

• Anonyymi

Vankien ja prätkäkundien. Nykyään ovat menettäneet statuksensa coolina kun kaikenmaailman tyhjänpäiväiset pullistelijat ja fitnesspimut ottaneet mustetta nahkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vankien ja prätkäkundien. Nykyään ovat menettäneet statuksensa coolina kun kaikenmaailman tyhjänpäiväiset pullistelijat ja fitnesspimut ottaneet mustetta nahkaan.

Niinpä, menettänyt merkityksensä. Ja kun melki kaikilla on just joku saamarin spiraali tm mukamas omaperäinen tatska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rupusakkia

• Anonyymi

Sen vuoksi monet on rahattomia, kun rahat menee rakennekynsiin ja tatuointeihin, sekä muuhun turhaan.

Tosin jotkut ottaa tatuoinnit Intiassa, kun ovat siellä talven, niin siellä elämien halvempaa, säästyy rahaakin ja ne tatuoinnit ei maksa siellä juuri mitään.

• Anonyymi

Ja sitten ulisevat että kotimaassa rahat ei riitä vuokraan eikä ruokaan.
        Mutta intiaan on vara matkustaa ??

• Anonyymi

Niin ja Intia-tatuointeihin tulee kaupan päälle hepatiitti tai ainakin helvetin paha ihotulehdus eikä sekään tosiaan maksa mitään🤣

• Anonyymi

Tatuoinnit ei ketään naista kauniimmaksi tee.

• Anonyymi

"aina kun telkkarissa on joku köyhäksi itsensä luokitteleva, puolet kropasta on tatuoitu, useimmilla naisilla rakennekynnet"

Ylenannon tarjonnasta ei voi päätellä kansasta mitään. Sinnehän otetaan friikkejä; mitä oudompi, sen varmemmin pääsee näyttämään pärstäänsä. Mikä noiden tyhjäntoimittelijoiden ja heidän esimiestensä päämäärä lienee? Esittää, että Suomi on täynnä kummajaisia? Herättää juuri tällaista närää köyhiä kohtaan?

• Anonyymi

Makaronia ahmiva eläkeläinen ottaa närää jos ei naapuri poistu asunnostaan niin ei ole eläkeläisellä kytättävää.

• Anonyymi

Juu, ihan kuin Satuhäät-ohjelmasta. Siellä tuota roskasakkia näkee. Tatuoituja roskaväkeä. Siitä saa tahatonta hyvää huumoria.

• Anonyymi

Mös koti on täynnä tavaraa, eli millä rahoilla hankittu jos on niin tiukkaa kun väittävät.

• Anonyymi

Jostain muusta voi säästää.

• Anonyymi

Kodin saa tyylikkääksi kirppareiltakin.

• Anonyymi

Hyvät tatuoinnit maksaa kyllä kuvasta riippuen ... tai ainakin Turussa esim maksaa...

• Anonyymi

Hyviä tatuointeja ei ole olemassakaan, on vain enemmän ja vähemmän rumia.

• Anonyymi

On se minustakin kummaa

• Anonyymi

Ja se vielä kummempaa että kaikki toisten asiat kiukuttaa.

• Anonyymi

Lähes kaikilla on nykyään tarve näyttää varakkaalta, varsinkin naisilla. Se tehdään sitten velaksi tai varastamalla. Siitä tunnistaa myös idiootin.

• Anonyymi

Oletko sinä huomannu, miten varakkaat telkkarissa ovat kaljuja ja lihavia? Miehillä on aina nenärengaskin.
      Inhoan itse kaljuja miehiä ja lihavia enkä siedä yhtään lävistyksiä, oksennan kun nään niitä yök.
      Itse olen kaunis nainen ja tiedän sen, ja pukeudun aina kauniisti. Ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä ja hiukset on päässä.

• Anonyymi

"Itse olen kaunis nainen " juu erittäin varakas&älykäs myös.

Haaveissasi.

• Anonyymi

Jaa mulla k..ssa rengas ja tykkäsivät kun hain kassalle töihin.

• Anonyymi

Tatuoidut jäävätkin köyhiksi, sillä töihin heitä ei pakata. Ainakaan meidän yritykseen.

• Anonyymi

Puhelinmyyjiksi pääsevät.

• Anonyymi

Kyllä huomio on kiinnittynyt tuohon samaan juttuun. Miten köyhäksi itseään tituleeraavalla on niihin varaa?

• Anonyymi

Eivätpä nuo kovinkaan rasittaviksi tule kukkarolle jos ottaa pidemmän projektin eli vaikka vuodessa väriä raatoon. Jättää kuukaudessa sen pari yökerhoiltaa ja ne rahat vie tatuoijalle.

Henk.koht pieni tatuointi on ok mutta karseita kun koko käsivarsi saatika selkä tai jopa naamakin värjätty.

• Anonyymi

Ööööö ... Käykö köyhä yökerhossa "pari" kertaa kuussa? En jaksaisi uskoa. Vaan ehkäpä siksi on köyhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööö ... Käykö köyhä yökerhossa "pari" kertaa kuussa? En jaksaisi uskoa. Vaan ehkäpä siksi on köyhä.

