Mitta on tullut täyteen kerrostaloja ja niiden äänekkäitä naapureita. Kukaan ei kunnioita hiljaisuutta klo 22 vaan paukutetaan ja saunotaan vielä klo 01 yöllä. Mutta miten päästä pois kerrostalosta?
Jos ei ole autoa eikä haluaisi johonkin huitsin nevadaan niin mitä mahdollisuuksia Treella on? Rivari, omakotilta, luhtitalo jossa myös lähikauppa kävellen saavutettavissa.
Onko kokemuksia?
Mistä yksinasuva löytää rivarin/omakotitalon Treella?
14
289
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin olen joutunut kärsimään kerrostalossa, kun naapuri aloittaa hääräämisensä ja suihkussa käynnin aina 22.00 jälkeen. Kulkee rapussa yöllä 01.00 asti, kantaa jotain tavaroitaan ja nukkuu puoleenpäivään asti. En tiedä, mitä päivisin tekee, kun joskus olen päivän kotona, niin lähtee vasta n.14.00 ,palaa takaisin puolen tunnin kuluttua ja varmaan leikkii netissä koko illan ja piristyy vasta 22.00. Olen etsinyt lähistöltä taloa vuokralle,jossa olisi iso autotalli, tai kylmä iso varasto pihassa, talo voisi olla puillakin lämmitettävä/öljyllä/lämpöpumpulla. Kylmä hallitilakin kävisi omiin tarkoituksiin,kun mikään ei säily ulkona, eikä ehdi vahtiin joka päivä. Kerrostaloissa ei mikään säily koskematta ja kukaan ei koskaan näe, kun tuholaiset iskee jopa autoon, vaikka sadasta ikkunasta näkee?
- Anonyymi
Samaa mietitty täällä vuosikaudet ja vuosikymmenet. Tampereella vähän vaikea löytää sitä, sijainti ja kohtuullinen hinta - kaikki pitäisi olla kohdillaan. Entä jos haluaa tutun alueen? Mitä matalammalla on kerroksissa, niin ongelmia voi tulla autojen äänistä ja tietyön kova jyrinä. Jos tie on vieressä ongelma pahempi tai tiet. Ellei joku rakenna niitä luhtitaloja ja päättyvä tie. Sekä kävelytiet. Kauppa on sitten kaukana tai lähellä, miten osuu. Kaupunkien suunnittelun olisi pitänyt miettiä näitä jo vuosikymmeniä sitten ja että jätettäisikö luontoa, maisemaa, näköalaa, vettä. Autoa kaikilla ei ole. Pikkukuntia tietysti on, mutta mikä välimatka niissä.
- Anonyymi
Aivan. Mikähän siinä on, että omakotitalo- ja luhtitaloalueilla ei ole juuri koskaan lähikauppaa. Ja jos haluaisi muuttaa esim. johonkin LInnainmaalle missä palveluita, niin ratikaahan sinnekin aletaan rakentaa.... ei missään koskaan rauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Mikähän siinä on, että omakotitalo- ja luhtitaloalueilla ei ole juuri koskaan lähikauppaa. Ja jos haluaisi muuttaa esim. johonkin LInnainmaalle missä palveluita, niin ratikaahan sinnekin aletaan rakentaa.... ei missään koskaan rauhaa.
Niin. Tampere oli ennen rauhallisempi. Enemmän peltoja. Sitten tuli enemmän porukkaa ja kerrostalomassaa. Kaupat tosin silloinkin puuttuivat tietyistä paikoista, apteekit myös.
- Anonyymi
Myytäviä kohteita voi katsoa ainakin Etuovi- ja Oikotie-palveluissa.
- Anonyymi
Pitäisi olla Sivuovi palvelu jossa kerrotaan mekastavat naapurit
- Anonyymi
Etsitään vuokra-asuntoa. Niitä ei juurikaan ole rauhallisilla alueilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsitään vuokra-asuntoa. Niitä ei juurikaan ole rauhallisilla alueilla.
Vuokra-asuntoja löytyy ainakin Vuokraovi-palvelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokra-asuntoja löytyy ainakin Vuokraovi-palvelusta.
Jep selaan tuota päivittäin mutta ei ole juurikaan esim. luhtitaloja, rivitaloja, omakotitaloja. Ja jos on jossain niin ei kerrota rakennetaanko mihin kadulle ja kohtaan ratikkaa esim. Linnainmaalle tai uusia kerrostaloja. Nämä täytyy itse jostain googlaten selvittää ettei sitten päädy rakennustyömaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep selaan tuota päivittäin mutta ei ole juurikaan esim. luhtitaloja, rivitaloja, omakotitaloja. Ja jos on jossain niin ei kerrota rakennetaanko mihin kadulle ja kohtaan ratikkaa esim. Linnainmaalle tai uusia kerrostaloja. Nämä täytyy itse jostain googlaten selvittää ettei sitten päädy rakennustyömaalle.
Sinulle tuntuu asia kuin asia olevan vaikea.
- Anonyymi
Korvatulpat yöksi .
- Anonyymi
Tulppia on nautittu niin paljon että aiheuttaa suoleen tukoksen
- Anonyymi
Ei muuten peitä rakenteita pitkin tulevaa kolinaa. Ei niistä ole juuri mitään hyötyä. Nukkunut silti tulpat päässä vuosia jos ne jonkun kusenlorinan peittäisivät.
- Anonyymi
Pirkkalaankaan ei voi muuttaa koska ratikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048