suojata hengitys,,
Muistakaa,,
11
190
Vastaukset
- Anonyymi
,, koska jo 2 varmaa koronaan sairastunutta,,
- Anonyymi
Puutini pieras.
- Anonyymi
ei ole kaukaa ajateltuna, tai ei nyt kun sen julkaisit,,
- Anonyymi
Tupakan savu ja haju on paha. Oksettaa. Tulee ilmastoinnin kautta sisällekin. Tietää milloin on jollakin sätkä huulilla..
- Anonyymi
tuulimyllyt levittää koiranpaskan hajua
- Anonyymi
Koiranpaska on luonnon tuote. Tupakat ovat teollisia myrkkyjä. Ihmisiä on ,että he saavat astmakohtauksen savuista,etenkin tupakan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiranpaska on luonnon tuote. Tupakat ovat teollisia myrkkyjä. Ihmisiä on ,että he saavat astmakohtauksen savuista,etenkin tupakan.
Paitsi että ennen kessut kasvatettiin itse tupakan ollessa luonnontuote teollisuudesta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että ennen kessut kasvatettiin itse tupakan ollessa luonnontuote teollisuudesta huolimatta.
ukkini poltti kessua siis itse kasvattamaa liekö sitä kaupossa ollutkaan,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ukkini poltti kessua siis itse kasvattamaa liekö sitä kaupossa ollutkaan,,
,,ja, kun köllähti nukkumaan kopisti piipunperät kouraansa ja nakkasi yöksi suhunsa, yönaikana suupielistä valui kessunmehut leukapartaan ja parta oli siten aamuisin kyllästetty kessunmehuilla, niitä kessunrankia, siis lehdet karsittu ja jauhettu piipunkoppaan sopivaksi, oli vintin(yläkerta)seinän vieruksella ainakin 20 metriä pitkä ja puolenmetrin korkea pino, #Kessussa ei liene lisäaineita ja Ukkini elikin 85vuotta vanhaksi, kahesti vuosina 1900 ja1915 Ameriikan käynyt Suomen ankaraa pula-aikaa pakoon,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,ja, kun köllähti nukkumaan kopisti piipunperät kouraansa ja nakkasi yöksi suhunsa, yönaikana suupielistä valui kessunmehut leukapartaan ja parta oli siten aamuisin kyllästetty kessunmehuilla, niitä kessunrankia, siis lehdet karsittu ja jauhettu piipunkoppaan sopivaksi, oli vintin(yläkerta)seinän vieruksella ainakin 20 metriä pitkä ja puolenmetrin korkea pino, #Kessussa ei liene lisäaineita ja Ukkini elikin 85vuotta vanhaksi, kahesti vuosina 1900 ja1915 Ameriikan käynyt Suomen ankaraa pula-aikaa pakoon,,
n kerran kuussa tms sokosen käytävillä ruokaostoksia tehdessä haistaa jo kauas kun jokin metsien mies haisee ja kauas imelälle tupakalle. Vielä harvemmin tulee vastaan navetalle haisevia ihmisiä siinä missä pskanhaju ruokakaupan jonossa oli joitain vuosia sitten vielä perusarkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ei ollut niin pahaa ,kuin nykyään on nämä teolliset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1172859
- 1092161
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231927Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41755Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2271748Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991537Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin201382Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041351- 621079
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1301043