Luuletko ettei alle köyhyysrajan elävillä ole sosiaalista elämää vaan syövät kaikki rahansa? Noin kuvainnollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pitäis kotona paskoa 7 päivää viikossa ilman elämää kun köyhä?
        Rikkaat Klubiin köyhät kotiin?

• Anonyymi

Maksaako Kela jos otan Kela tatuoinnin kourakuppiini?

t-.hörhö tukilas

• Anonyymi

Tatuoiat ovat yleensä huumesakkia, ja muutenkin outoa väkeä

• Anonyymi

Tervetuloa sinäkin sieltä 1800 luvulta keskusteluun.

• Anonyymi

No tuo nyt on jo täysin köppästä aloittajalta. Tatuointeja voi ottaa missä vaihees elämää tahansa vai meinaatko että ollut koulusta asti KÖYHÄ?
      Eikä ne kaverin tekemänä mitään maksa... voi jeesus mikä otsikko.

• Anonyymi

Eiköhän sille kaverillekin jokin vastapalvelus tarvitse sitten tehdä!

• Anonyymi

Et siis tunne sanontaa: "ilmaisia lounaita ei ole" ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis tunne sanontaa: "ilmaisia lounaita ei ole" ?

Kyllä niitä on joskaan ei kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä on joskaan ei kaikille.

Woi olla, mutta niistä muista(kin) voi joutua yllättäin tilille myöhemmin.

• Anonyymi

ja usein "köyhillä" on kaksi isoa koiraa, tai muita lemmikkejä - ja kas kummaa ja rahat loppuu !

• Anonyymi

Ne on white trash-porukkaa.Ei niistä koskaan mitään tule.

• Anonyymi

Rikkaissa ja rahattomissa yks eukko sai toista tonnia, . " Nyt minä saan sen tatuoinnin minkä olen aina halunnut, ja tekoripset" voi prkle kun on tyhmä eukko.

• Anonyymi

Sinä olisit ostanut makaronia ja kaalia kaapit täyteen.

• Anonyymi

Ei ne tatuoinnit aina niin kalliita ole. Miksi osoittaa sormella ihmisiä jotka seuraavat aikansa virtauksia , näin näyttää olevan muissakin maissa. .
      Jos joku haluaa ikuistaa iholleen jonkun merkittävä kuvan joka on heille tärkeä niin en menisi siitä huomauttelemaan mitenkään , Itse en halua mitään tatuointeja , mutta en tuomitse muita liioin ,
      Joten kukin tavallaan eikä tatuointi ole mitenkään köyhyyden merkki, sen tekee tikkaat siinä kun köyhätkin. Ja sitten vielä jonkun kynnet tapeetilla, mikään ei muutu kenenkään elämässä sillä että mollaa ihmisiä asioista mitkä ovat ihan vaan heidän yksityisiä asioita. Se on sitä tasarvoa että kukin tyylillään .
      Oli meidänkin työpaikalla ( naisvaltaisilla) hyvin monella tatuoinnit. Hekin tekivät työtään , joten annetaan olla se että hakemalla haetaan asioita millä saa mollata jotain joka on köyhä . ihmisiä ollaan kaikki

• Anonyymi

Ok, tärkeän muiston ymmärrän, jos sellaisen laitattaa iholleen.
        Mutta miksi helvetin monella on sitten se iänikuinen helkkarin sydän tai ruusu tatuoituna?
        Tai joku tribaali...

• Anonyymi

Onko sekin ajan virtaus, kun ihminen on täppösen täynnä tatuointiväriä?

• Anonyymi

Ne ottaa siki ettei tarvise töihin mennä,kun töhaastatteluun menee ja paitaa nostaa nin kukaan ei ota töihin...helppo homma !
      Minä en ainakaan ottais ! enkä "Miestä" jolla on vasemmassa korvassa korvis !
      Johonkin raja on vedettävä !

• Anonyymi

Rikkaat ja rahattomat
      Kai noi köyhät ilmoittaa sosiaalitoimelle ja KELAan saamansa rahat?

• Anonyymi

Ei köyhillä ole varaa tatuointeihin, vain varakkailla pössyttelijöillä.

• Anonyymi

Tätä minäkin olen monesti ihmetellyt kun sukulaisissakin näitä nuoria, jopa yh äitejä on. Valitetaan kun ei pääse töihin eikä ole rahaa mihinkään, mutta silti on varaa tatuointeihin, rakennekynsiin, ripsipidennyksiin ym turhuuteen. Hyvän esimerkin antaa lapselleenkin jo pienestä pitäen kun ei edes yritetä korjata tilannetta. Laiskuuttaan ei voi mihinkään töihinkään lähteä kun ei ole autoa millä liikkuis kun bussi ei kelpaa.

• Anonyymi

Ei tatuonnit tai rakennekynnet maksa niin paljon, alle satasen ja se on kertamaksu. Rakennekynnet vaatii hoitoa kyllä.

• Anonyymi

Satanen on kyllä hemmetin iso raha varattomalle. Monta ruoka-annosta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5617
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      2601
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2199
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1693
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      72
      1486
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      32
      1394
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1354
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      72
      1263
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1175
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      219
      1157
    Aihe