Petätte hallituksessa omat kannattajanne ja olette Kokoomuksen ja RKP:n juoksukoiria. Laitoitte Suomen apua tarvitsevat oman onnensa nojaan ja potkitte kunnolla päähän. Ette edes häpeä käytöstänne.
Mikä puolue oikeasti tulisi ajamaan Suomen ja suomalaisten etua?
Pikku hiljaa alkaa mennä kärsivällisyys näiden persujen kanssa.
46
357
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla kärsivällisyys persujen näyttöihin ja osaamiseen hallituksessa loppui heti alkuunsa.
- Anonyymi
Sinimusta liike ?
- Anonyymi
Ei ole puolue, vaan pelkkä keskustelukerho.
- Anonyymi
Sinimusta liike on eri porukkaa, kuin perussuomalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinimusta liike on eri porukkaa, kuin perussuomalaiset.
Yksilöinä toki, mutta ajatusmaailma on molemmilla samankaltainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksilöinä toki, mutta ajatusmaailma on molemmilla samankaltainen.
eikös se joku suvakki lakkauttanut ja keräävät uusia jäsenkortteja eli ei anna periksi
perussuomalainen on kuin lalli älä tule tänne valheittesi kanssa tai vien suolle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole puolue, vaan pelkkä keskustelukerho.
He keräävät kannattajakortteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He keräävät kannattajakortteja
Näin taitavat tehdä. Sinimustat taitavat olla persuista poistuneita, joiden ajatusmaailma on vieläkin radikaalimpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin taitavat tehdä. Sinimustat taitavat olla persuista poistuneita, joiden ajatusmaailma on vieläkin radikaalimpi.
Samalla tavalla käy kuin viimeksikin, jos eivät sääntöjään muuta.
- Anonyymi
Pöljäilevien persuedustajien tekemisistä voisi koota muistelmat muutamilta hallituskausilta.
- Anonyymi
kyllä perussuomalaiset ovat parempi puolue , kun debiilidemarit tai vihreät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä perussuomalaiset ovat parempi puolue , kun debiilidemarit tai vihreät
Ihan kuistilla persut.
- Anonyymi
ei perussuomalaiset ole heikoimmilta leikannut !
- Anonyymi
Juurikin heiltä leikkaavat.
- Anonyymi
Riippuu mitä leikkaamisella sitten tarkoitat. Hiuksia ei, mutta jotakin muuta kylläkin. Tosin Kokoomuslaista talouspolitiikkaa hallitus toteuttaa ja persut siinä hommassa apupuolueena. Todellisuudessa Kokoomus siis leikkaa. Kokoomus voitti vaalit ja pääministeri, eli suurin pamppu on kokoomuslainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mitä leikkaamisella sitten tarkoitat. Hiuksia ei, mutta jotakin muuta kylläkin. Tosin Kokoomuslaista talouspolitiikkaa hallitus toteuttaa ja persut siinä hommassa apupuolueena. Todellisuudessa Kokoomus siis leikkaa. Kokoomus voitti vaalit ja pääministeri, eli suurin pamppu on kokoomuslainen.
Aina persu kuitenkin mollaamassa köyhiä ja työttömiä. Rahasta paasaa aina kuin paraskin kirstun päällä istuja.
Persujen puheenjohtaja esittelee teräaseita, joilla yleensä leikataan.
Persuilla on tapana syyttää toimistasn muita vaikka itse on tekojen suorittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina persu kuitenkin mollaamassa köyhiä ja työttömiä. Rahasta paasaa aina kuin paraskin kirstun päällä istuja.
Persujen puheenjohtaja esittelee teräaseita, joilla yleensä leikataan.
Persuilla on tapana syyttää toimistasn muita vaikka itse on tekojen suorittaja.Kyllä se haukkuminen siinä vaiheessa loppuu kun sattuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella..
- Anonyymi
#PETOSJYTKY !! Petturipurra petti aivan täysin. . .
- Anonyymi
No no neropatti,
mitä aiot tälle ihan kamalalle asialle sinun mielestäsi,
nyt sitten tehdä?
