Thaimaasta ja meinaan alkaa kasvattaa possuja. Tulisiko han joku adventistipastori neuvomaan miten saisin siat hyvin kasvatettua. Lämpöä riittää ja kinkkua ja viinaa on tarjolla niin paljon kuin sielu sietää vetää. Ja mikä parasta niin "lampaat" kustantaa muut menot.
Pyhille kymmenyksille kyytiä!!!
Ostin maatilan
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulutko niihin "Jotka pyhittäytyvät ja puhdistautuvat puutarha-menoja varten, seuraten miestä, joka on heidän keskellänsä, jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu, sanoo Herra." Jes.66:17
- Anonyymi
Ulkomaalainen ei voi ostaa maata eikä kiinteistöjä Thaimaasta.
- Anonyymi
Olen kuullut, että Taikuissa on paljon niitä, jotka myyvät halvalla 'potkaansa'?
Olenko oikeassa? Sinne kuulema suomalaiset keski-ikäiset miehet menevät sankoin joukoin ja kehuvat kuinka kireitä kinkkuja sieltä saa niin paljon kuin vain haluaa.
Olen kuullut myös, että joillekin adventtikirkon pastoreille Taikuista on tullut oikein vakio lomailukohde, jossa kymmenysrahat on helppo pestä. Sinne mennään tyhjentämään 'säkit' ja kotiin tuomisina on sitten jokin kutina, joka ei lähde pois kuin vahvoilla antibiooteilla tai pahimassa tapauksessa pastorista tulee 'tuhkis'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607