TAAS persujen kansanedustaja törttöilee. Monesko ” kunnon mies” pulassa lienee ? Ei taida kyseisestä puolueesta löytyä enää kovin monta edustajaa, joka eläisi ns puhtailla papereilla ?
Ja nyt sitten tämäkin ” sotaurho” miehekkäästi uhriutuu ja selittelee. Hän ei näe tietenkään mitään vikaa itsessään, tyypillisesti persu tyyliin. Tuli taas
todistettua persujen älykkyys ja sivistyneisyyden taso .
Taas yksi kunnon mies pulassa
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän kansakunnan pohjasakallakin pitää omat edustajansa olla. Onhan kansakunnan ”kermaperseilläkin ” oma puolue. Siellähän nämä kaksi ääripää puoluetta nyt yhdessä Suomea johtavat. Ja jokainen voi nähdä, mihin tilaan ovat maamme ajaneet . Eikä loppua näy.
- Anonyymi
Tämä on näitä idiootti Immosia tyyliin ” ettekö te tiedä kuka minä olen ” ?
- Anonyymi
Immonen on persu. Sehän jo kertoo kaiken, älykkyyden tason, käytöstavat, luonteen….
Ei tämän puolueen edustajilta paljoa voi odottaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211