Paljon anteeksiantamusta

Anonyymi-ap

”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”
Jesaja 55:7

21

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.

• Anonyymi

Den ogudaktige övergive sin väg och den orättfärdige sina tankar och vände om till HERREN, så skall han förbarma sig över honom, och till vår Gud, ty han skall beskära mycken förlåtelse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Den ogudaktige övergive sin väg och den orättfärdige sina tankar och vände om till HERREN, så skall han förbarma sig över honom, och till vår Gud, ty han skall beskära mycken förlåtelse.

Let the wicked forsake his way, and the unrighteous man his thoughts: and let him return unto the LORD, and he will have mercy upon him; and to our God, for he will abundantly pardon.

• Anonyymi

Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon ja olemaan hiljaa, alisteisia miehille.

1. Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

1. Kor. 11:6

Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

• Anonyymi

Paavali keritsi naisia kuin lampaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali keritsi naisia kuin lampaita?

Paavali ei antanut anteeksi naisille, vaan vetosi tiukasti lakiin.

1. Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

• Anonyymi

Sinulla on kova valehtelu/herjausaddiktio.
        Et sitten sattunut huomaamaan, että aloituksen alkuperäinen kirjoittaja on profeetta Jesaja?

• Anonyymi00019
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kova valehtelu/herjausaddiktio.
        Et sitten sattunut huomaamaan, että aloituksen alkuperäinen kirjoittaja on profeetta Jesaja?

Herjaajat eivät kunnioita Jumalan profeettojakaan.

• Anonyymi

Jes. 32:7

Ja pahat ovat petollisen aseet, hän miettii ilkitöitä, tuhotakseen kurjat valheen sanoilla, vaikka köyhä kuinka oikeata asiaa puhuisi.

• Anonyymi

Totta. Kuten väittäen valheellisesti olevansa edesmennyt ja jatkaa sitten apostolien herjaamista.

• Anonyymi

Jes. 57:4

Kenellä te iloanne pidätte? Kenelle avaatte suunne ammolleen ja kieltä pitkälle pistätte? Ettekö te ole rikoksen lapsia, valheen sikiöitä?

• Anonyymi

Jer. 7:4

Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'

• Anonyymi

Jotkut eivät piittaa SUURESTA anteeksiantamuksesta!

• Anonyymi

Kehoitus on annettu. Kukin valitkoon oman ikuisuusosansa!

• Anonyymi

Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

• Anonyymi00020

Onneksi Jumala on anteeksiantava, vaikka ihminen ei olekaan.

• Anonyymi00021

Älä mene hurmoslahkoihin ottamaan mitään henkiä vastaan Jeesuksina.

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi00022

Piru ei tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.

Se tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan muodossa, joka kysyy sinulta, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen, lähde meidän mukaan niin tutkitaan sitä Raamattua yhdessä.

Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi00023

Pirut on nyt vallassa. Ja kaikki turvaavat Jumalaan. Paitsi kommunisti Xi jonka mukaan paratiisi tulee maan päälle.

Yllätys, että nyt SE diktaattori vaikuttaa vakaimmalta. Ei posauttele ohjuksia eikä hassaa taivasta mustaksi palavasta öljystä. Kaikki ne ihmisiä tappaa toinen toisensa kanssa kilpaillen!

• Anonyymi00024

Piru on kaikista etevin evankelista. Se vetoaa Jeesuksen tuntemiseen ja Paavalin oppeihin.

Ap. t. 19:15 "mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi00025

Kyllä se harjoittelee jo siellä Taivanin lähellä, mutta odottelee oikeata hetkeä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe