Simpsiön tulot

Anonyymi-ap

Jokohan simpsiö tuottaa niin paljon, että voivat ruveta maksamaan meille veronmaksajille lainojaan takaisin.

13

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä unta näe,ei ne mitään takaisin maksa,ikuisesti peeaa

• Anonyymi

Yhtiöhän on osakeyhtiö joka jo lain mukaan on tavoteltva voittoa, yhtiöllä on hallitus joka valvoo ja vastaa että näin tapahtuu. Mikä mahtaa olla sijoituksen pääomalle tuotto ja paljonko on jakokelpoisia pääomia ?

• Anonyymi

Hyvä kysymys!

• Anonyymi

Tällä ihmetellään sitä koska Simpsiö on siirtynyt Kaupungille.
        Silloin kun Simpsiövuori Oy on nänyt päivävalon eli perustettu Konsernin tytäyhtiö jota kunta rahoitti 100 prosenttisesti, vielä vastoin valtion kunnille antamien tukien kautta, tuet eivät kuulu vakuuksien eikä lainojen vakuuksiksi, muuta kuin 80 % omaa tulee olla 20 % koko laina summasta.
        Ei kunta vieläkään sitä omista, sen omistaa Simpsiövuori Oy Jota kuntalaiset takaavat sen lainoista, Loput mitä Yhtiön toimitusjohtajan, hallituksen puheenjohtajan ja hallitusten jäsenten omaisuudet riittävät realisointien jälkeen.
        Kyllä siitä jää vielä kuntalaisillekkin, 3,6 milj. on isoluku ja mitä sen toiminta on tuottanut tappioita jo tämän laittoman lisä Valtuuston myöntämän laina miljoonan jälkeen.
        Väärä ala, kyllä pelaaminen olisi paljon edullisempaa rahoittaa suoraan eikä välikäsien kautta, koska välikädetkin tarvitsevat varoa toimiakseen.

• Anonyymi

Etsin laista pykälää jossa kerrottaisiin onko kunnan velvollisuus tarjota laskettelu mahdollisuus kuntalaisille. En löytänyt.

• Anonyymi

Olisi kiva saada tietää. Kuinka paljon on Lapuan kaupunki maksanut Simpsön hiihtorinteille. Eikös se rinne ollut alunperin Virkiän rinne. Koskas se on siirtynyt Lapuan kaupungin omistukseen?

• Anonyymi

Joo muttaa se oli niin huono pisnes että ne myi sen kaupungille.

• Anonyymi

Muistan kun joskus 80luvulla sielä oli uutuuden viehätyksissä populaa. Sen jälkeen laskenut kuin koiranhäntä alas.

• Anonyymi

Asialla on monta puolta. Menot muodostuvat rakentamisesta ja ylläpidosta. Tulot koostuvat monesta purosta. Rinnemaksut ovat osa.suurin tuloerä lapualaisille tulee oheispalveluista, ostoksista, majoittumisesta ja rinteen työllistävästä vaikutuksesta.

• Anonyymi

Juuri näin, mutta kun nämä kuntalaisten omistamat yhtiöt eivät ole suunniteltu tuottamaan tulosta vaan niiden kautta varoja siiretään varjoa toisiin tarkoituksiin.
        Kysyn, kunka monta yhtiötä on lähtenyt matkaan tarveharkinnan ja laskelien kautta mukaan, ei suurten mielikuvitusten ja ei faktoihin perustuvien laskelmien kautta. ?

• Anonyymi

Lopetetaan muutama kyläkoulu. Sillä rahalla voidaan tukea simpsiötä taas jonkin aikaa.

• Anonyymi

Ja nyt suunnitellaan karavaanialuetta pitääskö tämän nykyisen hallituksen tulla kopista ulos ja lähtiä vähän sinne ylös kävelemään siellähän on jo sellanen paikka vai eikö ne muka tierä sitä paikkaa🤔🤔

• Anonyymi

Käykää kattomas Lakeaharjun caravan aluetta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe