suojata hengitys,,
Muistakaa,,
11
299
Vastaukset
- Anonyymi
,, koska jo 2 varmaa koronaan sairastunutta,,
- Anonyymi
Puutini pieras.
- Anonyymi
ei ole kaukaa ajateltuna, tai ei nyt kun sen julkaisit,,
- Anonyymi
Tupakan savu ja haju on paha. Oksettaa. Tulee ilmastoinnin kautta sisällekin. Tietää milloin on jollakin sätkä huulilla..
- Anonyymi
tuulimyllyt levittää koiranpaskan hajua
- Anonyymi
Koiranpaska on luonnon tuote. Tupakat ovat teollisia myrkkyjä. Ihmisiä on ,että he saavat astmakohtauksen savuista,etenkin tupakan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiranpaska on luonnon tuote. Tupakat ovat teollisia myrkkyjä. Ihmisiä on ,että he saavat astmakohtauksen savuista,etenkin tupakan.
Paitsi että ennen kessut kasvatettiin itse tupakan ollessa luonnontuote teollisuudesta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että ennen kessut kasvatettiin itse tupakan ollessa luonnontuote teollisuudesta huolimatta.
ukkini poltti kessua siis itse kasvattamaa liekö sitä kaupossa ollutkaan,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ukkini poltti kessua siis itse kasvattamaa liekö sitä kaupossa ollutkaan,,
,,ja, kun köllähti nukkumaan kopisti piipunperät kouraansa ja nakkasi yöksi suhunsa, yönaikana suupielistä valui kessunmehut leukapartaan ja parta oli siten aamuisin kyllästetty kessunmehuilla, niitä kessunrankia, siis lehdet karsittu ja jauhettu piipunkoppaan sopivaksi, oli vintin(yläkerta)seinän vieruksella ainakin 20 metriä pitkä ja puolenmetrin korkea pino, #Kessussa ei liene lisäaineita ja Ukkini elikin 85vuotta vanhaksi, kahesti vuosina 1900 ja1915 Ameriikan käynyt Suomen ankaraa pula-aikaa pakoon,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,ja, kun köllähti nukkumaan kopisti piipunperät kouraansa ja nakkasi yöksi suhunsa, yönaikana suupielistä valui kessunmehut leukapartaan ja parta oli siten aamuisin kyllästetty kessunmehuilla, niitä kessunrankia, siis lehdet karsittu ja jauhettu piipunkoppaan sopivaksi, oli vintin(yläkerta)seinän vieruksella ainakin 20 metriä pitkä ja puolenmetrin korkea pino, #Kessussa ei liene lisäaineita ja Ukkini elikin 85vuotta vanhaksi, kahesti vuosina 1900 ja1915 Ameriikan käynyt Suomen ankaraa pula-aikaa pakoon,,
n kerran kuussa tms sokosen käytävillä ruokaostoksia tehdessä haistaa jo kauas kun jokin metsien mies haisee ja kauas imelälle tupakalle. Vielä harvemmin tulee vastaan navetalle haisevia ihmisiä siinä missä pskanhaju ruokakaupan jonossa oli joitain vuosia sitten vielä perusarkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ei ollut niin pahaa ,kuin nykyään on nämä teolliset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035