Puhelinoperaatorien mukaan johtuu katvealueista? Todellisuudessa häriöt ei johdu katvealueista, kozka kuuluvuus ja muu toimivuus pelaa samasta paikasta normaalisti välillä. Olen pannut merkille, että kuulvuus- ja toimintahäiriöt seuraa sähköpörssihintoja. Operaattorit pelaa sähköhintojen mukaan tehoja laskemalla ja nostamalla mastoilla ja seurauksena on singaalivaihtelut matkapuhelimen ja mastojen välillä. Heidän etu olisi, että kotitaloudet hankkisi lisävahvistimia mastolta tulevalle singaalille. Toinen väite on, että rakennamme 5 g verkkoa.
Matkapuhelimien toiminta häiriöt Pieksämäellä?
Anonyymi-ap
1
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kun sähköyhtiölle myydään tai sulautetaan Pieksämäen vesi, vettä tulee putkista tai ei tule riippuen pörssihinnasta😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854