Heinola-tyypin postaukset voitaisiin estää täysin.
Esimerkiksi suodatin, jossa kaikki postaukset, jossa on sana "heinola" menee moderoitavaksi.
Ärsyttää kyseisen tyypin jatkuva spämmäys.
Voiko heinolan postaajan blokkaa täysin
11
250
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmän ärsyttää ne, jotka provosoivat Heinolan yksinkertaista setää.
- Anonyymi
Vajaaälyinen ei näemmä edes ymmärrä mitään. 🤣
- Anonyymi
Samaa mieltä. Hienolan pellen provosoija pitäisi ensimmäiseksi estää täältä.
- Anonyymi
Mitä, jos Heinolan Setä blokataan ja juuri silloin linjoille on tullut Heinolalainen teinityttö, joka haluaa itselleen melkein 50-vuotiaan tyhjätaskun? Sedän on pakko laittaa joka päivä monta ilmoitusta, koska eihän sitä voi tietää milloin ihme tapahtuu. Vähän sama kuin lottoaminen. Samoilla numeroilla vuodesta toiseen, mutta mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Lotossa sentään voi voittaa
- Anonyymi
Totta joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta joo.
Mun mummi esim. pelas 20v samoilla riveillä ja voitti sitten. Ei nyt päävoittoa mut 100 000e yms. ja Amerikassa joku pelannu samoilla riveillä kymmeniä vuosia ja veti päävoiton
- Anonyymi
Kiitos ylläpidolle.
IP-osoitteen voi estää ja niin vaikuttaa nyt tehdyn.
Sivusto on heti miellyttävämpi kun ONKO HEINOLASSA päivittäispakotus poissa.- Anonyymi
Sillä oli vaan krapula eilen näköjään, palas taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä oli vaan krapula eilen näköjään, palas taas
Jaa joko kaipaat trollia kun noin tiedät olleen 'vapaa l. välipäivän"?
Onhan trollinkin mietIttävä uusia juttuja mIllä jatkaa kyselyjään YHTÄ TEHOKKAASTI JA ETTÄ HUOMATAAN,- ONKO LÖYTYYKÖ JNE.! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa joko kaipaat trollia kun noin tiedät olleen 'vapaa l. välipäivän"?
Onhan trollinkin mietIttävä uusia juttuja mIllä jatkaa kyselyjään YHTÄ TEHOKKAASTI JA ETTÄ HUOMATAAN,- ONKO LÖYTYYKÖ JNE.!Itehän se sano edellisenä päivänä et menee oluelle. Looginen päätelmä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425