Kerro nyt hyvä lapsi , miten oikaiset tämän?- Anonyymi
Joko persujen on muututtava ja aikuistuttava tai sitten ei voi muuta kuin odottaa seuraavia vaaleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko persujen on muututtava ja aikuistuttava tai sitten ei voi muuta kuin odottaa seuraavia vaaleja.
Tietenkin voisi yrittää kaataa hallitusta mutta se ei vähemmistöllä onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muissa maissa kansa valuu kaduille ja saavat aikaan muutosta. Suomessa juodaan kahvipöydissä kahvia ja valitetaan asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muissa maissa kansa valuu kaduille ja saavat aikaan muutosta. Suomessa juodaan kahvipöydissä kahvia ja valitetaan asioista.
On täälläkin mieltä osoitettu mm. hallituksen alkutaipaleella rasismijuttujen vuoksi ja elokapinlliset herättelevät omilla tempauksillaan luonto, ja ilmastoasioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut saa kyllä kaadettua hallituksen helpostikin. Ei tarvita kuin sopiva kina hallituspuolueiden välille.
- Anonyymi
Kiitos moktar gubta.
Exdyykkari
Mielibidebankki jne- Anonyymi
Missähän palstoilla liikut?
- Anonyymi
Pelkkä apupuolue joka on päässyt pitämään teatteriaan alkaessaan kokoomuksen alamaiseksi , johtajansa päässeet hillotolpalle se lie ollut tärkeintä , äänestäjistä viis , se on nyt nähty ja koettu .
- Anonyymi
Sanna oli niin oikeassa.
- Anonyymi
TOVERIT! Huomenna jaetaan kiväärit!
- Anonyymi
Kalevankankaalle olisi taas käyttöä.
- Anonyymi
Onneksi vassari käy hitaalla.
- Anonyymi
Persu junnaa itse polkemassaan kuopassa paikallaan.
- Anonyymi
Lähi-idän ja Afrikan islamistit eivät tykkää persuista. Suomen punavihreät ovat Yes .
- Anonyymi
Persu on niin pöljä, että harva haluaisi edes noteerata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on niin pöljä, että harva haluaisi edes noteerata.
Me Lähi-idän soturit olemme viisaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me Lähi-idän soturit olemme viisaita.
Sitä en tiedä mutta sieltä suunnalta ovat aikoinaan tulleet kirjaimet ja numerotkin meidän käyttöömme.
- Anonyymi
Jos joku teistä ymmärtäisi politiikasta yhtään mitään,
te olisitte siinä mukana,
vastoin kuin luulette,
ketään ei kirjoituksenne ,
tai mitä mieltä te asiasta olette ,
kiinnosta pätkääkään,
saatika kun kuvittelette jostain joitain tietävän.
Mutta hyvä kun voitte täällä vinkua ja itkeä vapaasti, sori.- Anonyymi
Ymmärrätkös itse mistään mitään, kun et edes yhtä järkevää lausetta saanut puserrettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkös itse mistään mitään, kun et edes yhtä järkevää lausetta saanut puserrettua?
Tyypillinen pakkomielle, kääntää valokeila aina toiseen,
ei koskaan itse katso peiliin,
näin ne naiset aina toimii,
syyttää heti toista.
Yksinkertaisten, itsetunnottomien neitien toimintatapa.
Hyvä , pysy tuossa tavassa, et koskaan kehtity, no itse et sitä tietenkään tajua......
- Anonyymi
Järkee vai ei, voisi tämän palstan kirjoituksista kommentoida.
- Anonyymi
eikö se ole aika hyvä tavoite jos kaikki halutaan töihin suomessa?
- Anonyymi
Mihin töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin töihin?
Laske rimaa,
varmasti löytyy,
suurin osa on jolle ei kelpaa tämä ja tuo,
tuota en suostu tekemään tuolla hinnalle jne.
Kaikki muu onkin sitten omassa mielessä harhana.............. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laske rimaa,
varmasti löytyy,
suurin osa on jolle ei kelpaa tämä ja tuo,
tuota en suostu tekemään tuolla hinnalle jne.
Kaikki muu onkin sitten omassa mielessä harhana..............Demokratia puhuu hyvä näin, Perusuomalaiset on mandaatin kansalta saanut, pulinat pois.
- AnonyymiUUSI
Sinäkö sen ikkunan Turussa rikoit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579027Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123539Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292767Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812169Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3631818Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671072