Ihan pihalla suomalaisten todellisuudesta ihan samaan malliin kuin koko muu persueliitti.
Harhaisia ajatuksia voipi lukea: https://www.suomenuutiset.fi/kirjailija-jarkko-tontti-punavihrea-kupla-on-puhkeamassa-eliitille-koittanut-viimeinen-hetki-havahtua-etta-he-ovat-irtautuneet-suomalaisesta-elamasta/
Kirjailija Jarkko Tontti ihan pihalla
11
196
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tietäisit, niin ...
hän on ex viher- vasemmistolainen.
Tottakai hän on tuuliviiri
Samanlainen sekopää kuin sinä.- Anonyymi
_________________ PUNA-Vihreä-KUPLA - On Jo Puhkeamassa - !
SDPn Sosialisti-PUNIKKI-Kommunistit- VALEHTELEE -Kansalle PäinNaamaa - !
;;;;;;;;;;;;;;;;::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;; - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;;;;;;;;;;;;;;;;::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;;OpETele oiKeiN kiroTus, jooko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;;;;;;;;;;;;;;;;::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;:::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;;Vieläkö joku uskoo Sdp ja Vasemmistoliiton tyhmiä , muka viisauksia , höh
- Anonyymi
tai siis tietää mistä puhuu....
- Anonyymi
Jarkko Tontti liittyi kokoomuksen puisto-osastoon, mutta kauhistui, kun vihreissäkin on poliitikkoja, jotka ovat Tontin vainoharhoissa vasemmalla. Tontti diggaa anarkokapitalisti Javier Mileita, joka haluaa vapauttaa valtion holhouksesta kaiken muun paitsi kohdut. Tontin mielestä Gazan hävitys ei ole kansanmurha, vaan sillä puolustetaan demokratiaa sekä myös palestiinalaisten naisten ja homojen ihmisoikeuksia.
- Anonyymi
Leena Hietanen, vasuritoimittaja, Johan bäckmanin aisapari
Kauppalehti, HS, ja mitä vielä muuta ... - Anonyymi
Elämme aikaa, jona myös Suomen hallitus on täydellisesti irtaantutut kansalaisten arjesta.
Valta-asema nousee aina ihmisen päähän, mutta tällaista ylimielisyyttä en ole aiemmin maan päättäjissä havainnut.- Anonyymi
Näin tiukasti ja vauhdilla ei ole koskaan ennen kus noussut ministerien päähän.
- Anonyymi
Äänestä väykkää oidipus
- Anonyymi
Tontti oli joskus takavuosina Vihreitten palkkalistoilla, mutta kyllästyi niitten
valheellisuuteen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797