Tuisku on rautaa! (Kun vielä jaksaa treenata)

Anonyymi-ap

"Tuisku selvitti kymmenen kilometrin perinteisen kisan aikaan 32.59,6. Aika olisi naisten kilpailussa riittänyt sijaan 38."

Mahtava saavutus, sentään ei jäänyt viimeiseksi - naisten kisassa!

Hih hih hih........!
Onko ollut uhoa liikaa? Hih hih hih!

31

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis, hetkonen sanoi putkonen!
      Kuka voi olla kaikessa superlahjakas?

• Anonyymi

Kyllä Tuisku voi

• Anonyymi

Tuisku hävisi voittaja Risto-Matille jokaisella sadalla metrillä yli 5 sekuntia....

• Anonyymi

Miksi turhaan treenata ja urheilla koska ei tule koskaan voittamaan yhtäkään kisaa. Ei edes pärjäämään kohtalaisesti.

• Anonyymi

Yritetään pysyä vaan julkisuudessa.

• Anonyymi

Hienoa Antti!! Ihan liikaa on nuorisolle esimerkkiä antaneet ryyppäävät, tupakoivat ja räyhäävät vellihousut. Terve, positiivinen ja ystävällinen Antti on oikein hyvä esimerkki meille kaikille. Hyvä, noin sitä pitää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa Antti!! Ihan liikaa on nuorisolle esimerkkiä antaneet ryyppäävät, tupakoivat ja räyhäävät vellihousut. Terve, positiivinen ja ystävällinen Antti on oikein hyvä esimerkki meille kaikille. Hyvä, noin sitä pitää!

Kyllä voin kompata. Siis oikeesti jos mies on viimeksi hiihtänyt lapsena, nyt vuoden harjoittelulla ihan kelpo ajan saa, tulos on loistava!
        Menkää dissaajat itse ladulle, saatte vähän tuntumaa mitä hiihto on. Tuskin edes menee kymppi, kuolleen maaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voin kompata. Siis oikeesti jos mies on viimeksi hiihtänyt lapsena, nyt vuoden harjoittelulla ihan kelpo ajan saa, tulos on loistava!
        Menkää dissaajat itse ladulle, saatte vähän tuntumaa mitä hiihto on. Tuskin edes menee kymppi, kuolleen maaliin.

Hyvä Antti, tuollaista julkisuutta ja esimerkkiä kaivataan tässä sairaassa maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Antti, tuollaista julkisuutta ja esimerkkiä kaivataan tässä sairaassa maailmassa.

Hurmaava Antti! Hieno suoritus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" kelpo ajan saa, tulos on loistava!"

Herää jo, tuollaisen tuloksen leipoo jokainen, kun hiukan yrittää. Ei MITÄÄN loistavaa tuossa räpellyksessä.....

• Anonyymi

Antti sais mun puolesta hiihtää tuiskuun.

• Anonyymi

Tarkoititko että Antin pitäisi suksia sinne mihin aurinko ei paista.

• Anonyymi

Tai suksia kuuseen.

• Anonyymi

Melkoisen rapakuntoinenhan Antti Tuisku oli oman ilmoituksensa mukaan. Hänen Cooper testin tuloksensakin oli jotain hieman yli 3000 metriä.
      Armeija aikana oma ensimmäinen testitulos ilman kelloa ja aikaisempaa kokemust oli 2860 metriä. Seuraava kertakokemuksella yli 3000 m. Porukalla juostiin 3400-3600 metrin matkaa. Itse en ole koskaan kilpaillut, osallistunut mihinkään juoksuun, voittanut mitään siihen pyrkimättä ja käytännössä harjoittelematta.
      Armeijassa kerran itketin itseään kehuvaa kilpaillutta 15 km matkalla.
      Olisko Antti itkenyt harjoittelemattomalle hävitessä, en sitä tiedä.

• Anonyymi

Olet sää kova.

• Anonyymi

Nnoh.. Puheet on puheita. Baarissa joka toisella judon musta vyö, toinen puoli penkkaa 200kg. Tuikulla Cooper 3400m. Tämänpäiväinen hiihto todella mahtava suoritus. Ite hiihtelin 10v sitten vielä ikämirssarjoissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sää kova.

Uskomattoman kova - nimittäin valehtelemaan :)

Muah muah muah muah muah muaaaaaaaaaaaaaahhhhaahahahaaaa!

• Anonyymi

Sijoitus oli 142, mun mummokin hiihtää kovempaa.

• Anonyymi

Mun isoummu käy matkalla joraamassa ja silti voittaa tän popparin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmmmm....mä hiihdän kännissä voittoon.....3,3% veressä ja varma voitto MIESTEN sarjassa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vain ja kaikkia vaan täälläkin näköjään haukutaan 🤕.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vain ja kaikkia vaan täälläkin näköjään haukutaan 🤕.

Ei täällä mummoja haukuta , ei ainakaan Kalkun mummoa.

• Anonyymi

Sama juttu, tehtiin koe - ja mun mummo hiihti ykköseksi kusenpolttamilla minisuksilla jotka olivat 70-luvun alusta.

Ja maalissa mitattiin, promilleja oli 2.65% ja ikääkin oli 96v

Näin se Tuisku jäi, muistaakseni 10 minuuttia.

• Anonyymi

142…en viitsis hirveästi hehkuttaa.

• 5 sekuntia jokaisella sadalla metrillä Risto-Matti Hakolaa hitaampi.

Rajua.

• Anonyymi
        Veikko999 kirjoitti:

5 sekuntia jokaisella sadalla metrillä Risto-Matti Hakolaa hitaampi.

Rajua.

Rise onkin rokkari.
        ...ja Tuisku pelkkä poppari.

• Anonyymi

Kova kaveri monella lailla, toivottavasti kävi suihkussa hiihdon jälkeen. Antin jälki näkyy monessa ja nyt hiihtouralla. Toivotaan, että ,Antti löytää vanhoilla päivillään rinnalleen pysyvän parisuhteen tai ainakin hiihtäjän, joka taitaa matkan niin perinteisellä kuin vapaalla. Voitelu tietenkin ratkaisee, miten matkan taittuu ja maaliin päästään.

• Anonyymi

Miksi kukaan tekee mitään? Keskitytään vaan kaikki ihmiset somessa ulisemiseen. Näin poistuu suomalaiset maailmasta.

• Anonyymi

Onneksi meillä on mamut :)
        Tutkimusten mukaan tosin eivät pärjää yhteiskunnassa ja suomeen tulee muodostumaan satojen tuhansien joukko joista on pelkkää haittaa. Suomi tuhoutuu...

(virallinen tutkimus(

• Anonyymi

Nuo kilpahiihtäjien ladut on erittäin raskaita, nousuja ja laskuja, vähemmän tasamaata.

• Anonyymi

Sijoitus 142….luulis hävettävän.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      193
      2444
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      92
      1734
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      186
      1508
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1415
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1239
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      44
      1164
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      43
      1030
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      98
      929
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      51
      857
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      855
    Aihe